 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] problem z mocą silnika |
Autor |
Wiadomość |
misio20 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 21:33 [E34A 1.8TD] problem z mocą silnika
|
|
|
pomocy moja MITSUBA na trzecim biegu dochodzi jedynie do 3000 obrotów i pożniej tak jak by moc zanika na czwartym i piątym biegu jest słaba pomocy z czym to może być związane |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 19:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2006, 21:39
|
|
|
turbo się kończy? |
|
|
|
 |
misio20 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 22:23
|
|
|
A czy da sie temu jakoś zaradzić jakie z tym związane są koszty? |
|
|
|
 |
Simones [Usunięty]
|
Wysłany: 19-07-2006, 22:40
|
|
|
Jesli to ona to masz raczej tylko 2 wyjscia - regeneracja tej - ceny z reguly od 700 wzwyz, albo zakup nowej tudziez uzywanej (ale z ta druga to raczej ostroznie, bo tez mozna sie nadziac i dlugo nie pojezdzic). Jesli bedzie juz wymontowana to mozesz w sumie tylko sprawdzic w jakim stanie sa lopatki i czy nie ma luizow na osi. |
|
|
|
 |
misio20 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-07-2006, 20:20
|
|
|
dzisiaj doradzono mi ze to niejest wina Turbiny! powiedziano mi że jezeli mam takie problemy to jest to wina filtra ropy! czy jest to możliwe?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-07-2006, 21:11
|
|
|
a wodę z niego spuszczasz? |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 24-07-2006, 12:22
|
|
|
Najpierw zacznij od blachostek czyli wymiana filtru paliwa - koszt 50 zl, nastepnie ustawienie pompy wtryskowej, sprawdzenie rozrzadu itd,
Jak to nie to to zaczynamy grzebac i do sprawdzenia/regulacji wtryskiwacze i cisnienie na turbinie oraz kontrola zaworow wast gate i blow off. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
misio20 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2006, 18:55
|
|
|
a jak spuszcza sie wode z niego |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 19:45
|
|
|
Jest specjalny zawór upustowy. Nie mam w tej chwili dostępu do instrukcji, ale w zwykłej instrukcji obsługi było to pokazane. Odkręca się śrubkę i spuszcza wodę - ale dieslowcy, poprawcie mnie, jeśli się mylę. |
|
|
|
 |
lukas V6 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2006, 15:35
|
|
|
przy fitrze taki plastikowy od dołu - pozdro, ale raczej nie spuszczaj wody tylko wymień filtr |
|
|
|
 |
|
|