[E32A 1.8] Czy ten motorek jest bezkolizyjny? |
Autor |
Wiadomość |
Kozon
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 21-02-2010, 14:51 [E32A 1.8] Czy ten motorek jest bezkolizyjny?
|
|
|
Strzelił pasek rozrządu, więc pomyślałem, że to koniec. Kilka osób tchnęło we mnie nadzieję, że E32A rocznik 1991 1755ccm to może być silnik bezkolizyjny. Prawda to?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-02-2010, 15:00
|
|
|
Jest kolizyjny, ale czasami udaje sie go uratowac. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
siudii
Mitsumaniak 01221/KMM

Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM
|
Wysłany: 21-02-2010, 15:07
|
|
|
2.0 4G63 jest kolizyjny, a 1.8 4G37 jest raczej bezkolizyjny. Poszukaj, bo było kilka razy omawiane, np. tutaj. |
_________________ Mój Galant
Moja strona o Galancie
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-02-2010, 22:32
|
|
|
4G37 jest bezkolizyjny.
Strzelił pasek rozrządu czy pasek balansowy ? A może jeden dzięki drugiemu ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Kozon
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 21-02-2010, 22:46
|
|
|
Sam mu go nie oglądałem. Mechanik stwierdził tylko że poszedł pasek rozrządu i remont grubszy się szykuje. (<2000zł) Zabrałem Misia pod dom na sznurku i póki co teoretyzuję. Ale skoro jest nadzieja to może nie pójdzie jeszcze na żyletki:) |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-02-2010, 23:06
|
|
|
załoz nowy pasek i sie przekonaj , u mnie w 4G63 2.0 strzelił dwa razy i obyło sie bez remontu |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-02-2010, 07:56
|
|
|
Najlepiej oba nowe i oba napinacze nowe |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Kozon
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 26-02-2010, 19:17
|
|
|
Jednak bezkolizyjny, ano wszystko wymienione, + pompa wodna. Motorek chodzi jak zegarek. Dzięki |
|
|
|
 |
|