[E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic? |
Autor |
Wiadomość |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 10-01-2010, 12:54 [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic?
|
|
|
Witam Wymieniłem w swoim Miśku uszczelniacze zaworowe i po złożeniu wałków i wszystkiego strasznie stukają zawory Regulacje mam hydrauliczną ale nie chcą się unormować.. Trzeba im jakoś pomóc w dopasowaniu się Przed remontem stukania nie było w ogóle. Pozdro |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 13-01-2010, 22:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-01-2010, 13:14
|
|
|
A nie zamieniłeś ich czasem miejscami ? Wszystkie powinny trafić z powrotem na swoje miejsca.
Jak tego nie zrobiłeś to jedyna szansa jest w wymianie albo dokładnym czyszczeniu wszystkich w ropie. W manualu jest dokładny opis. Z tego co pamiętam każdy trzeba zanurzyć w ropie (diesel fuel z manuala) i tępym szpikulcem odpowietrzyć wciskając ileś razy w dziurę w popychaczu.
Jeszcze jedna sprawa to jaki olej lejesz |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 10-01-2010, 15:15
|
|
|
Wcale nie muszą wracać na swoje miejsce, musisz poprostu odpalić silnik poczekać aż się troche rozgrzeje, jeżeli stukanie nie ustanie, to zrób kilka delikatnych przegazówek. Stukają, ponieważ są puste, a ciśnienie oleju do nich dociera najpóźniej, dlatego silnik musi pochodzić chwile zanim one się napełnią - im gęstszy olej tym więcej czasu na to potzreba. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 10-01-2010, 16:49
|
|
|
Jak wymieniałem uszczelniacze to ucichły dopiero po kilkunastu minutach jazdy. I cisza trwa do dzisiaj. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
charzun
Forumowicz

Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: Sikórz k. Płocka
|
Wysłany: 11-01-2010, 11:04
|
|
|
Wyczyściłem wszystko dokładnie w ropie i pomogło. Odpaliłem silnik i po 10s żadnego stuku już nie było słychać. Dzięki i pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
Valdi_1991
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Aleksandrów Kujawski
|
Wysłany: 27-01-2010, 23:36
|
|
|
Właśnie chcę dołączyć się do tematu mam gala 2,0 GlSi z 1989roku moc 109 koni
i muszę wyregulować zawory wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe??? |
_________________ E33A Rulez !!!!!
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-01-2010, 23:52
|
|
|
Valdi_1991, czytałeś temat ?
Nie reguluje się hydrauliki, chyba, że przy okazji obróbki głowicy, zaworów itp. Ale to też się hydrauliki nie reguluje tylko dopasowuje resztę żeby się mieściło w tolerancji hydrauliki. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 28-01-2010, 16:47
|
|
|
Valdi_1991, skoro rocznik 1989 to pewnie zawory regulowane ręcznie, więc odsyłam do niezastąpionej strony Krzyzaka. Jeżeli to jednak hydraulika, to tak jak napisał wyżej Maretzky85, dodam jeszcze, że na stuki w hydraulice naprawdę skuteczna jest tylko wymiana popychaczy. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:06
|
|
|
Z tego co wiem, 2 2.0 nie było nigdy ręcznie regulowanych zaworów. Ja mam `89 i mam hydraulikę |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
|