[CJ1A 1.3] stuki przy zmianie biegu i dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2010, 20:25 [CJ1A 1.3] stuki przy zmianie biegu i dodawaniu gazu
|
|
|
mam problem tego typu, że przy zmianie biegu oraz przy gwałtownym dodaniu gazu z niskich obrotów słyszę mniej-więcej pod nogami stuk. głuchy, nieprzyjemny... ktoś ma jakieś pomysły? dodam że wszystkie tuleje i sworznie są wymienione. amortyzatory i sprzęgło również... |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-04-2010, 20:48
|
|
|
może to końcówka drążka, przegub czy też sam drążek kierowniczy ma takowe luzy?
sprawdziłeś?
Q |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2010, 21:33
|
|
|
QwiateQ napisał/a: | może to końcówka drążka, przegub czy też sam drążek kierowniczy ma takowe luzy? |
najmniej pewny jestem przegubu, końcówki i same drążki są wymienione. |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-04-2010, 21:49
|
|
|
a ja bym sprawdził tak dla ewentualności poduszki pod silnikiem i skrzynia |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2010, 21:58
|
|
|
czyli zacznę od poduszek, później przegub wewnętrzny (jak precyzyjnie sprawdzić na nim luzy?) |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23635 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-04-2010, 23:12
|
|
|
Pexu, jakbys mial wyrobiony przegub wewnetrzny to czulbys wibracje karoserii podczas przyspieszania auta. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2010, 09:09
|
|
|
robertdg napisał/a: | jakbys mial wyrobiony przegub wewnetrzny to czulbys wibracje karoserii podczas przyspieszania auta. |
hmm...a tego nie odczuwam. tylko ten głuchy stukot przy gwałtownym wdepnięciu w gaz. czyli skupię się na poduszkach. dzięki
[ Dodano: 30-05-2010, 18:42 ]
niestety, poduszki wymieniłem a stuki są nadal słyszalne.
jakieś pomysły? |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
|