 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zamknięty przez: Kmer 21-10-2009, 16:11 |
[EAx 97-04] Galant 2.0 + LPG Żmigród 1997rok, prośba o opini |
Autor |
Wiadomość |
emefe
Mitsumaniak 02152/KMM

Auto: Van Niemitsubiszi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: Kato
|
Wysłany: 26-08-2009, 22:57 [EAx 97-04] Galant 2.0 + LPG Żmigród 1997rok, prośba o opini
|
|
|
Opis
Rok produkcji (1900 - 2100): 1997
Przebieg (0 - 1000000 km): 165000
Pojemność silnika (1 - 15000 cm3): 2000
Moc silnika (10 - 1000 KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie ABS, Alufelgi, Centralny zamek, Elektryczne lusterka, Elektryczne szyby, Hak, Immobilizer, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Radio+CD, Wspomaganie kierownicy
Informacje dodatkowe Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Zarejestrowany w Polsce
http://moto.allegro.pl/it..._lpi_warto.html
Szukam bryki bezwypadkowej, serwisowanej i raczej 2.0 (ze względu na koszty ubezpieczenia) z nastawieniem na zainstalowanie gazu sekwencyjnego lub bryka już z instalacją. Preferowana bogata wersja wyposażenia, szyberdach byłby miłym dodatkiem (klima to mus). Przydałby sie kombiak, ale wydaje mi się ze Galant kombi to profanacja.
Jakie są ważne zmiany modelu, z którymi powinno się mieć auto?
Jaki jest komfortowy rozmiar opony, bo na oko najlepiej wygląda na 17".
Czy rożnica w osiągach 2.0 vs 2.5 jest odczuwalna?
Jakie są maksymalne dopuszczalne przebiegi km? |
Ostatnio zmieniony przez Kmer 14-10-2009, 17:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:30
|
|
|
emefe, pierwsze primo temat nie jest zgony z WZOREM OGŁOSZENIA brak fotek
emefe napisał/a: | Jakie są ważne zmiany modelu, z którymi powinno się mieć auto? | w przypadku prezentowanego czyli 97 ma wszystko co co powinien posiadać Zmiany były od września 98
Przed pytaniami typu jaki silnik - polecam temat SILNIKI, PORADY PRZED ZAKUPEM
emefe napisał/a: | Jaki jest komfortowy rozmiar opony, bo na oko najlepiej wygląda na 17" | na dobrych markowych oponach nie będziesz miał powodów do narzekań - np. lato NOKIAN NRVi 215/45/17 - są bdb
emefe napisał/a: | Czy rożnica w osiągach 2.0 vs 2.5 jest odczuwalna? | pytanie retoryczne
emefe napisał/a: | Jakie są maksymalne dopuszczalne przebiegi km? | ale miedzy czym przeglądami czy gwarantowane przebiegi silnika bez naprawy - jeżeli chodzi o V6 to dobrze utrzymany V6 wytrzyma 500kkm
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 26-08-2009, 23:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
emefe
Mitsumaniak 02152/KMM

Auto: Van Niemitsubiszi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 91 Skąd: Kato
|
Wysłany: 26-08-2009, 23:44
|
|
|
roch_27 napisał/a: | ale miedzy czym przeglądami czy gwarantowane przebiegi silnika bez naprawy - jeżeli chodzi o V6 to dobrze utrzymany V6 wytrzyma 500kkm |
Mam na myśli przebieg całkowity. Ile km to jest dobrze a ile już jest stanowczo za dużo w przypadku 2.0 i 2.5?
No i co myślicie o tej Gali z ogłoszenia? |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 27-08-2009, 00:00
|
|
|
emefe napisał/a: | roch_27 napisał/a: | ale miedzy czym przeglądami czy gwarantowane przebiegi silnika bez naprawy - jeżeli chodzi o V6 to dobrze utrzymany V6 wytrzyma 500kkm |
Mam na myśli przebieg całkowity. Ile km to jest dobrze a ile już jest stanowczo za dużo w przypadku 2.0 i 2.5?
No i co myślicie o tej Gali z ogłoszenia? |
Jeżeli chodzi o V6 ro już napisałem Ale chciałbym tu od razu zaznaczyć, iż nie ma reguły na stan silnika zależny od przebiegu Bo nie wiemy czy poprzedni właściciel dokonywał podstawowych wymian ( olej, filtry, etc) ) "na czas" Druga sprawa nie tylko polscy handlarze przekłamują przebiegi auta - wiec co do przebiegu auta podanego w ogłoszeniu należy podchodzić z dystansem o danym aucie najlepiej powiedzą oględziny na "żywo"
Miałem V6 (w tej chwili użytkuje go mój brat) i w tym miejscu z polecam silnik V6 - dlaczego napisałem o tym wcześniej ( w temacie w linku) poza tym mój Ex Gal V6 śmigał za mojego użytkowania na pełnym syntetyku Mobila - 5W50 i tak śmiga do dziś i z uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć że nie zna czegoś takiego jak cykanie popychaczy - jak to mają auta z "rzekomo" mniejszymi przebiegami
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 27-08-2009, 12:04
|
|
|
roch_27 napisał/a: | Jeżeli chodzi o V6 ro już napisałem Ale chciałbym tu od razu zaznaczyć, iż nie ma reguły na stan silnika zależny od przebiegu Bo nie wiemy czy poprzedni właściciel dokonywał podstawowych wymian ( olej, filtry, etc) ) "na czas" Druga sprawa nie tylko polscy handlarze przekłamują przebiegi auta - wiec co do przebiegu auta podanego w ogłoszeniu należy podchodzić z dystansem o danym aucie najlepiej powiedzą oględziny na "żywo"
Miałem V6 (w tej chwili użytkuje go mój brat) i w tym miejscu z polecam silnik V6 - dlaczego napisałem o tym wcześniej ( w temacie w linku) poza tym mój Ex Gal V6 śmigał za mojego użytkowania na pełnym syntetyku Mobila - 5W50 i tak śmiga do dziś i z uśmiechem na twarzy mogę powiedzieć że nie zna czegoś takiego jak cykanie popychaczy - jak to mają auta z "rzekomo" mniejszymi przebiegami |
mam V6 z przebiegiem 270tkm, samochod ciagle jezdzi na pelnym syntetyku, nie bierze oleju,do tego ma fabryczne osiagi ( lub wieksze ) . co do cykania popychaczy, to niestety moj mial taki objaw, do czasu w poniedzialek odbieram samochod z wymiany wszystkich 24sztuk, tak wiec teraz powinna byc bloga cisza i nic tylko cieszyc sie dzwiekiem V'ki
potwierdzam Piotrka, tylko V'ka |
|
|
|
 |
cubonof
Nowy Forumowicz
Auto: Opel Corsa 1,5 DT > na razi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 8 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 18-09-2009, 12:07
|
|
|
To auto pojawiło się ponownie na allegro,
http://moto.allegro.pl/sh...?item=743517339
ktoś był oglądał to auto ? coś mocno z nim nie tak ? jakieś opinie ? bo rozmowa uciekła od wątku
A i pytanie panowie, bo w tytule jest błąd, auto nie jest na LPG, tylko na LPi, jak to się sprawuje w tych autach ? |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 18-09-2009, 17:16
|
|
|
Tu masz trochę o LPI .
Ta instalacja wymaga fachowego serwisu (nie u pana Władka w garażu ).
Jeśli masz w zasięgu taki warsztat to chyba nie będzie tak źle. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|
|