| [E32A 1.8] Czy ten motorek jest bezkolizyjny? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kozon   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant E32A 1.8
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Lut 2010
 Posty: 3
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 14:51   [E32A 1.8] Czy ten motorek jest bezkolizyjny? |   
 |  
               | 
 |  
               | Strzelił pasek rozrządu, więc pomyślałem, że to koniec. Kilka osób tchnęło we mnie nadzieję, że E32A rocznik 1991 1755ccm to może być silnik bezkolizyjny. Prawda to? Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 15:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest kolizyjny, ale czasami udaje sie go uratowac. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siudii   Mitsumaniak
 01221/KMM
 
  
 Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Mar 2008
 Posty: 244
 Skąd: RadoMM
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 15:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2.0 4G63 jest kolizyjny, a 1.8 4G37 jest raczej bezkolizyjny. Poszukaj, bo było kilka razy omawiane, np.  tutaj. |  
				| _________________ Mój Galant
 Moja strona o Galancie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 22:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | 4G37 jest bezkolizyjny. Strzelił pasek rozrządu czy pasek balansowy ? A może jeden dzięki drugiemu ?
 |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozon   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant E32A 1.8
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Lut 2010
 Posty: 3
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 22:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sam mu go nie oglądałem. Mechanik stwierdził tylko że poszedł pasek rozrządu i remont grubszy się szykuje. (<2000zł) Zabrałem Misia pod dom na sznurku i póki co teoretyzuję. Ale skoro jest nadzieja to może nie pójdzie jeszcze na żyletki:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | deejay   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Rav4 Hybrid
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 155 razy
 Dołączył: 26 Wrz 2006
 Posty: 6104
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-02-2010, 23:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | załoz nowy pasek i sie przekonaj , u mnie w 4G63 2.0 strzelił dwa razy i obyło sie bez remontu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-02-2010, 07:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najlepiej oba nowe i oba napinacze nowe   |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozon   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant E32A 1.8
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 21 Lut 2010
 Posty: 3
 Skąd: Piaseczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-02-2010, 19:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jednak bezkolizyjny, ano wszystko wymienione, + pompa wodna. Motorek chodzi jak zegarek. Dzięki |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |