Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Chooper
27-01-2010, 10:02
Problemy z Cari
Autor Wiadomość
siekierra 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Włocławek
Wysłany: 26-01-2010, 22:10   Problemy z Cari

Witam serdecznie !!!
Mimo, że od dawna śledze to forum jest to mój pierwszy post, więc prosze o wyrozumiałość na błędy ;)
Ale do sedna...
Jestem posiadaczem Cari 1.8 16v od jakiegoś 1.5 roku. Auto praktycznie bezawaryjne, mimo iż ma przejechane 280tys km. Do czasu, a właściwie do ostatnich mrozów...
Więc, wiedząc że auto poraz pierwszy ma nocować na dworzu w te mrozy, wymontowałem akumulator. Rano po zamontowaniu ponownym zaczely sie problemy. Cari odpala rewelacyjnie, ale w czasie jazdy, po wrzuceniu luzu obrotu spadają do praktycznie do zera, światła przygasają ale auto nie gaśnie. w czym tkwi problem??????? Czy może to być wina AKu który też już ma troche za sobą ??

Dodam, że CARI ma inst. gazową STAG-a od lipca(z inst. tez cos sie stalo, bo majac pustą butle, pokazuje pełną, a po tankowaniu pokazuje rezerwe)


Prosze o szybką pomoc.

Pozdrawiam
 
 
KarolG 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 53
Skąd: Łęczna
Wysłany: 26-01-2010, 22:14   

Po wyjęciu akumulatora resetujesz kompa i musisz autko od nowa "uczyć obrotów". Poszukaj o tym uczeniu obrotów na forum.
_________________
XXX
 
 
 
ig_or 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 '01
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-01-2010, 22:14   

To normalne po odłączeniu akumulatora.....daj jej szanse nauczyć się wolnych obrotów (pojeździj tak dzień, może dwa), lub przejdź procedurę nauki wolnych obrotów (procedura do znalezienia na forum)
_________________

" To, że czegoś nie rozumiesz, to nie znaczy, że tego czegoś nie da się wytłumaczyć"
ig_or - 3Miasto
 
 
 
KarolG 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 53
Skąd: Łęczna
Wysłany: 26-01-2010, 22:17   

A co do gazu to chyba masz jeszcze gwarancję więc nie ma czym się przejmować zbytnio. Muszą Ci to naprawić chyba ze to zasługa wysokich mrozów..
_________________
XXX
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 26-01-2010, 22:21   

odpiąć klemę, poczekać kilka min. (nie wszystkie kompy od razu tracą dane), odpalić auto bez włączania czegokolwiek, poczekać na włączenie się dmuchawy, zgasić, odpalić, czekać do włączenia się dmuchawy
a jak nie to bardziej szczegolowo:
(1) Uruchom silnik, pozwol nagrzac sie silnikowi az temperatura w chlodziwa osiagnie temperature 85.
Kiedy temperatura osiagnie 85 lub wiecej przelacz stacyjke w pozycje ON
(2) Przelacz stacyjke w pozycje OFF by zatrzymac silnik
(3) Po 10 lub wiecej sekundach uruchom ponownie silnik
(4) Pozostaw uruchomiony silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja lub nagrzewnica: Wylaczona
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(5) Zatrzymaj Silnik
(6) Uruchom ponownie silnik na 10 minut spelniajac ponizsze warunki
-skrzynia biegow: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzajaca: Wlaczona (temperatura ustawiona na maxymalne chlodzenie, dmuchawy na najwyzsza predkosc
i okna maksymalnie otwarte)
-Temperatura chlodziwa: 83 lub wiecej
(7) Powtorz kroki (5) i (6)

Uwaga:
1) Kiedy temperatura na zewnatrz jest 20 lub wiecej i gdy klimatyzajca chodzila caly czas mozna pominac krok (7)
2) Podczas operacji "nauki" silnika w krokach (4) i (6), kiedy praca silnika przelaczy sie z ubogiej do
*stoichiometric*, silnik moze sie samoistnie zatrzymac. W tym wypadku wyczysc przepustnice i powtorz
krok (1) i kazdy nastepny
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.