Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
znowu glupi temat.. swieczki;]
Autor Wiadomość
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 11:03   znowu glupi temat.. swieczki;]

dobra.. wiem wiem ze to bylo setki razy mowione.. ale szczerze powiedziawszy to postow pelno a zdan rownie duzo;] o co chodzi? wiekszosc mowi ze do galow NGK swieczki.. no ale czesc mowi ze nie sa tak dobre.. szczegolnie V line;] jakie za jakie przeciw?;]
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 11:11   

za: przejechane ok. 100 tkm na NGK (3 komplety zmieniane co 25-35 tkm) bez żadnych problemów
przeciw: nie znam
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 17-08-2006, 11:58   

Ostatnio Shovel pisal, ze v-line sa marne, a przy gazie wrecz sie nie nadaja.

Ja tego nie potwierdzam, sam rowniez juz w kolejnym aucie mam, wlasnie ngk v-line (zawsze made in japan). Do Twojego gala sa swiece takie jak do carismy 1.6, ja uzywam v-line i sobie chwale, w carismie mam lpg. Dodam tylko, ze na denso rowniez jezdzilem i sa rownie dobre, a na pewno tansze.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 13:12   

do gazu faktycznie sie nie nadaja ze wzgledu na inny sposob iskrzenia (maja takie male
wciecie).

ja mam teraz NGKi ale nie Vline i dziala jak talala
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 13:15   

ja się bardzo zawiodłem na V-line i nie wsadziłbym ich nawet do kosiarki. zdychały zdecydowanie poniżej 10 tyś km, a strzelanie na gazie miałem przy jakichś 8...na denso nie miałem żadnych problemów. żeby było jasne - miałem 2 albo czy komplety ngk, i na każdym było to samo.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 13:54   

u mnie wśród tych 3 kompletów był 1 v-line - przeżył jakieś 30 tkm i leży w piwnicy, na wszelki wypadek - bo wyglądają idealnie; wymieniam zawsze przed czasem - profilaktycznie
 
 
maniakowy
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 14:33   

no to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-) :mrgreen:
 
 
Rangarok
[Usunięty]

Wysłany: 17-08-2006, 14:36   

Skoro swieczki to i ruszmy przewody WN :)

Wiem, wiem ze zaraz padnie haslo NGK i tylko NGK !! :D ale akurat w moim przypadku odpada, NGK nie wypuscilo przewodow do mojego modelu gala.
Przymierzam sie do wymiany swieczek i przewodow:

swiece NGK - OK (ale nie V- line, mis zagazowany jest)
przewody WN - ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-08-2006, 14:38   

mam NGK, miałem takie czarne z JC (prod. jap. a nie korea) i nie odczuwam różnicy;
na tych podróbach z JC zrobiłem ponad 50 tkm
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 17-08-2006, 15:01   

No to ja mam chyba jakis zepsuty samochod;-)

w carismie z lpg mam:
swiece ngk v-line, tez wymieniam wczesniej, czyli po jakis 30kkm
kable (tu uwaga do wszystkich narzekajacych na dodatkowe koszty i wymiany przy lpg) mam _oryginalne_, przebieg prawie 205kkm (70kkm na lpg)

i zero problemow z lpg

maniakowy napisał/a:
o to jak mowilem.. i za i przeciw:)) co za zycie;-)


wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny ;-)
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2006, 21:45   

krzysio1972 napisał/a:

wez jeszcze pod uwage w jakich silnikach, kazdy ma inny ;-)


Prawda. U mnie stary silnik 2,0 i najtańsze polskie świece Iskra do gazu. Trzeci komplet, wymiany po przebiegu rzędu 20tyś. Poprzedni komplet sklerotycznie przeciągnąłem do około 25-30tyś i zaczęły się strzały na gazie w momencie uruchamiania silnika. Iskra ostatnio wprowadziła jakieś odpowiedniki V-line, też mają jakiś rowek na jednej z elektrod i zupełnie inne oznaczenia, ale jeszcze ich nie próbowałem.
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 25-08-2006, 22:14   

Powoli staja się i u nas w kraju modne swiece z końcowka irydową
Pisalem już o tym:
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=iridium
 
 
magumil
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2006, 17:29   

Właśnie też staję przed wymianą świeczek i przewodów. Świeczki na jakich obecnie jeżdżę to NGK PFR6J. Komplet świeczek to wydatek 360pln :( Pytanie mam więc następujące: czy mogę załadować do mojego miśka jakieś inne świece (zdecydowanie tańsze) czy musi to być tylko ten właśnie model? Pytanie drugie: jakie polecacie przewody? Jaka firma, orientacyjne koszty zakupu itd.

Co myślicie o tych przewodach??? KLIK
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.