Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] problem z mocą silnika
Autor Wiadomość
misio20
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2006, 21:33   [E34A 1.8TD] problem z mocą silnika

pomocy :( moja MITSUBA na trzecim biegu dochodzi jedynie do 3000 obrotów i pożniej tak jak by moc zanika na czwartym i piątym biegu jest słaba pomocy z czym to może być związane :(
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 19:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-07-2006, 21:39   

turbo się kończy?
 
 
misio20
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2006, 22:23   

A czy da sie temu jakoś zaradzić :( jakie z tym związane są koszty? :(
 
 
Simones
[Usunięty]

Wysłany: 19-07-2006, 22:40   

Jesli to ona to masz raczej tylko 2 wyjscia - regeneracja tej - ceny z reguly od 700 wzwyz, albo zakup nowej tudziez uzywanej (ale z ta druga to raczej ostroznie, bo tez mozna sie nadziac i dlugo nie pojezdzic). Jesli bedzie juz wymontowana to mozesz w sumie tylko sprawdzic w jakim stanie sa lopatki i czy nie ma luizow na osi.
 
 
misio20
[Usunięty]

Wysłany: 21-07-2006, 20:20   

dzisiaj doradzono mi ze to niejest wina Turbiny! powiedziano mi że jezeli mam takie problemy to jest to wina filtra ropy! czy jest to możliwe??
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-07-2006, 21:11   

a wodę z niego spuszczasz?
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 24-07-2006, 12:22   

Najpierw zacznij od blachostek czyli wymiana filtru paliwa - koszt 50 zl, nastepnie ustawienie pompy wtryskowej, sprawdzenie rozrzadu itd,
Jak to nie to to zaczynamy grzebac i do sprawdzenia/regulacji wtryskiwacze i cisnienie na turbinie oraz kontrola zaworow wast gate i blow off.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
misio20
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 18:55   

a jak spuszcza sie wode z niego :|
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 19:45   

Jest specjalny zawór upustowy. Nie mam w tej chwili dostępu do instrukcji, ale w zwykłej instrukcji obsługi było to pokazane. Odkręca się śrubkę i spuszcza wodę - ale dieslowcy, poprawcie mnie, jeśli się mylę.
 
 
lukas V6
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2006, 15:35   

przy fitrze taki plastikowy od dołu - pozdro, ale raczej nie spuszczaj wody tylko wymień filtr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.