Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic?
Autor Wiadomość
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
  Wysłany: 10-01-2010, 12:54   [E33A 2.0] Zawory hydrauliczne - jak ustawic?

Witam :!: Wymieniłem w swoim Miśku uszczelniacze zaworowe i po złożeniu wałków i wszystkiego strasznie stukają zawory :| Regulacje mam hydrauliczną ale nie chcą się unormować.. Trzeba im jakoś pomóc w dopasowaniu się :?: Przed remontem stukania nie było w ogóle. Pozdro
_________________

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 13-01-2010, 22:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-01-2010, 13:14   

A nie zamieniłeś ich czasem miejscami ? Wszystkie powinny trafić z powrotem na swoje miejsca.
Jak tego nie zrobiłeś to jedyna szansa jest w wymianie albo dokładnym czyszczeniu wszystkich w ropie. W manualu jest dokładny opis. Z tego co pamiętam każdy trzeba zanurzyć w ropie (diesel fuel z manuala) i tępym szpikulcem odpowietrzyć wciskając ileś razy w dziurę w popychaczu.
Jeszcze jedna sprawa to jaki olej lejesz ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 10-01-2010, 15:15   

Wcale nie muszą wracać na swoje miejsce, musisz poprostu odpalić silnik poczekać aż się troche rozgrzeje, jeżeli stukanie nie ustanie, to zrób kilka delikatnych przegazówek. Stukają, ponieważ są puste, a ciśnienie oleju do nich dociera najpóźniej, dlatego silnik musi pochodzić chwile zanim one się napełnią - im gęstszy olej tym więcej czasu na to potzreba.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 10-01-2010, 16:49   

Jak wymieniałem uszczelniacze to ucichły dopiero po kilkunastu minutach jazdy. I cisza trwa do dzisiaj. :D
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
charzun 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0GLSi, AT, 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: Sikórz k. Płocka
Wysłany: 11-01-2010, 11:04   

Wyczyściłem wszystko dokładnie w ropie i pomogło. Odpaliłem silnik i po 10s żadnego stuku już nie było słychać. Dzięki i pozdro :wink:
_________________

 
 
 
Valdi_1991 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Wysłany: 27-01-2010, 23:36   

Właśnie chcę dołączyć się do tematu mam gala 2,0 GlSi z 1989roku moc 109 koni
i muszę wyregulować zawory wie ktoś może jakie powinny być luzy zaworowe???
_________________
E33A Rulez !!!!!
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-01-2010, 23:52   

Valdi_1991, czytałeś temat ?
Nie reguluje się hydrauliki, chyba, że przy okazji obróbki głowicy, zaworów itp. Ale to też się hydrauliki nie reguluje tylko dopasowuje resztę żeby się mieściło w tolerancji hydrauliki.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 28-01-2010, 16:47   

Valdi_1991, skoro rocznik 1989 to pewnie zawory regulowane ręcznie, więc odsyłam do niezastąpionej strony Krzyzaka. Jeżeli to jednak hydraulika, to tak jak napisał wyżej Maretzky85, dodam jeszcze, że na stuki w hydraulice naprawdę skuteczna jest tylko wymiana popychaczy.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 28-01-2010, 17:06   

Z tego co wiem, 2 2.0 nie było nigdy ręcznie regulowanych zaworów. Ja mam `89 i mam hydraulikę :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2010, 19:33   

Hydraulike miały 2.0 , 1.8 miały zawory regulowane :wink:

Dane Miśków http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=42555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.