[Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
karolinak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-12-2009, 18:33 [Cari 1.8 GDI] problem z odpaleniem
|
|
|
Witajcie!!
Z góry przepraszam jeśli temat już się kiedyś pojawił.
Jestem posiadaczką Carismy 1.8 GDI z 2002r. Od jakiegoś tygodnia mam poważny problem z odpaleniem mojej miśki, łapie za 4 a nawet 5 razem, nadmieniam, iż akumulator jest w porządku.Zauwazyłam, że zdarza się to jak jest ciepły silnik, na zimnym kręci od razu. Podczywywałam inne wątki, i ztego co się dowiedziałam ( a może i nie ) to może być filtr paliwa, fajkocewki(świece w zeszłym roku wymieniałam),pompa paliwa i nie wiem co jeszcze.Bardzo proszę o pomoc i wskazówki coż to może być, a także czy powinnam jechać do mechanika czy elektryka.
Z góry Dziękuję i pozdrawiam!!!! |
|
|
|
 |
ohyda666
Forumowicz ohyda
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 53 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19-12-2009, 19:07
|
|
|
U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Miśkami. |
|
|
|
 |
marcel1010
Mitsumaniak 01070/KMM - Chełm

Auto: Carisma 1,9TD 90KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 87 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 19-12-2009, 19:56
|
|
|
sprawdźcie sobie czujnik temperatury cieczy chłodzącej |
_________________ jestem oznakowany i widoczny w Chełmie
 |
|
|
|
 |
karolinak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-12-2009, 19:57
|
|
|
a ile tak orientacyjnie kosztuje pompa paliwa plus wymiana?????????? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-12-2009, 20:05
|
|
|
Pompa paliwa WC to jest wydatek rzędu kilku tysięcy, no chyba, że ohyda666, pisał o innej pompie (NC, wstępnej zamontowanej w zbiorniku, ale w tym wypadku to auto raczej wogóle by nie odpalało) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ohyda666
Forumowicz ohyda
Auto: Carisma 1.8 GDI '98
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 53 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 20-12-2009, 13:19
|
|
|
Pompa wys. ciśnienia. O tej pisałem(ta co jest w komorze silnika). A gdzie znajduje się ten czujnik cieczy chłodzącej? |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 20-12-2009, 17:06
|
|
|
Poczytajcie TEN temat, jak zdiagnozować pompę W.C. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
marecki338
Mitsumaniak
Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 278 Skąd: bartoszyce
|
Wysłany: 20-12-2009, 19:04
|
|
|
miałem tą sytuacje ostatnio . wymiana pompy zależy od jakości pompy zamiennik najtańszy kosztuje 150 zł , firmowy wkład 200 - 400 zł zależy od firmy, mnie to kosztowało wkład pompy kpl 450 zł ( oryginał sklep oddał po kosztach co by sie pozbyć) + robocizna . można było taniej ale wyjazda miałem i fura była potrzebna na wczoraj .
pompa w zbiorniku paliwa dawała 2,5 bara powinna 3,5 minimum na wolnych obr. , nie paliła jak zimny silnik i temp. poniżej 0 . |
Ostatnio zmieniony przez marecki338 20-12-2009, 20:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-12-2009, 19:18
|
|
|
Mowa o pompie wysokiego czy niskiego ciśnienia? bo tak napisałeś, ale nie sprecyzowałeś, o której mowa |
|
|
|
 |
karolinak
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 19 Kwi 2009 Posty: 5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-12-2009, 18:00
|
|
|
Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki!!!!!!
Dziwi mnie jednak to, że moja Miśka na zimnym silniku odpala bez problemu, nawt po staniu pod chmurką po 9 godzinach przy -11stopniach.
Problem jest jak silnik jest ciepły, ale brak innych problemów, tzn. nie szarpie, zasuwa jak strzałka, nawet jak dostanie po obrotach. |
|
|
|
 |
woxy
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 204 Skąd: okolice Chełma
|
Wysłany: 23-01-2010, 19:48
|
|
|
ohyda666 napisał/a: | U mnie jest taka sama sytuacja. Na 99% pompa paliwa, tak się dowiedziałem u mechanika który zajmuje się przeważnie Miśkami. |
U mnie też problem z odpalaniem, czasem za pierwszym a czasem za n-tym.
Mechanicy od mitsu zdiagnozowali niby ze na 99% pompa w baku, bo daje tylko 1.5bar a powinna 3 co najmniej dawać. Dzisiaj auto nie chcialo wcale zapalić tylko kilka pojedynczych pierdnięć aż się aku rozładował. Wziąłem się w końcu za wymianę pompy tej w baku i co, wielkie g... efekt taki sam jak przed jej wymianą, jedynie na 10 kręceń silnikiem ze 2-3 pierdnięcia silnika i tyle. Dlatego te mechanikowe 99% to wielka lipa przynajmniej u mnie. Zastanawiam się co jeszcze może być (czujnik cieczy, krokowiec, przepustnica, ecu)?
Gdzie znaleźć i jak zbadać czy czujnik cieczy jest OK? |
_________________ <?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>
Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ. |
|
|
|
 |
|