problem po wymianie filtra paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 08-01-2009, 22:10 problem po wymianie filtra paliwa
|
|
|
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa(firmy japanparts c.ok 45pln,różnił się grubością od oryg.-nie mogłem założyc obejmy) i od tamtej pory znów borykam się z problemem szarpania przy stałej prędkości.kiedyś użyłem srodka STP do czyszczenia układu i było wszystko ok.Spróbowałem i tym razem,dwukrotnie i 0 rezultatu. Nie wiem dlaczego ale najbardziej odczuwalne jest to na 5tym biegu przy prędkości ok 110,120 przy zakresie obrotów 3-3.5tys. ale i nie tylko. Jest to tyle wqr... że czasami traci moc na ok 2 sekund ale bywa i 20!!! ps.1 przy jakich obrotach przestaje działać tryp eco?3 czy 3,5 tys?
ps.2czy powinienem po wymianie resetowac kompa? |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:03
|
|
|
Ja wymieniłem filtr myśląc że to przytrykanie od tego że on stary i może trosze zapchany ale mam nowy od 2mc i też nadal mnie przytyka tak właśnie spokojna jazda 5 bieg 2,500obr ale na momenciki na szczęście ale jak mu dam w dupe tak " to tylko przykład " 160km/h na 3 biegu jak by się odtyka i na spory czas mam spokój, naprawde |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:08
|
|
|
Oj,próbowałem i tego. I to nie raz |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:09
|
|
|
SHARK1979 napisał/a: | spokojna jazda 5 bieg 2,500obr | Jeśli się nie mylę, to załącza się try ECO. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 09-01-2009, 11:14
|
|
|
U mnie pomaga i wydaje mi się właśnie że każdy bieg w przedziale 2500-3000 tak mu coś było ale jak deczko dostał tak trosze to tak milej jakoś |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
agent_olo [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2009, 21:08
|
|
|
SHARK1979 napisał/a: | ale jak mu dam w dupe tak " to tylko przykład " 160km/h | nie mów że tyle na trójce dałeś?
Nie wierze!
To ile miałeś obrotów?
Czy to jest zdrowe dla autka? |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 09-01-2009, 22:34
|
|
|
witam agent_olo mam świadka jak coś tak pod 160 było obr nie dałem rady ale dałem rade jeszcze luknąć na km/h przed wysepką jak wyprzedzałem, dlatego tyle bo bym się nie zmieścił i też się ździwiłem wtedy ,a na 4 pod 195 wleć gdzie na autostrade i się przekonaj a co do zdrowia żyje jeszcze autko oczywiście |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 10-01-2009, 00:47 Re: problem po wymianie filtra paliwa
|
|
|
Konop44 napisał/a: | Wymieniłem ostatnio filtr paliwa(firmy japanparts c.ok 45pln,różnił się grubością od oryg.-nie mogłem założyc obejmy) i od tamtej pory znów borykam się z problemem szarpania przy stałej prędkości.kiedyś użyłem srodka STP do czyszczenia układu i było wszystko ok.Spróbowałem i tym razem,dwukrotnie i 0 rezultatu. Nie wiem dlaczego ale najbardziej odczuwalne jest to na 5tym biegu przy prędkości ok 110,120 przy zakresie obrotów 3-3.5tys. ale i nie tylko. Jest to tyle wqr... że czasami traci moc na ok 2 sekund ale bywa i 20!!! ps.1 przy jakich obrotach przestaje działać tryp eco?3 czy 3,5 tys?
ps.2czy powinienem po wymianie resetowac kompa? |
tez wymieniłem filtr na ten co ty i tez mam szarpanie ale miałem tez przed wymiana wiec to na pewno nie od filtra problem tkwi w gdzies indziej ,ale nie wiem gdzie, to napewno nie tryb ECO choc znajda sie tacy co twierdza ze mozna w trybie eco jechac nawet 160km/h |
|
|
|
 |
|