  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] Regulacja zaworów | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 misio-1992  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 13-02-2009, 17:55   [E33A 2.0] Regulacja zaworów
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mając manualną skrzynię biegów regulacja zaworów jest w miarę prosta.Ale jak zakręcić wałem korbowym i poruszać zaworami na automatycznej skrzyni.Może koś już taką operację przeprowadzał? Jakie mają być luzy na zaworach?
 
 
Mitsubishi Galant 2.0 89 automatyczna skrzynia biegów        | 
             
						
				_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-02-2009, 20:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie wiem jak w 2.0, ale w moim 1.8 jest 0,15 ssący, 0,25 wydech. Co do ruszania wałem korbowym to ja bym ustawił skrzynię w pozycji P, zdjął koło od strony kierowcy i wsadził w wał przedłużkę 1/2 cala, do niej drugą, i albo trzecią albo grzechotkę czy cokolwiek innego i kręcił    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 u157  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant E 33, EA5W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 344 Skąd: Złotów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-02-2009, 22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Galant 2,0 GLSi ma zawory z regulacją hydrauliczną i nie trzeba nic regulować.    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2009, 09:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak też myślałem    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 gondoljerzy [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2009, 10:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               O ile ktoś, w międzyczasie, nie wymienił klawiatury i wałka rozrządu na mechaniczne.
 
W moim E15 jest np otwór w osłonie podsilnikowej, akurat w takim miejscu, że można tam od strony koła wsunąć na wał korbowy klucz nasadowy lub samą przedłużkę półcalową. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24487 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2009, 13:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Maretzky85 napisał/a: | 	 		  Nie wiem jak w 2.0, ale w moim 1.8 jest 0,15 ssący, 0,25 wydech. Co do ruszania wałem korbowym to ja bym ustawił skrzynię w pozycji P, zdjął koło od strony kierowcy i wsadził w wał przedłużkę 1/2 cala, do niej drugą, i albo trzecią albo grzechotkę czy cokolwiek innego i kręcił    | 	  
 
 
raczej w pozycji N | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-02-2009, 20:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Racja    | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |