Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:42 |
Problemy podczas zapalania E88A |
Autor |
Wiadomość |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 19:40 Problemy podczas zapalania E88A
|
|
|
Witam od jakiegoś czasu borykam się z problemem podczas zapalania silnika. Mianowicie po przekręceniu kluczyka czasami mam opóźnioną reakcję rozrusznika. Nie dzieje się tak zawsze ale ostatnio gdy spadła temperatura poniżej 0 to niestety miałem przypadek, w którym auto w ogóle nie odpaliło. Dopiero po kilkudziesięciu przekręceniach kluczyka zaskoczyło. Najśmieszniejsze w całej sytuacji jest to że wymieniłem akumulator na nowy i wstawiłem całkowicie nowy rozrusznik. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną że czasami nie chce zaskoczyć a zaskakuje dopiero po kilku przekręceniach kluczykiem. Pewnie padnie pytanie czy przygasają kontrolki... Tak przygasają - nie mam pomysłu gdzie może być przyczyna... Wszystkie opinie bardzo mile widziane (Dodam jeszcze że klemy w akumulatorze są czyściutkie i dobrze zaciśnięte...) |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 19:50
|
|
|
strzelam ze gdzies jest zwarcie |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11160 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-10-2008, 20:38
|
|
|
Problem pojawił się przed wymianą rozrusznika,czy po wymianie? |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 25-10-2008, 20:54
|
|
|
Podejrzewam że słaba jest masa rozrusznika .lub słaby styk przy wyrzucaniu bendiksa w rozruszniku . ewentualnie zbyt ciasne .lub zbyt lużne tulejki .powinieneś podczas kręcenia podłączyć miernik napięcia i zobaczysz jaki jest spadek prądu .to może wiele wyjaśnić . |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 26-10-2008, 01:06
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Problem pojawił się przed wymianą rozrusznika,czy po wymianie? |
przed wymianą i po wymianie nadal jest problem
[ Dodano: 26-10-2008, 01:07 ]
piotruś napisał/a: | Podejrzewam że słaba jest masa rozrusznika .lub słaby styk przy wyrzucaniu bendiksa w rozruszniku . ewentualnie zbyt ciasne .lub zbyt lużne tulejki .powinieneś podczas kręcenia podłączyć miernik napięcia i zobaczysz jaki jest spadek prądu .to może wiele wyjaśnić . |
tak zrobię Piotruś dam znać co mi z tego wyszło |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11160 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 26-10-2008, 20:39
|
|
|
Masz mobilajzer |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2008, 18:33
|
|
|
To wygląda na kiepską stacyjkę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 28-10-2008, 00:08
|
|
|
Soldi napisał/a: | MadMax, znajomy z Wrocławia ma dokładnie takie auto jak Twoje - troche juz w nim pogrzebał wiec sądzę, że bedzie w stanie Ci pomóc lub chociaż doradzić. Jeśli chcesz kontakt do niego daj znać na PW. |
Dzięki Soldi za info dam znać na PW
jacek11 napisał/a: | Masz mobilajzer |
nie mam imobilajzera
tomekrvf napisał/a: | To wygląda na kiepską stacyjkę. |
raczej nie jest to wina stacyjki - rozbierałem ją i wygląda że wszystko OK to raczej coś z masą w tym aucie
[ Dodano: 30-10-2008, 10:38 ]
Niestety nowy rozrusznik kupiony na allegro okazał się uszkodzony prawdopodobnie elektromagnes ... |
|
|
|
 |
gres
Forumowicz
Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 493 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-02-2009, 11:14
|
|
|
i co naprawiłeś?
Peugeot miał identyczny problem - winna była klema |
|
|
|
 |
|