[1G 90-94] problem z paleniem po nocy |
Autor |
Wiadomość |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 14-01-2009, 11:04 [1G 90-94] problem z paleniem po nocy
|
|
|
hej mam problem z paleniem jak jest zimny silnik. lapie dopiero za 4-5 razem a gdy jest cieply pali za pierwszym razem. jaka moze byc tego przyczyny |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 14-01-2009, 12:41
|
|
|
wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-01-2009, 13:17
|
|
|
emil106 napisał/a: | wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili |
Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 14-01-2009, 14:45
|
|
|
a co myslisz o pompce paliwa ?? |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-01-2009, 14:55
|
|
|
emil106 napisał/a: | a co myslisz o pompce paliwa ?? |
... raczej nie, jeśli z pompą było by coś nie tak, to miałbyś problem z wysokimi obrotami. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 23:23
|
|
|
a pali sie check? |
|
|
|
 |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 15-01-2009, 21:31
|
|
|
tak pali sie |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 15-01-2009, 21:52
|
|
|
No to zczytać kody błędów i możemy myśleć dalej |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 23:19
|
|
|
no to moze byc pierdola ale moze byc tez ECU problem z odpalniem na zimnym silniku przewaznie to zgon kompa... obecnie przerabiamy takie 2 przypadki w projectxs... komp podaje zle napiecia na czujniki... w pierszwej kolejnosci pada najslabszy czujnik czyli tps... tak czy siak... radze to szybko zdiagnozowac by ecu nie zniszczylo Ci podwyzszonym napieciem reszty czujnikow.... |
|
|
|
 |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 16-01-2009, 08:59
|
|
|
komputer tez to nie jest bo zostal wymieniony bo mam na stanie aktualnie 3 i wszystkie sa dobre . a co chodzi z tym zczytaniem bledow w moim miescie nie ma zadnego specjalisty ktory sie tym zajmuje |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
|
|
|
 |
Coodo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-01-2009, 16:52
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | emil106 napisał/a: | wymienialem silniczek krokowy 3razy i dalej jest to samo i wydalem tylko kase w bloto bo tak mi mechanicy mowili |
Jeśli silniczek, wymieniłeś to trzeba szukać dalej. Krokówka to najczęstsza przyczyna objawów jakie przedstawiłeś. Następną przyczyną może być np. Czujnik temp, przepływomierz, ECU, nieszczelność w dolocie, stare kable czy też świece WN. Trzeba krok po kroku dojść do przyczyny kłopotów, wirtualnie ciężko. |
Jeżeli jest padnięta krokówka to na zimnym zawsze zapali a objawem będą bardzo niskie obr
czujnik temp jest bardziej prawdopodony |
|
|
|
 |
emil106
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 16-01-2009, 20:55
|
|
|
szakal diagnoza jest dla silnika 1,8 po pierwsze a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne |
|
|
|
 |
Sz@kal
Forumowicz Młody Mitsumaniak ;)

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G GS
Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Maj 2006 Posty: 380 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 16-01-2009, 22:10
|
|
|
emil106 napisał/a: | szakal diagnoza jest dla silnika 1,8 |
Dla naszych silników też ,manual jest napisany na podstawie 1.8
emil106 napisał/a: | a po drugie mam takie cos w ksiazce serwisowej i to nie takie proste znalesc przyczyne |
No to szukaj dalej w ciemno przyczyn. Powodzenia |
|
|
|
 |
|