Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] przegub zewnetrzny
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-09-2009, 20:40   [E33A 2.0] przegub zewnetrzny

prosze o weryfikacje czy do Miska podejdzie... w manualu jakos niebardzo cos odnajduje na ten temat .. Chodzi mi oczywiscie o zewnetrzny przegub... E33 oczywiscie ABS.

nazwa: Przegub napędowy zewn.
opis : PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} MITSUBISHI GALANT
1.8TD,1.8I,2.0I 88-92 [SILNIKI] SOHC
producent: 4MAX
W MAGAZYNIE: >9
Ograniczenia
Rodzaj połączenia: Przegub równobieżny
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 54
średnica zewnętrzna [mm]: 83
Skrawanie: z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Strona zabudowy: od strony koła
Typ skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
Typ skrzyni biegów: przekładnia automatyczna
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 29-09-2009, 14:20   Re: przegub zewnetrzny

PAVEU napisał/a:
E33 oczywiscie ABS.

W Galancie koronka ABS jest bodajże na piaście, więc przeguby są takie same w wersjach z i bez ABS.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-09-2009, 22:55   

Z tego co pamiętam, jak dobierałem do swojego, to się różniły ilością zębów, tylko nie pamiętam czy zew. czy wew. ale chyba wew. Ja niby mam 4x4, ale przód jest identyko jak w zwykłym E33A, bo od takiego brałem przgub.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 30-09-2009, 11:55   

dziekuje Panowie. wczoraj poleglem przy zmianie zewnetrznego ... nie moglem go z tej poloski zbic...trzeba bedzie oddac do mechaniora pewnie maja swoje sposob ...

pozdr!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 30-09-2009, 15:05   

PAVEU napisał/a:
... nie moglem go z tej poloski zbic...

Znam ten ból. Kiedyś cały dzień się z tym męczyłem a i tak na koniec pojechał do mechanika.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-10-2009, 10:25   

Ja wsadziłem półośkę w imadło i naparzałem młotkiem w półośkę - nie trzeba było długo napierniczać :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 08-10-2009, 15:33   

Hehe no faktycznie jest to rozwiazanie. Problem na tym ze nie wyciagalem calej poloski, nie rozbieralem wewnetrznego przegubu probowalem zmienic tylko zewnetrzny wiec imadło musialbym chbya przeniesc pod auto hehehe :)

taki troche OT. temat tak czy inaczej CLosed :)
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.