Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Z godziny na godzine mój Gal zaczął chodzić na 3
Autor Wiadomość
Tygrys_2.0
[Usunięty]

  Wysłany: 03-09-2009, 08:09   [E33A 2.0] Z godziny na godzine mój Gal zaczął chodzić na 3

Wszystko było OK, na zlocie i po. Galant gwizdał jak złoto. We wtorek przyjechałem normalnie i nic nie wskazywało że coś nie halo. Po dwóch godzinach odpaliłem i kicha. Wymieniłem świece, kable wysokiego napięcia i NIC. Nadal idzie na 3 gary.
Co może być przyczyną. Pomóżcie...
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2009, 09:32   

prawdopodobnie to czego sie najbardziej obawiasz:)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-09-2009, 16:57   

Uszczelka pod głowicą ? Zmierz ciśnienie sprężania.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-09-2009, 17:02   

Gazik jest?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Tygrys_2.0
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2009, 17:20   

Jest GAZ, ale na gazie nie chodzi, od czasu zmiany listwy wtryskowej coś się popsuło i goli na samej benzynie. Jestem zrozpaczony bo mam jazdę po szpitalach i k... ZONK :(
POMOCY, Bardzo PROSZĘ....

[ Dodano: 03-09-2009, 17:21 ]
Tak samo dzisiaj wymieniłem aparat zapłonowy i dalej KICHA :(
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 04-09-2009, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-09-2009, 17:44   

Kurcze - podjedź do gazmistrza (gazmajstra), może to jakiś drobiazg, a jeżeli będzie chodził na gaziu, to problem leży w zasilaniu benzyną
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2009, 23:40   

wykrec swiece w niepracujacym baniaku jak bedzie sucha to cos z wtryskiwaczem, jak mokra to zawór, uszczelka albo peknieta głowica i zalewa woda swiece.
 
 
JaneczekJ
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2009, 00:28   

Miałem podobny objaw - wydmuchało uszczelkę między cylindrami.
Jeżeli świece i iskra jest OK sprawdź ciśnienie w cylindrach , u mnie podczas sprawdzania słychać już było przedmuchy. Jeśli chodził tylko na benzynie to może być wina wtrysku lub nie łączy przewód do niego.
Powodzenia !!!
 
 
Tygrys_2.0
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2009, 09:35   

Hmmm.. świece są suche, wymieniałem przed wczoraj. Możliwe że przewód może nie łączyć, bo mechanik ostatnio wymieniał mi całą listwę wtryskową. Dzisiaj będę u mechanika to się looknie i zobaczę co powie. Napiszę wam co wyszło.
Pozdrawiam i wieeelkie dzięki za pomoc.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-09-2009, 13:15   

Tygrys_2.0 wulgaryzmy nie są tolerowane na TYM FORUM.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 04-09-2009, 14:59   

Hubeeert napisał/a:
Tygrys_2.0 wulgaryzmy nie są tolerowane na TYM FORUM.



Każdemu sie zdarza :)
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Tygrys_2.0
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2009, 18:02   

OK, sorry:)
Byłem dzisiaj u mechanika. Ciśnienie LUZ:) targa jak złoto, elektryka OK, uszczelka pod głowicą OK. Prawdopodobnie zawiesił się wtrysk że zassał jakiegoś paprocha z baku, a w tym Galu co kupiłem to możliwe bo gościu nie wiem co tam lał - tak chyba było wszystko, oprócz benzyny :) . Wymieniałem pompę paliwa, czujkę, listwę wtryskową i możliwe że z rezerwy coś zassał pacjent.
Jutro zmiana wtrysku bo nie gada na trzeci gar. Dmucha ciśnienie jak trza. Wszystkie gadają a trzeci ugotowany. Świeca mokra ale od paliwa. Wody nie ma nigdzie, jest OK.
Jak coś możecie jeszcze doradzić to walcie śmiało:)
POZDRAWIAM MITSUMANIAKÓW :) :wink:

[ Dodano: 05-09-2009, 15:21 ]
I gotowe z moim Galem. Okazało się, że gdzieś wtrysk na 3 garze zassał jakieś błoto z baku i przytkał się. Dzisiaj rano z kolegą wyczyściliśmy i jest GIT:). Misiek śmiga jak złoto :) . To właśnie była przyczyna. Teraz jest wszystko w porządku. Kompresja jest OK, sprawdzana manometrem (też dzisiaj z rańca). :) Pozdrawiam wszystkich i wieeelkie dzięki za pomoc i nakierowanie mnie co do przyczyny awarii :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.