Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] problem z paleniem po nocy
Autor Wiadomość
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 14-01-2009, 11:04   [1G 90-94] problem z paleniem po nocy

hej mam problem z paleniem jak jest zimny silnik. lapie dopiero za 4-5 razem a gdy jest cieply pali za pierwszym razem. jaka moze byc tego przyczyny
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-01-2009, 11:18   

Najczęściej wina leży po stronie silniczka krokowego. Więcej info tutaj: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=9639
i tutaj: http://forum.mitsumaniaki...p?p=99751#99751
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 14-01-2009, 12:41   

wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-01-2009, 13:17   

emil106 napisał/a:
wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili


Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 14-01-2009, 14:45   

a co myslisz o pompce paliwa ??
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-01-2009, 14:55   

emil106 napisał/a:
a co myslisz o pompce paliwa ??


... raczej nie, jeśli z pompą było by coś nie tak, to miałbyś problem z wysokimi obrotami.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 14-01-2009, 23:23   

a pali sie check?
 
 
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 15-01-2009, 21:31   

tak pali sie
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 15-01-2009, 21:52   

No to zczytać kody błędów i możemy myśleć dalej
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 23:19   

no to moze byc pierdola :D ale moze byc tez ECU :) problem z odpalniem na zimnym silniku przewaznie to zgon kompa... obecnie przerabiamy takie 2 przypadki w projectxs... komp podaje zle napiecia na czujniki... w pierszwej kolejnosci pada najslabszy czujnik czyli tps... tak czy siak... radze to szybko zdiagnozowac by ecu nie zniszczylo Ci podwyzszonym napieciem reszty czujnikow....
 
 
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 16-01-2009, 08:59   

komputer tez to nie jest bo zostal wymieniony bo mam na stanie aktualnie 3 i wszystkie sa dobre . a co chodzi z tym zczytaniem bledow w moim miescie nie ma zadnego specjalisty ktory sie tym zajmuje
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 16-01-2009, 10:22   

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
Dane naprawczo-regulacyjne--->Diagnoza błędów ECU ;) I wszystko jasne
 
 
 
Coodo
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2009, 16:52   

Adaho_krak napisał/a:
emil106 napisał/a:
wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili


Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko.


Jeżeli jest padnięta krokówka to na zimnym zawsze zapali a objawem będą bardzo niskie obr
czujnik temp jest bardziej prawdopodony
 
 
emil106 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Skąd: Ełk
Wysłany: 16-01-2009, 20:55   

szakal diagnoza jest dla silnika 1,8 po pierwsze a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne
 
 
 
Sz@kal 
Forumowicz
Młody Mitsumaniak ;)


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Maj 2006
Posty: 380
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 16-01-2009, 22:10   

emil106 napisał/a:
szakal diagnoza jest dla silnika 1,8

Dla naszych silników też ,manual jest napisany na podstawie 1.8

emil106 napisał/a:
a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne

No to szukaj dalej w ciemno przyczyn. Powodzenia :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.