| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [E34A 1.8TD] problem z mocą silnika |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | misio20 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-07-2006, 20:33   [E34A 1.8TD] problem z mocą silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | pomocy  moja MITSUBA na trzecim biegu dochodzi jedynie do 3000 obrotów i pożniej tak jak by moc zanika na czwartym i piątym biegu jest słaba pomocy z czym to może być związane   |  
				| Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 18:25, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-07-2006, 20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | turbo się kończy? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | misio20 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-07-2006, 21:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czy da sie temu jakoś zaradzić  jakie z tym związane są koszty?   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Simones [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-07-2006, 21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesli to ona to masz raczej tylko 2 wyjscia - regeneracja tej - ceny z reguly od 700 wzwyz, albo zakup nowej tudziez uzywanej (ale z ta druga to raczej ostroznie, bo tez mozna sie nadziac i dlugo nie pojezdzic). Jesli bedzie juz wymontowana to mozesz w sumie tylko sprawdzic w jakim stanie sa lopatki i czy nie ma luizow na osi. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | misio20 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-07-2006, 19:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzisiaj doradzono mi ze to niejest wina Turbiny! powiedziano mi że jezeli mam takie problemy to jest to wina filtra ropy! czy jest to możliwe?? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-07-2006, 20:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | a wodę z niego spuszczasz? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | sampler   Forumowicz
 
  
 Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 62 razy
 Dołączył: 08 Gru 2005
 Posty: 2355
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-07-2006, 11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najpierw zacznij od blachostek czyli wymiana filtru paliwa - koszt 50 zl, nastepnie ustawienie pompy wtryskowej, sprawdzenie rozrzadu itd, Jak to nie to to zaczynamy grzebac i do sprawdzenia/regulacji wtryskiwacze i cisnienie na turbinie oraz kontrola zaworow wast gate i blow off.
 |  
				| _________________ BYŁY:
 GALANT E34 1.8 TD
 GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
 GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
 Xsara 1.4i
 
 SĄ:
 CITROEN C5 X7 2.2 HDI
 Peugeot 308 2.0 HDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | misio20 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-07-2006, 17:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | a jak spuszcza sie wode z niego   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-07-2006, 18:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest specjalny zawór upustowy. Nie mam w tej chwili dostępu do instrukcji, ale w zwykłej instrukcji obsługi było to pokazane. Odkręca się śrubkę i spuszcza wodę - ale dieslowcy, poprawcie mnie, jeśli się mylę. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukas V6 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-08-2006, 14:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy fitrze taki plastikowy od dołu - pozdro, ale raczej nie spuszczaj wody tylko wymień filtr |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |