Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
05-09-2007, 09:28
filtry do wymiany??
Autor Wiadomość
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 12:58   filtry do wymiany??

problem wyglada tak - podczas przyspieszania dochodzac do 2800 obrotow auto traci moc, cos go hamuje i ta "dziura" trwa do ok 3300 i dalej znowu idzie jak nalezy. im wyzszy bieg tym zamulenie to jest bardziej odczuwalne. czy to moze byc wina filtru powietrza lub paliwa? byly wymieniane jakies 20kkm temu. wydaje mi sie jednak ze gdyby to byla wina filtrow to brak mocy odczuwalny bylby caly czas....
zatem prosze o pomoc :)
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 13:01   

hmm mozesz wymienic flitry wkoncu nie jest to duzy koszt , a jak wyglada sprawa z kablami WN ? dawno temu byly wymieniane ? a spalanie jest w normie ?
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 13:32   

spalanie miód!! kable wymieniane 10kkm temu na oryginaly wiec to nie wchodzi w gre, poza tym to nie sa objawy kabli, tu nie ma takiego szarpania jak przy starych kablach a jedynie przymulenie....
 
 
Meteo
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 13:35   

a swiece ?
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2006, 13:45   

razem z kablami na NGK 8)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 20-11-2006, 09:37   

sprawdź omomierzem, jak zachowuje się TPS w tym zakresie obrotów - czy opór zmienia się w sposób ciągły
kiedy zmieniany był pasek rozrządu?
 
 
remkowsky
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 14:57   

sprawdze ten TPS jak tylko dowiem sie co to jest..... :D
a rozrzad czeka wymiana w najblizszym czasie (dobiega juz 90kkm)

[ Dodano: 23-11-2006, 15:12 ]
dobra juz wiem co to TPS... 8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.