[E33A 2.0] Automat nie redukuje biegów |
Autor |
Wiadomość |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 02-12-2009, 09:11 [E33A 2.0] Automat nie redukuje biegów
|
|
|
Witam!
Wczoraj podczas jazdy na gazie strzelił mi w filtr i zapaliła się kontrolka CHECK ENGINE. Od tej pory skrzynia nie redukuje biegów po wciśnięciu KICKa. Natomiast podczas normalnej jazdy zmienia biegi tylko na wyższych obrotach ponad 3 tys obrotów a wcześniej zmieniała przy około 2tys. Gdy zwalniam czuć ze zmienia biegi na niższe ale wtedy szarpie. Co się mogło zrobić? Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 04-12-2009, 08:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-12-2009, 11:53
|
|
|
Być może skrzynia przeszła w tryb awaryjny, spróbuj zresetować kompa. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 02-12-2009, 15:58
|
|
|
reset nie pomógł Mam takie odczucie jakby nie było 3 biegu Przyspiesza na jedynce włącza dwójkę i jak chce trojkę włączyć to szarpie i i znowu próbuje 3 włączyć.. Gdy zapnę 2 i przyspieszę do około 90km/h i przełączę na D to wtedy przełączy na 4 ale nie zawsze |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 04-12-2009, 08:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 02-12-2009, 17:21
|
|
|
To ja się poddaję, specem od automatów nie jestem... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 02-12-2009, 18:18
|
|
|
a jakie są objawy zużytych tarcz rozsprzęglających |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 04-12-2009, 08:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-12-2009, 20:30
|
|
|
charzun napisał/a: | Wczoraj podczas jazdy na gazie strzelil mi w filtr i zapalila sie kontrolka CHECK ENGINE. Od tej pory skrzynia nie redukuje biegów po wcisnieciu KICKa. | ja bym sprawdzil czy jakies podcisnienie nie dostalo strzala podczas "cofki" |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-12-2009, 09:30
|
|
|
a nie prościej zacząć od sprawdzenia błędów? - wygląda na problemy z przepustnicą/przepływomierzem... |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 03-12-2009, 15:53
|
|
|
a jak sprawdzić przepustnice/przepływomierz czy jest dobry?? Bylem dzisiaj u mechanika i powiedział ze to jest bardziej elektryczna sprawa niż mechaniczna. |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 04-12-2009, 08:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-12-2009, 08:17
|
|
|
Panowie - proszę używać polskich znaków. Na razie grzecznie proszę :>
Prośbę kieruje głównie do kolegi Charzun
Co do przepływomierza to najlepiej podmienić na jakiś inny. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-12-2009, 09:07
|
|
|
charzun napisał/a: | a jak sprawdzić przepustnice/przepływomierz czy jest dobry?? |
opis odczytu błędów jest na mojej WWW |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 04-12-2009, 20:04
|
|
|
A jeżeli jest zepsuta, to co konkretnie mogło się w niej zepsuć Coś się pogięło od wybuchu, czy jakaś elektroniczna część Taka przepustnica jest naprawialna, czy tylko mnie wymiana czeka Pozdro |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-12-2009, 21:43
|
|
|
Niestety tylko wymiana. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 05-12-2009, 19:25
|
|
|
Wyjąłem czujnik przepustnicy, jest w nim potencjometr. Niestety rozebrać się go nie dało więc byłem zmuszony rozciąć obudowę od niego.. Na potencjometrze są 2 paski węgliku.. jeden pasek przewodzi prąd stopniowo a drugi niestety przewodzi tylko do odpowiedniego momentu a dalej jest bardzo wytarty.. Moje więc pytanie: czy można nadlać nowy, albo założyć węglik od innego potencjometru Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-12-2009, 22:45
|
|
|
Wymień, nie kombinuj. Nie są drogie z tego co wiem |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 06-12-2009, 09:43
|
|
|
A ile kosztują Dasz mi jakieś namiary Bo nawet na allegro nie znalazłem do galanta |
_________________
 |
|
|
|
 |
|