[CAxA] Odpowietrzenie zbiornika paliwa |
Autor |
Wiadomość |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 09-03-2010, 12:09 [CAxA] Odpowietrzenie zbiornika paliwa
|
|
|
Witajcie
mam problem ze zbiornikiem taki że zawsze jak odkręcam korek to słyszę psss.
Mam tez wrażenie że z tego powodu okłamuje mnie wskaźnik paliwa, często jak "daję w palnik" to wskazówka opada praktycznie w oczach. Później po paru km spokojniejszej jazdy trochę się podnosi ale nadal źle pokazuje. Inny problem który jest z tym pewnie związany to to że po kilku godzinnym postoju musi zakręcić 3-4 razy wałem żeby odpalił, podejrzewam że podciśnienie które się tworzy wysysa paliwo z przewodów? Poza tym nic się nie dzieje, idzie jak wściekły
Co z tym zdziałać? |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2010, 13:23
|
|
|
Pss jest moim zdaniem normalne jeśli tankujesz już na rezerwie, albo z małą ilością paliwa. Jak tankuje mając 15-20 litrów prawie nic nie słychać, a jak rezerwa pali mi się od jakiegoś czasu to psss zawsze jest (ale unikam tego stanu)
Wskazówka w CA0 ma to do siebie, że przy ostrzejszej jeździe opada a potem się podnosi. Ja opieram się zawsze tylko na tym kiedy przekroczy każdą z kresek. Wiem, że jeżeli jeżdżę normalnie to z górnej kreski spada kolo 50 km, z kolejnej 150-170, środkowa koło 250 itd.. |
|
|
|
 |
lukaszpl
Mitsumaniak ..::Grim Reaper::..

Auto: Carisma GDI LX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Wrz 2008 Posty: 178 Skąd: LDZ
|
Wysłany: 09-03-2010, 14:04
|
|
|
Może Colt tak ma? ... W Cari nie ma takiego czegoś, cały czas podejrzewam że winne jest odpowietrzenie chociaż nie będe się przy tym upierał. Ostatnio tankuję w okolicach redline i zalewam 15-20L. |
_________________ Carisma GDI LX '98 125KM - srebrna strzała
Colt GLXi 1.6 16V '95 113KM - biały miś R.I.P.
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 09-03-2010, 19:33
|
|
|
lukaszpl napisał/a: | Co z tym zdziałać? | Sprawdzić drożnośc przewodów odpowietrzajacych zbiornik oraz zaworek zwrotny |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Alexander [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2010, 19:43
|
|
|
lukaszpl napisał/a: | Może Colt tak ma? |
moim zdaniem tak, bo miałem 2 i w obu tak było |
|
|
|
 |
emzet
Forumowicz
Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 197 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 09-03-2010, 19:43
|
|
|
lukaszpl napisał/a: | jak odkręcam korek to słyszę psss |
lukaszpl napisał/a: | jak "daję w palnik" to wskazówka opada praktycznie w oczach. Później po paru km spokojniejszej jazdy trochę się podnosi |
U mnie jest identycznie. To chyba normalne w colcie. Co do "psss" to inne auta też tak mają. |
_________________ Gdyby opracować sposób pozyskiwania energii z ludzkiej głupoty, Polska stałaby się światowym mocarstwem energetycznym. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-03-2010, 22:09
|
|
|
lukaszpl muszę poprzeć przedmówców i dodać, że lukaszpl napisał/a: | mam problem ze zbiornikiem taki że zawsze jak odkręcam korek to słyszę psss |
lukaszpl napisał/a: | Mam tez wrażenie że z tego powodu okłamuje mnie wskaźnik paliwa, często jak "daję w palnik" to wskazówka opada praktycznie w oczach. Później po paru km spokojniejszej jazdy trochę się podnosi ale nadal źle pokazuje | wszystko jest w porządku, tak ma być. lukaszpl napisał/a: | Inny problem który jest z tym pewnie związany to to że po kilku godzinnym postoju musi zakręcić 3-4 razy wałem żeby odpalił | W każdym Mitsubishi tak miałem, a nawet w Maździe. |
|
|
|
 |
|