Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Żółta kontrolka z silnikiem
Autor Wiadomość
Wietszyk 
Nowy Forumowicz
Carisma Pałer

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29-01-2010, 18:43   [Cari 1.9DI-D] Żółta kontrolka z silnikiem

Co ona oznacza ?? , ma jakieś ogólne znaczenie ?? , czy ogólnie problemy związane z silnikiem ?.
Ostatnio zmieniony przez Wietszyk 10-02-2010, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-01-2010, 21:05   

Ta kontrolka pokazuje że z autem, silnikiem jest jakiś problem. Poszukaj na forum jak wymrugać kody błendów kompa albo podłącz autko pod komputer diagnostyczny w jakimś warsztacie.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-01-2010, 01:26   

A nie zapala sie przypadkiem kontrolka od poziomu plynu w spryskiwaczach? Bo ta kontrolka takze jest zolta i w zasadzie polozna niedaleko tej od silnika. Sprawdz poziom plynu.
Wietszyk napisał/a:
po dodaniu większego gazu zapala się żółta kontrolka z silnikiem

przed tym jak turbo zaczyna pompowac tj do predk. obrot. 1700 czy powyzej?
czujesz jakis spadek mocy?

Jezeli to faktycznie zapala sie kontrolka silnika, to mozesz odczytac bledy w serwisie i bedziesz wiedzial wszystko.
Do filtra powietrza zagladales w jakim jest stanie?
Mozesz takze miec zanieczyszczone styki na cisnieniomierzu dolotu turbiny. Taka kostka na prawo od silnika na rurze o średnicy ok 6cm. Rozepnij zaciski, zdemontuj rure, przeplucz ja jakims odtluszczaczem, przeczysc koncowke cisnieniomierza (turbina brudzi a brud powoduje zwarcie, a tym samym swiecenie kontrolki).
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wietszyk 
Nowy Forumowicz
Carisma Pałer

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 2
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30-01-2010, 11:24   

W książce ta kontrolka zwie się "Lampka ostrzegawcza kontroli silnika".I jest to na 100% ona , Od płynu do sprys. jest z boku.

Zapala się tak powyżej 2000 obr , czuć wtedy takie lekkie szarpnięcia, nie zapala się co chwilę lecz co jakiś czas..Czasami przy cofaniu na samym sprzęgle, kontrolka się zapali auto szarpnie i gaśnie..
 
 
 
perszingxx 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 3
Skąd: katowice
Wysłany: 01-02-2010, 07:20   

witam mam problem od kilku dni z cari gdi bo zapala mi sie kontrolka silnika a samochud dalej dobrze mi działa co przyczyną tego jest ???? chyba że mrozy tak nanioą wpływajią :lol:
 
 
Nikka 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI, r 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Sty 2009
Posty: 419
Skąd: Choszczno
Wysłany: 01-02-2010, 09:10   

na forum jest sporo o tym... wpisz w "szukacza" check engine
_________________
Lena
01462/KMM
 
 
 
uciu 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 33
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 08-02-2010, 18:34   

..zerknij na ten temat. Też miałem problem z CE..

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46258

Chociaż może mój problem miał trochę inne objawy, ale możę coś się przyda:)

Pzdr
 
 
Kerim08 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DI-D (102km) 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: xxxx
Wysłany: 09-02-2010, 10:32   

U mnie latem jak wracałem z nad morza, już niedaleko domu Cari zaczeła dymić po dodaniu gazu, straciła moc. Bałem się, że może turbo poszło. Oczywiście zapalała się też kontrolka CE, ale tylko jak dawałem za dużo gazu, gdy rozpedziłem auto do 80km/h i włączyłem 5 i jechałem na niskich obrotach (tylko tak szło jechać) kontrolka gasła. Po dodawaniu gazu auto muliło i kopciło i znowu się zapalała kontrolka. Na drugi dzień pojechałem do mechanika, który pierwsze co sprawdził turbo, potem jeszcze coś tam popatrzył i powiedział, chyba wiem co jest. Ściagnał przewód od intercoolera i przepustnicy, wsadził rękę gdzieś tam głęboko, i zaczał wkładać jakiś przewód. (prawdopodobnie od podciśnienia). Auto ponoć dostawało za dużą dawkę paliwa, nie przepalało i się dusiło. Nic więcej nie wiem. Po tym zabiegu objawy ustały, auto przestało kopcić i odzyskało moc. Cały zabieg trwał 10-15 minut. A CE przestał się zapalać, choć po 3 miesiącach zaczeła mi się znowu pomarańczowa kontrolka mrugać, ale okazało się, że to od małego poziomu płynu spryskiwaczy wycieraczek.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.