Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z hamulcem. Podczas szybkości bije w peda
Autor Wiadomość
dziobak26
[Usunięty]

  Wysłany: 20-09-2006, 21:26   [1G 90-94] Problem z hamulcem. Podczas szybkości bije w peda

Witam. Co to może być za przyczyna że podczas hamowania przy 60-100km/h czuć uderzenie pulsacyjne w pedale hamulca. Może to nie jest groźne podczas jazdy wydaje mi się że tarcza kwalifikuje się do wymiany lub można przetoczyć. Może ktoś miał taką przygodę z hamulcami. Chyba to nie jest wada tych miśków??? Proszę o odpowiedź. Z góry dzięki. POZDRAWIAM!
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 12-09-2007, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 22:30   

ja miałem całą batalię .... objaw: pulsowanie na pedale hamulca oraz odczuwalne bicie na kierownicy i efekt hamowania pulsacyjnego na samochodzie .

Odpowietrzyłem hamulce... nic..... pojechałem do servisu tylko na diagnozę, przejechali się technicy (myślełem że mi serce wyskoczy) i powiedzieli że tłoczki się kończyły i puszczają i łapią koszt 1200zł :shock: .... więc za 120USD u kiepucziego dwutłoczkowe od gsx'a zaciski ściągnąłem.... iiiii nic... to samo po zmianie ale podczas zmiany zauważyłem że ślizgi (śruby mocujące zaciski są krzywe jak cholera ... przy prubie wyprostowania pękł jeden)... po wymianie ślizgów .... jeszcze gorzej..... więc pojechałem na toczenie tarcz ... okazało się ze to nei tarcza a piasta od strony kierowcy krzywa.... po wymianie i przetoczeniu z przodu ok jeszcze z tyłu coś bije..

WNIOSEK: przetocz tarcze i przed toczeniem samym powiedz żeby ci piastę sprawdzili czy jest wogóle równo. ale tocz na samochodzie a nei u ślusaża.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2006, 23:00   

Miałem taki sam objaw w 1G po wielokrotnym częstym hamowaniu (jazda miejska) zaczynał pulsować pedał hamulca pierwsza reakcja tarcze krzywe ale po rozmyślaniach dlaczego doszedłem do wniosku że skoro by były krzywe to by pulsowało również na zimnym a nie pulsowało. Miałem wtedy klocki Kasijama czy jakoś tak lipa straszna klocki jak się rozgrzewały traciły zupełnie swoje właściwości hamulca prawie nie było i zaczynał strasznie pulsować na pedale wymieniłem klocki na ferrodo premier i jest ok ustały wszystkie pulsowania bicia się skończyły.
POWIEM TAK - jestem kierowcą od 12 lat 6 lat jeździłem zawodowo i nigdy nie spotkałem się z takim czymś żeby klocki były odpowiedzialne za pulsowanie pedału hamulca - a jednak !!
Najprościej i najtaniej zmienić klocki a później toczyć sprawdzać piasty itd
Podkreślam moim zdaniem najlepiej zaczynać od tanich rzeczy i po koleji je eliminować do tych najdroższych czasem nie trzeba dochodzić :)
Powodzenia w walce z pulsowaniem :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 23:22   

Zgadzam się z przedmówcą najpierw sprawdził bym klocki, tylko nie wspomnialiście o jednej istotnej żeczy że klock mógł się odkleić i też jest taki efekt bicia.
 
 
old
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2006, 23:37   

weź klocki luka normalna cena i dobra jakość a co do przetaczania to wentylowanych tarcz nie polecam przetaczać.a jeśli chcesz nowe tarcze to polecam JURIDA super mi się sprawowały.moim zdaniem masz krzywe tarcze
 
 
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-09-2006, 00:50   

hmmm.... nowe klocki tansze od przetoczenia tarcz??
dosc dyskusyjne.
Nie kwestionuje bynajmniej diagnozy tylko koszty ;)

poza tym teraz maja jakies takie sprzety ze moga nie przetoczyc a przeszlifowac tarcze. Jest to znacznie mniej inwazyjne. U mnie kosztowalo to 30 zeta za sztuke.
_________________
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 21-09-2006, 01:03   

jak bije pedal hamulca przy hamowaniu to parwdopodobnie pogiete sa tylne tarcze.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-09-2006, 09:31   

Nowe klocki się tak czy owak kiedyś przydadzą a przetoczenie niekoniecznie jest potrzebne i tu zbędny wydatek 30 zł / szt :)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-09-2006, 10:35   

w Malborku mam tokarza z doświadczeniem - za parę tarcz bierze 20 zł
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 21-09-2006, 10:39   

Jeśli uważasz że to tarcze to weż sówmiarkę i zmierz grubość tarcz być może są tak cienkie że nie ma sensu ich szlifować ato wyjaśniałoby że podczas chamowania szybko się grzeją -pęcznieją tracąc swoje właściwości i się krzywią stąd efekt pulsowania . Tak było na moim przykładzie -nie pomogło przetoczenie tarcz bo jeśli nie trzymają wymiaru to się tylko nadają na złom.
 
 
 
 
Wąski
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2007, 20:52   Wymiana Tarcz Hamulcowych w G1

Witam.
Mam problem ze zdjeciem tarcz hamulcowych ze swojego Eclipsa (przednie).Nie wygląda zebt tarcza była gdzies przykręcona do piasty, a mimo to nie chce zejść??!!Wymieniał może ktoś samodzielnie u siebie juz tarcze, albo widział jak to ktoś robi??Bardzo bym prosił o pomoc.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 07-08-2007, 22:03   

młotek i od wew. strony w koło z wyczuciem powinno zejść, lub to
http://www.mitsubishi-gra...ejmowanie+tarcz
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2007, 23:09   

mlotek i dobry sciagacz i go :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 07-08-2007, 23:54   

Proponuje ostukać młotkiem i musza ruszyc....
nie kazy ma sciagacz w domu ale młotek to tak:)
POzdro
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-08-2007, 00:51   

Marcino, ściągacz duży do łożysk w każdej Castoramie kupisz za 20 (słownie dwadzieścia) zł........ Piasta przednia kosztuje 20x więcej......nie twierdzę, że jest to supersprzęt, ale używam takiego od 4 lat i nie ma tarczy której nie zdjął..... trzeba naprężyć do granic wytrzymałości śrub mocujących łapy i wtedy kilka celnych strzałów z młotka daje porządane efekty nawet przy przyrdzewiałej tarczy całą powierzchnią jak miałem w swoim EA
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.