 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] piszczący pasek |
Autor |
Wiadomość |
orbad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2010, 11:33 [CJ1A 1.3] piszczący pasek
|
|
|
Po zmianie rozrządu i dwóch pasków klinowych jeden z nich (ten bardziej zewnętrzny) zaczął piszczeć. Piszczy tylko na wolnych obrotach bo po dodaniu gazu pisk ustaje!
Czym może to być spowodowane??
Czy wystarczy spryskać WD 40?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-08-2010, 11:37
|
|
|
orbad napisał/a: | Czy wystarczy spryskać WD 40?? | Kto Ci to podpowiedział. Taką rzeźbę...
Po pierwsze jakiej firmy paski zostały zalożone? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-08-2010, 13:16
|
|
|
bo się rozciągnął - dlatego nowe paski zawsze ustawia się bardziej naprężone niż używane
dociągnij go i już (czasem operację trzeba powtórzyć jeszcze raz) |
|
|
|
 |
orbad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2010, 14:41
|
|
|
rozumiem, że sam tego nie zrobie, tak??
musze pojechać do mechanika? |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 13-08-2010, 15:05
|
|
|
orbad napisał/a: | rozumiem, że sam tego nie zrobie, tak??
musze pojechać do mechanika? |
To zalezy od twoich zdolnosci.
Wystarczy poluzowac 1 srube i dociagnac 2 - i dokrecic ta pierwsza srube |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
orbad [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2010, 16:33
|
|
|
jeżeli chodzi o paski to są firmy contitech
a możesz dokładniej opisać którą musiałbym poluzować i którą dokręcić, bo pasek jest na dwóch kołach i czy te śruby są właśnie tam??
i jeszcze jedno bo na innym forum ktoś napisał, że pasek jest za bardzo spięty.
czy taka możliwość też istnieje?? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 13-08-2010, 23:36
|
|
|
orbad napisał/a: | jeżeli chodzi o paski to są firmy contitech | Szmelc. Załóż Mitsuboshi i nic nie będzie piszczeć. |
|
|
|
 |
orbad [Usunięty]
|
Wysłany: 14-08-2010, 00:17
|
|
|
facet w sklepie pokazał mi pare pasków powiedział, że ten albo Gates są najlepsze, więc na jakiej podstawie twierdzisz, że to szmelc?? |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
|
|