Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zgrzytają mi biegi przy niskich obrotach....?? co robić??
Autor Wiadomość
pafcio-galant 
Nowy Forumowicz


Auto: galant EAO 2.0 sport edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 15
Skąd: Łomża
  Wysłany: 31-10-2009, 17:02   zgrzytają mi biegi przy niskich obrotach....?? co robić??

Witam. Mam taki problem z moim Galantem 2.0 16V 99rok a mianowicie biegi mi zgrzytają jak zmieniam je przy normalnych lub niskich obrotach na wysokich jest ok czasem pomaga ja wcisnę sprzęgło do samej podłogi a czasem i to nic nie daje.... olej w skrzyni zmieniłem ale nie pomogło niestety... :( co to może być?? czy to skrzynia pada??
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 31-10-2009, 17:04   

Płyn w sprzęgle masz? Może układ sprzęgła jest zapowietrzony.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
pafcio-galant 
Nowy Forumowicz


Auto: galant EAO 2.0 sport edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 31-10-2009, 17:07   

płyn w sprzęgle jest a czy jest zapowietrzony to nie wiem... jak to sprawdzić?? tylko dziwi mnie że na wysokich obrotach jest ok...
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-10-2009, 17:15   

pafcio-galant, luzujesz odpowietrznik na wysprzegliku i patrzysz czy cieknie plyn, czy tez plyn z babaelkami powietrza, pamietaj aby w zbiorniczku sprzegla zachowac odpowiedni poziom plynu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pafcio-galant 
Nowy Forumowicz


Auto: galant EAO 2.0 sport edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 31-10-2009, 17:20   

ok w poniedziałek podjadę do warsztatu i spróbuję odpowietrzyć miejmy nadzieję że to coś pomoże...

[ Dodano: 31-10-2009, 17:33 ]
a może posiada ktoś jakieś inne sugestie gdyby okazało się że sprzęglo nie jest zapowietrzone??
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-10-2009, 17:58   

pafcio-galant, wysprzeglik takze potrafi byc wysluzony
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
pafcio-galant 
Nowy Forumowicz


Auto: galant EAO 2.0 sport edition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 15
Skąd: Łomża
Wysłany: 31-10-2009, 18:53   

a można to jakoś stwierdzić? czy trzeba wymienić żeby zobaczyć czy to on nawalił?
_________________

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-10-2009, 19:10   

pafcio-galant, tak, wciskasz sprzeglo do oporu, mozesz zablokowac je o siedzenie jakims stylem, mierzysz w dwoch stalych punktach, powiedzmy odleglosc odpowietrznika i konca lapy sprzeglowej, notujesz, a po 15min sprawdzasz jaka jest wartosc do pomierzonej na poczatku, jezeli cisznienie w ukladzie utrzymuje sie na stalym poziomie nie powinno byc wiekszego wachania jak w granicach 1mm
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 14-11-2009, 13:50   

A może olej w skrzyni już ma swoje przechulane i nalezy wymienić badz jest go za mało... Polecam RedLine MTL tak na przyszłość
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.