Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
11-02-2009, 15:43
Misiek z LPG problem...
Autor Wiadomość
Abada 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Runner 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 51
Skąd: internet
Wysłany: 11-02-2009, 13:17   Misiek z LPG problem...

Witam. Moja przygoda z samochodami się dopiero zaczeła, więc proszę o wyrozumiałość.
Od 2 dni borykam się z taką sytuacją:
1. Po odpaleniu miśka oczywiście na benzynce, po ok 2,5 tys obrotów wskakuje na gaz.
Gdy ruszam misiek zachowuje się bardzo ospale. Wcześniej tego nie doświadczyłem. Na 1 i 2 biegu spadają obroty. Nie pomaga docisniecie pedału "w podłogę". Dopiero sprzęgło i dużo gazu wtedy zaczyna sie powoli coś dziać. Wyglada to tak, jakby nie dostawał wystarczająco gazu. Po przejechaniu ok 100 metrów czuć wyraźne przyspieszenie jakby zaskoczył.
2. Dzisiaj jadąc na prostym odcinku drogi (ok 20km) było zwężenie. Zwolniłem zredukowałem bieg i zaczał dziwnie szarpać. Bieg nie był za niski. Obroty "zacieły" się na 2,2 tys. i nic nie szło zrobić. Ani wyższy bieg ani niższy. Szarpiąć tak przez jakies 70 metrów. Wróciło do normy.

Byłbym bardzo wdzięczny jakby mi ktoś wytłumaczył takie zachowanie misiaka.

Edit 15:54; 11 lutego 2009

Sprawdziłem przed chwilą jak zachowuje się na benzynie. Otórz na benzynce smiga aż miło. Żadnych problemów jw. nie ma.
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 11-02-2009, 21:47   

Witam.
Z postu trochę mało wiadomo o samochodzie i rodzaju instalacji.
Na początek wymiana filtrów gazowych, czyszczenie reduktora i sprawdzenie świec i przewodów zapłonowych. Jak nie będzie pozytywnych efektów to regulacja gazu u dobrego gazownika.
Powodzenia.
 
 
Abada 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Runner 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 51
Skąd: internet
Wysłany: 13-02-2009, 09:56   

Świece i przewody zapłonowe chyba są ok jeśli na benzynce się kula. Jutro wymienię filterek i zobaczymy, może to jest przyczyną usterki.
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 13-02-2009, 13:13   

zmniejsz przerwe na swiecach, jak pomoze to do wymiany cos z ukladu zaplonowego swiece, kable, kopułka, palec. Jak nie pomoze to sprawdzenie i regilacji instalacji gazowej, ew stacji na której tankujesz gaz.
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 31-05-2009, 23:33   

Abada napisał/a:
Świece i przewody zapłonowe chyba są ok jeśli na benzynce się kula. Jutro wymienię filterek i zobaczymy, może to jest przyczyną usterki.



Ja miałem tak,że na wysokim biegu jak dałem dużo gazu to galant szarpał mi do 2 tys obrotów,powyżej było ok.
Na benzynie wszystko pracowało jednak wzorowo w całym zakresie obrotów.
Przyczyną była uszkodzona fajka lub cewka.Dokładnie nie wiem,bo założyłem używaną cewkę z fajką i jest OK na LPG i na Pb.


Edit:
A dzisiaj przyszły nówki fajki z PL i będę miał piekny komplecik fajek i cewek na zapas :-"
 
 
uh4 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 V16 HB
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 68
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-06-2009, 18:50   Re: Misiek z LPG problem...

Abada napisał/a:

1. Po odpaleniu miśka oczywiście na benzynce, po ok 2,5 tys obrotów wskakuje na gaz.
Gdy ruszam misiek zachowuje się bardzo ospale. Wcześniej tego nie doświadczyłem. Na 1 i 2 biegu spadają obroty. Nie pomaga docisniecie pedału "w podłogę". Dopiero sprzęgło i dużo gazu wtedy zaczyna sie powoli coś dziać. Wyglada to tak, jakby nie dostawał wystarczająco gazu. Po przejechaniu ok 100 metrów czuć wyraźne przyspieszenie jakby zaskoczył.

To jest oczywiste ze po odpaleniu może Ci mulić ponieważ nie masz nagrzanego silnika.

Pozdrawiam.
_________________
http://juchnicki.info/pliki/samochod/S4032290.JPG Mój miś.
http://juchnicki.info/pliki/samochod/440.jpg
 
 
kama 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi galant99
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: boguszowice
Wysłany: 22-07-2009, 13:56   

witam mam problem a gazem ucieka z boku wtryskiwacza i przy okazji regeneracja pompy nieunikniona koszta duże.Oddałem mojego galanta do warsztatu pod Częstochową podobna znają się na robocie.Na pewno opisze co i jak zrobili.Warsztat ten to DIAGNOSTYKA ELIASZ

[ Dodano: 22-07-2009, 20:00 ]
Dzwonili do mnie ze autko do odbiory.Pościł jeden z wtrysków a reszta byla czyszczona.No i regeneracja pompy 1350zl.Dam znać czy warto ich polecać
_________________
kama
 
 
Spoxik 
Mitsumaniak
Autko z duszą

Auto: Galant EA2A 1997r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 366
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-08-2009, 09:04   

Mam to samo z odpaleniem w galancie 2.0 bo to jest na takiej zasadzie, że instalacja sama przełącza na gaz przy osiągnięciu przez silnik 40 st. C albo powyżej 2,5k obrotów. Problem tkwi w tym ci się nie nagrzeje a przełączy na gaz i dlatego się wyłącza. Po prostu spróbuj trochę odczekać po zapaleniu silnika albo na początku ruszaj z samej benzyny, żeby się nie przełączało. :biggrin: ja tak robię.

A jeśli chodzi o spadek obrotów to przyczyną może być zbyt długa rurka do wtryskiwacza/y i musi minąć jakaś dziesiętna część sekundy żeby złapało. A jeśli masz z tym problem na dłużej to może coś z filtrami albo z przewodami jest nie tak jak być powinno.
Pozdrawiam
 
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 31-08-2009, 16:15   

Spoxik napisał/a:
instalacja sama przełącza na gaz przy osiągnięciu przez silnik 40 st. C albo powyżej 2,5k obrotów. Problem tkwi w tym ci się nie nagrzeje a przełączy na gaz i dlatego się wyłącza.


Mi tam się nic nie przełącza dopóki silnik nie osiagnie wymaganej temperaruty.
Można kręcic obroty do odcięcia(czego oczywiscie nie robie :wink: ).
Czasami dam mu pod 4 tys obr i nic sie nie przełacza.

Jakbym mial taki problem to odwiedziłbym gazownika,który to tak zrobił.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.