[E33A 2.0] przegub zewnetrzny |
Autor |
Wiadomość |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 28-09-2009, 20:40 [E33A 2.0] przegub zewnetrzny
|
|
|
prosze o weryfikacje czy do Miska podejdzie... w manualu jakos niebardzo cos odnajduje na ten temat .. Chodzi mi oczywiscie o zewnetrzny przegub... E33 oczywiscie ABS.
nazwa: Przegub napędowy zewn.
opis : PRZEGUB {ZEWNĄTRZ} MITSUBISHI GALANT
1.8TD,1.8I,2.0I 88-92 [SILNIKI] SOHC
producent: 4MAX
W MAGAZYNIE: >9
Ograniczenia
Rodzaj połączenia: Przegub równobieżny
Zewn. uzębienie, od strony koła: 25
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 23
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 54
średnica zewnętrzna [mm]: 83
Skrawanie: z rowkiem w elemencie wewnętrznym
Strona zabudowy: od strony koła
Typ skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna
Typ skrzyni biegów: przekładnia automatyczna |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 29-09-2009, 14:20 Re: przegub zewnetrzny
|
|
|
PAVEU napisał/a: | E33 oczywiscie ABS. |
W Galancie koronka ABS jest bodajże na piaście, więc przeguby są takie same w wersjach z i bez ABS. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 29-09-2009, 22:55
|
|
|
Z tego co pamiętam, jak dobierałem do swojego, to się różniły ilością zębów, tylko nie pamiętam czy zew. czy wew. ale chyba wew. Ja niby mam 4x4, ale przód jest identyko jak w zwykłym E33A, bo od takiego brałem przgub. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 30-09-2009, 11:55
|
|
|
dziekuje Panowie. wczoraj poleglem przy zmianie zewnetrznego ... nie moglem go z tej poloski zbic...trzeba bedzie oddac do mechaniora pewnie maja swoje sposob ...
pozdr! |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 30-09-2009, 15:05
|
|
|
PAVEU napisał/a: | ... nie moglem go z tej poloski zbic... |
Znam ten ból. Kiedyś cały dzień się z tym męczyłem a i tak na koniec pojechał do mechanika. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-10-2009, 10:25
|
|
|
Ja wsadziłem półośkę w imadło i naparzałem młotkiem w półośkę - nie trzeba było długo napierniczać |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 08-10-2009, 15:33
|
|
|
Hehe no faktycznie jest to rozwiazanie. Problem na tym ze nie wyciagalem calej poloski, nie rozbieralem wewnetrznego przegubu probowalem zmienic tylko zewnetrzny wiec imadło musialbym chbya przeniesc pod auto hehehe
taki troche OT. temat tak czy inaczej CLosed |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
|