Przesunięty przez: Hubeeert 01-10-2009, 15:21 |
[1G 90-94] Ustawienia rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
bombel
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 2 Skąd: legnica
|
Wysłany: 01-10-2009, 08:08 [1G 90-94] Ustawienia rozrządu
|
|
|
Witam ,potrzebuje konkretnej pomocy ,wymieniałem w dwóch silnikach kompletny rozrząd,wszystko nowe ale po wymianie w obu przypadkach przy 5-tys.km. silnik przenosi drgania na karoserie wszystko drży i buczy.Jeden z użytkowników forum napisał mi ze to wina ustawienia wałka balansowego przy pompie olejowej ,ale jak ma tam wyglądać ustawienie ,bo ja pasek balansowy ustawiłem na znaki na kółkach.Koledzy prosze o coś wiecej dwa moje miski mają takie same objawy po wymianie tego rozrzadu. |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 04-11-2009, 16:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 01-10-2009, 08:26
|
|
|
Nie wystarczy ustawic paska balansowego na znacznikach, wałek zgrywa się przy pompie raz na trzy obroty wału.
Tutaj masz dokładny opis Bartka + sporo informacja na stronie Krzyzaka
PS. Niech mod przeniesie do odpowiedniego dzialu |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 26-10-2009, 19:11
|
|
|
witam wszystkich , ma ktos z was rysunek do ustawienia rozrzadu eclipse 2.0 gs 16v z1992r jak tak to bardzo bym prosil |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 26-10-2009, 22:46
|
|
|
dzieki wielkie bo juz chcialem metoda prób i błędów szukalem wczesniej ale nie moglem znalezc, a wszystko zaczelo sie od papy wody gdy sie rozgrzal i termostat puscil to gdzies z pod plastikow zaczynal ciec plyn mam nadzieje ze to pompa byla , jak ustawie rozrzad teaz i uruchomie autko to zobacze
[ Dodano: 26-10-2009, 22:48 ]
ale niestety jeszcze musze czekc na kolo pasowe bo sie syplo ... |
|
|
|
 |
Angel
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Eclipse D22
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 53 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: 01-11-2009, 13:39
|
|
|
kolo pasowe to standard bo jest dwumasowe pare tygodni temu tez mi rozpadlo sie ale na allegro znalazlem za 60 zeta bo zamiennik w sklepie widzialem za 420 a serwis ponad 1000 |
|
|
|
 |
darco24
Nowy Forumowicz miski gora
Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16V GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 27 Skąd: nowy dwor gdanski
|
Wysłany: 08-11-2009, 08:23
|
|
|
widzisz a mi gosciu z allegro chcial za 300 pln opchnac |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 10:30
|
|
|
Koło pasowe dwumasowe ?
Ktoś to może potwierdzić ? :> |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 10:46
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Koło pasowe dwumasowe ?
Ktoś to może potwierdzić ? :> |
Co potwierdzić ?? Cenę ?? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 12:44
|
|
|
Dwumasowość koła pasowego. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 13:09
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Dwumasowość koła pasowego. |
Potwierdzam, w silniku 4G63 występuje koło dwumasowe. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 13:31
|
|
|
zamachowe czy pasowe ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 17:15
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | zamachowe czy pasowe ? |
Różnie na to mówią, generalnie jest to koło zamachowe, ale jak ktoś powie dwumasowe to wiadomo o co chodzi. Nie czepiajmy się szczegułów |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-11-2009, 17:17
|
|
|
No właśnie cały pic polega na tym, że dyskusja się toczy na temat koła pasowego napędzającego paski klinowe, a nie koła zamachowego przekazującego napęd na sprzęgło, dlatego zastanawiam się nad dwumasowym kołem pasowym |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-11-2009, 17:30
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | No właśnie cały pic polega na tym, że dyskusja się toczy na temat koła pasowego napędzającego paski klinowe |
.. i pasek rozrządu. Tam jest koło dwumasowe. Jest to koło pasowe, ponieważ napędza pasek, nie jak wcześniej napisałem koło zamachowe już sam się zakręciłem. Koło zamachowe jest od strony sprzęgła tak jak napisałeś i tam nie jest dwumasowe. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|