silnik 2,8 |
Autor |
Wiadomość |
cacek
Nowy Forumowicz
Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 25-12-2008, 21:07 silnik 2,8
|
|
|
witam mam małe pytanko do mitsu -znawcuw mianowicie czy w pajorkach 2,8 są skrzynie ES czy tylko SS ?dzięki |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-12-2008, 21:49 Re: silnik 2,8
|
|
|
cacek napisał/a: | witam mam małe pytanko do mitsu -znawcuw mianowicie czy w pajorkach 2,8 są skrzynie ES czy tylko SS ?dzięki |
Witam Nowego MitsuManiaka. O który rocznik pytasz?? Pozdrówka |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-12-2008, 22:23
|
|
|
Występowały ES i SS.Mnie wydaje się, że w 2.8TD w większości przypadków znajdziesz SS.
Więcej na pewno podpowie Gene
P.S Witam na forum i życzę Wesołych Świąt, a raczej ich końcówki |
|
|
|
 |
cacek
Nowy Forumowicz
Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 26-12-2008, 10:08
|
|
|
chodzi mi o rocznik 96-97 w wersji3d .oglądałem 3 sztuki 2,5 i wszystkie były ES a jeśli coś kupować tolepiej SS. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-12-2008, 11:13
|
|
|
cacek napisał/a: | a jeśli coś kupować tolepiej SS. |
Zdecydowanie Gdzieś na forum było opisane od którego roku były skrzynki SS i tak mi się wydaje że rocznik 96-97 były SS ale może mi się wydawać. Pewny jestem żebyś wybrał SS.Pozdrówka |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Amcio [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2008, 13:54
|
|
|
jak ja kupowalem swoje 2.8 krotkie to ogladalem kolo 5 aut i wszystkie mialy SS od 96 do 98 roczniki |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2008, 15:40
|
|
|
Jeśli chcesz kupić to kupuj tylko z SS.
Super Select nie ubiera nic z dzielności terenowej, a do tego można śmigać z napędem na 4 kółeczka po czystym, suchym asfalcie. |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2008, 16:00
|
|
|
Dzięki Hiszpan,
też miałem to zamieścić ale zapomniałem
...to wszystko z przejedzenia potrawami świątecznymi... |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 26-12-2008, 16:50
|
|
|
cacek napisał/a: | chodzi mi o rocznik 96-97 w wersji3d .oglądałem 3 sztuki 2,5 i wszystkie były ES a jeśli coś kupować tolepiej SS. |
Lepiej kup SS, więcej części jest do reduktora, rzadziej występują ES. SS możesz jeździć 4x4 po czarnym, a ES nie możesz. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
cacek
Nowy Forumowicz
Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 26-12-2008, 20:11
|
|
|
więc dostępność SS w wersji 2,8 mamy durzą a jak jest w 2,5 bo oglądałem kilka sztuk i wszystkie miały ES , a czy ktoś zna z autopsji jak się jezidzi w terenie ES vs SS rozumiem rze SS jest dzielniejsze w terenie jak się myle to sprostujcie. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-12-2008, 22:15
|
|
|
W terenie różnicy raczej nie ma, ale niech wypowiedzą się znawcy tematu.
Za to na asfalcie np. ośnieżonym, oblodzonym, mokrym gdy w ES będziesz latał po zakrętach bokiem* w SS pojedziesz prosto jak po sznurku. Oczywiście gdy będziesz się poruszał z prędkością dostosowaną do warunków panujących na drodze, bo nawet tak doskonały układ napędowy nie pomoże jeśli kierowca nie pomyśli.
* - większość posiadaczy aut z ES powie że trzeba tylko dostosować prędkość i uważnie prowadzić, ale mimo wszystko SS na czarnym pomaga w znacznym stopniu |
|
|
|
 |
cacek
Nowy Forumowicz
Auto: pajero - niebawem .
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 10 Skąd: krakow
|
Wysłany: 26-12-2008, 22:32
|
|
|
wielkie dziękiza informacje rady i sugestie...więc będe szukał 2,8 SS w dobrym stanie pewnie to potrwa , bo te co oglądałem to były parchy (syfy) dla mnie, dla właścicili perełki w kturych trzeba wymienić .............i tu cała lista . Czy w tych autach zawsze w środku coś skrzypi i tszeszczy .???
[ Dodano: 26-12-2008, 23:02 ]
A jak ocenicie teorie rze silnik 2,8 gorzej się sprawdza w terenie od 2,5 z powodu nadwagi ? pozdrawiam. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-12-2008, 23:32
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | SS możesz jeździć 4x4 po czarnym, a ES nie możesz. |
Witam.Czy możesz rozwinąć ten temat lub podpowiedz gdzie szukać? Pozdrówka |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-12-2008, 23:35
|
|
|
cacek napisał/a: | A jak ocenicie teorie rze silnik 2,8 gorzej się sprawdza w terenie od 2,5 z powodu nadwagi ? pozdrawiam | Każdy z nich ma swoje plusy i minusy, ale 2.5 jest po prostu dużo częściej spotykany niż 2.8
2.5 - słabszy, waga pewno niewiele mniejsza, ale jest mniej skomplikowany, łatwiejszy w naprawach i pewno dlatego częściej używany w terenie
2.8 - mocniejszy, w terenie bardziej awaryjny niż 2.5, mniejsza dostępność części używanych.
Za 2.5 przemawia również to, że braki mocy właściciele musieli nadrabiać techniką, więc nauka lepsza
Dodam tylko, że są to zebrane opinie użytkowników w pigułce. Sam nie mam jeszcze pojarki. Może o szczegółach napiszą już sami właściciele
[ Dodano: 26-12-2008, 23:44 ]
jawaldek napisał/a: | Witam.Czy możesz rozwinąć ten temat lub podpowiedz gdzie szukać? Pozdrówka | Waldku, przeczytaj dwa posty Eugeniusza, do których link wkleiłem trochę wyżej. Wszystko tam fajnie opisał i dodatkowo wrzucił fotki z oryginalnych ulotek Mitsubishi |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
|