[E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ... |
Autor |
Wiadomość |
wrummm
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 11 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 22-01-2010, 08:10 [E55A 2.0] problemów ciąg dalszy ...
|
|
|
Zaczęło się od braku paliwa i zatarcia pompki paliwowej , po wymianie pompki auto nadal nie paliło na benzynie , więc mmechaniorzy stwierdzili ze wtryski się zatarły. Wymienili całą listwę ale nadal nie było to , to o co chodziło więc szukali dalej. Winy szukali również w aparacie zapłonowym więc i go wymienili no i nadal nie ma rezultatów. Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być , albo może spotkał się już ktoś z takim problemem? proszę o jakiekolwiek wiadomości bo jak na razie to 2 m-ce mój "miszczu" stoi wybebeszony na warsztacie a mnie krew zalewa ... |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 08:14
|
|
|
podłączali go już pod lapka?? ogólnie po przekręceniu stacyjki nie zapalają się kontrolki?? czy tylko nie zakręci... zczytywali błedy z ecu?? |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
wrummm
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 11 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 22-01-2010, 09:08
|
|
|
Ogólnie auto miało juz 3 elektryków a auto kręci i pali tyle że na gazie , a na des.rozdziel. jara się (przynajmniej jarała jak oddawałem) czerwona kontrolka "Check Engine" |
|
|
|
 |
avangarda
Mitsumaniak

Auto: colt glxi 89r. 4g15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Maj 2009 Posty: 226 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 22-01-2010, 10:10
|
|
|
To jak pali się Check to ci "mechanicy" powinni chyba zacząć od zczytania błędów a nie wymieniać po kolei co popadnie, byłoby pewnie łatwiej, w końcu po coś ta kontrolka się świeci... |
_________________
 |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2010, 10:36
|
|
|
wiesz. tak jest jak oddaje się samochód do pana Henia lepiej samemu zczytać błedy i dopiero pojechać powiedzieć co nie tak xD |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
gronostaj
Forumowicz

Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 97 Skąd: Trzemeśnia
|
Wysłany: 23-01-2010, 19:22
|
|
|
a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko.... |
|
|
|
 |
hubert_galant
Mitsumaniak NeverBackDown
Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 126 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2010, 15:43
|
|
|
gronostaj napisał/a: | a może poprostu jest zapowietrzony układ doprowadzający paliwko.... |
to by się nie paliła kontrolka check engine a tak apropo to chyba napompować paliwo pompką każdy umie?? |
_________________ Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni
 |
|
|
|
 |
wrummm
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 11 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 28-01-2010, 12:40
|
|
|
Właśnie w tym problem , paliwo leje się elegancko tyle ze nie chce silnik na nim pracować a przypominam ze na gazie trybi |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 28-01-2010, 18:07
|
|
|
To zczytałeś te błędy czy nie? |
|
|
|
 |
wrummm
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLSi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 11 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 29-01-2010, 09:01
|
|
|
Nie jeszcze, dałem mechanikom czas do końca tygodnia. Poza tym muszę obczaić w którym warsztacie w Elblągu mi sczytają te błędy , bo to chyba trzeba mieć odpowiedni program do japońców ?! czy nie ?! |
|
|
|
 |
ireks
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 1 Skąd: Sośniny
|
Wysłany: 19-02-2010, 20:25
|
|
|
Po remoncie ciężki rozruch silnika w mitsubishi galant 2.0 td , rozrząd ustawiony dobrze , pompa paliwo na wtryski podaje świece nowe ...co jest przyczyną ciężkiego rozruchu ?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-02-2010, 21:01
|
|
|
Opisz ten ciezki rozruch, jak sie objawia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-02-2010, 22:04
|
|
|
Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 19-02-2010, 22:12
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Sprawdzałeś czy idzie prąd na świece? | Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 20-02-2010, 09:04
|
|
|
robertdg napisał/a: | Chyba miałeś na mysli napiecie, prąd wytwarza się dopiero w momencie obciążenia. |
Oczywiście masz rację.A pytam o to,bo często się zdarza,że pada przekaźnik świec.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|