[C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza. |
Autor |
Wiadomość |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2009, 21:50 [C52A 1.5] W którą strone wyprasować sworzeń wachacza.
|
|
|
czyli mam na niego naciskać od góry (czyli na gwint) czy od drógiej strony? jutro bede sie za to zabierał a niechce pokrzywic wachacza;] |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 15-07-2009, 22:33
|
|
|
mcdrive napisał/a: | naciskać od góry (czyli na gwint) |
ale przed wyciskaniem usuń zabezpieczenie, jeśli takowe jest |
_________________  |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2009, 23:04
|
|
|
jak nie masz prasy, to mlotkiem od gory - byle nie zepsuc samego wahacza, choc sa pancerne, to jednak mozna go uszkodzic |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 15-07-2009, 23:48
|
|
|
to znaczy jakie zabezpieczenie? jak sprawdzic czy jest? , a prase hydrauliczna mam ;]
Czyli mam naciskać na gwint tak? (znaczy od strony gwintu) tak? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-07-2009, 01:23
|
|
|
Przeważnie, aczkolwiek nie zawsze pod gumową osłoną sworznia jest zabezpieczenie - taki zegerek, czy jak go się tam pisze, przed demontowaniem sworznia trzeba go zdjąć. A potem ja stawiam wahacz na imadełku i walę młotkiem w gwint |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-07-2009, 17:36
|
|
|
hehe przy wypadku takiego strzała colcik dostał ze chyba sprezyna jest krótsza bo nizej siedzi po tej stronie po wymianie wahacza a sworzeń jest luźny taka to siła była |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:22, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 16-07-2009, 20:30
|
|
|
mcdrive napisał/a: | sforzeń jest luźny taka to siła była |
dlatego należy zrobić 3-4 małe "hefty" migomatem, od spodu sworznia i wszystko będzie OK, |
_________________  |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-07-2009, 21:25
|
|
|
gdybym miał pewność ze juz go niebede nigdy wyciagał bym od dołu go tigiem przetopił ;] |
|
|
|
 |
lipa40
Forumowicz

Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Lis 2007 Posty: 561 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 17-07-2009, 10:52
|
|
|
mcdrive napisał/a: | gdybym miał pewność ze juz go nie bede nigdy wyciagał |
napewno będziesz , ja mam u siebie tak zrobione, potem wystarczy kątówką przeciąć spawy i wybić sworzeń |
_________________  |
Ostatnio zmieniony przez tomusn 17-07-2009, 11:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mcdrive
Forumowicz ColtManiak

Auto: Plymouth Colt 1.5 GLXi 89'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 82 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-07-2009, 14:44
|
|
|
musiałem poheftać go bo był poprostu luxny i by wypadł .... , dziwne |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-07-2009, 13:27
|
|
|
mcdrive - to sie czesto zdarza przy tanich zamiennikach z korei
sworznie 555 czy Yamato zazwyczaj pasuja 1000x lepiej |
|
|
|
 |
|