Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn do wpsomagania układu kierownicy ...
Autor Wiadomość
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
  Wysłany: 23-01-2010, 15:24   Płyn do wpsomagania układu kierownicy ...

Witam wszystkich . Dziś zaglądając pod maskę auta, zauważyłem, że w miejscu gdzie znajduje się płyn do wspomagania jest mokry,tak jakby się wylał . Czy ktoś z Was może mi poradzić co mogło być tego przyczyną.Dzięki. w ostatnim czasie nie wymieniałem płynu wspomagania.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2010, 17:21   

roberto79, moze miales nadstan, sprawdz poziom plynu, czy zawiera sie pomiedzy MIN a MAX
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
Wysłany: 23-01-2010, 17:38   

Sprawdzałem i poziom jest ok.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2010, 17:41   

To odpal silnik i sprawdz czy płyn ma "spokojny" przepływ czy też burzy się w zbiorniczku, sprawdz tez czy zbiorniczek nie jest gdzies napekniety, oraz czy nakretka nie jest uszkodzona
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
Wysłany: 23-01-2010, 17:51   

Ok. jesli płyn będzie się burzył w zbiorniku , to co wtedy ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2010, 18:08   

roberto79, prawdopodobnie zaworek zwrotny w pompie wspomagania, albo gdzies nieszczelnosc i sie dostaje lewe powietrze - ale wtedy przewaznei dochodza jeczace dzwieki od zapowietrzania ukladu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pelo99 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 95
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 23-01-2010, 20:59   

o muszę także to sprawdzić, bo u mnie także coś ostatnio wywaliło płyn i nie wiem co i jak z tym ... jutro diagnoza ...
_________________
Moje GDI na forum:
http://forum.mitsumaniaki...p=522041#522041
 
 
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
Wysłany: 23-01-2010, 21:00   

Dzięki. Jutro sprawdzę. Tak myślę , czy może nie mógł ten płyn się trochę"ulać" gdy jednego razu kopałem się autem w śniegu (nie mogłem wyjechać ) ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-01-2010, 21:05   

roberto79 napisał/a:
Tak myślę , czy może nie mógł ten płyn się trochę"ulać" gdy jednego razu kopałem się autem w śniegu (nie mogłem wyjechać ) ?
też mozliwe, zwłaszcza przy wyzszych obrotach i skrecanych kołach, zwlaszcza w skrajne polozenia
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ciniak 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 168
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 24-01-2010, 01:10   

Kilka dni temu, po zimowych igraszkach na boisku piłkarskim też wywaliło mi trochę płynu. Szmatka, wytarcie, dolanie płynu, spokojna jazda i wszystko OK. Dwa dni temu znowu trochę zabawy na śniegu i zbiorniczek już był mokry.
Tak wygląda ta sprawa u mnie.
 
 
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
Wysłany: 24-01-2010, 11:31   

A jaki płyn najlepiej dolać ? Zaznaczam , że nie wymieniałem go od kupna (tj.2 lata) bo był ok. Czy moge dolac jakis inny ,który kupię czy lepiej cały wymienić ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2010, 11:58   

Płynu w ukladzie wspomagania sie nie wymienia tylko robi sie dolewki, oczywiscie wymienia sie wtedy gdy uszkodzona byla pompa wspomagania i istnieje mozliwosc pojawienia sie opiłków metalowych w układzie. Płyn to ATF Dextron II
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
roberto79 
Forumowicz

Auto: carisma 1,6 benz.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 88
Skąd: gdańsk
Wysłany: 01-02-2010, 13:07   

Dziś zajrzałem pod maskę żeby sprawdzić czy pojemnik od płynu wspomagania jest suchy, i znów trochę płynu ubyło,znów przetarłem ,ale płynu już chyba jest za mało ,bo na miarce jest w połowie,w ogóle to ciężko to sprawdzić.Też należy przetrzeć za pierwszym razem jak od oleju czy od razu sie sprawdza ? Nakretka nie jest uszkodzona a podczas właczonego silnika ma spokojny przepływ(nie burzy się ten płyn). I nie wiem co .

[ Dodano: 01-02-2010, 16:10 ]
Powiedzćcie mi jak sprawdzić poziom płynu wspomagania , na włączonym silniku czy nie ? bo na włączonym nic nie widać a na wyłączonym jest na min. Właczyłem auto i obracałem kierownicą w lewo i prawo czy dzwieki jakieś powinny wystepowac czy nie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.