Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpanie kierownicy?
Autor Wiadomość
Deluvian
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2010, 21:58   Szarpanie kierownicy?

Witam
Mam teraz taka przypadlość iz po przekroczeniu okolo 120 km/h mocno szarpie mi kierownicą, kola zostaly kilkakrotnie wywazane na roznych maszynach, zamienialem opony i fegli nadal trzęsie, mocniej przy jezdzie z gory bez gazu lub w przedziale 2500 do 3000 obrotów, ktos ma pomysl co to może byc?

pozdrawiam
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-04-2010, 22:06   

A robiłeś zbieżność, geometrie ?? Czy zgłaszałeś to w serwisie ? Może zacząć od sprawdzenia podwozia/zawieszenia ?
 
 
wredlin 
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: FG
Wysłany: 08-04-2010, 22:14   

Półoś....?
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty . Szantażują mnie.Powód: Daj spokój albo nie będzie więcej ostrzeżeń.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-04-2010, 22:16   Re: Szarpanie kierownicy?

Deluvian napisał/a:
Witam
Mam teraz taka przypadlość iz po przekroczeniu okolo 120 km/h mocno szarpie mi kierownicą, kola zostaly kilkakrotnie wywazane na roznych maszynach, zamienialem opony i fegli nadal trzęsie, mocniej przy jezdzie z gory bez gazu lub w przedziale 2500 do 3000 obrotów, ktos ma pomysl co to może byc?

pozdrawiam


Miałem podobną przypadłość po zmianie na 18-stki. 2-krotne wyważenie nie pomoglo. Zdjąłem w końcu koła, wyczyściłem felgi bardzo dokładnie usuwając wszelki zaschły bród od strony wewnętrznej i to pomogło w 100%. Od tej pory nie mam żadnego bicia. A miałem podobnie jak ty, między 120-140 km/h.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
ZbigniewD 
Forumowicz


Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 130
Skąd: Wien
Wysłany: 08-04-2010, 22:51   

koncówka drążka
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2010, 09:14   

Jak wyważałeś koła to bym szukał coś innego , chyba że jest jakieś pęknięcie felgi
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-04-2010, 09:25   

Cytat:
A miałem podobnie jak ty, między 120-140 km/h.


Miałem tak samo w Audi - powód przy zakładaniu koła, komus w ASO zapodział się platykowy pierścień centrujący zakładany na felgę :wink:
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2010, 09:29   

ja sam zmieniałem koła i szczerze nie widziałem tam takiego pierścienia
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 09-04-2010, 11:10   

Pisząc o oczyszczeniu felg, zakładałem oczywiście że zbierzność i wszystko inne jest OK.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Deluvian
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2010, 11:33   

Dzieki za podpowiedzi wiec tak.

Felgi rzeczywiście czasami wymagają oczyszczenia z tym się zgadzam, ale ten problem znam i zawsze pilnuje zeby osady czy ślady rdzy zostaly usunięte.

Pierścienie centrujące sa na miejscu sprawdzaliśmy to też.

W ASO stwierdzili że napewno felgi są zle i koniec rozmowy.

Zostaje sprawdzić zbieżność i ten drążek, wybieram sie dziś do znajomego mechanika może cos poradzi.
 
 
SzymCzas 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2,0 DID, Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 20
Skąd: Andrychów
Wysłany: 09-04-2010, 11:54   

Miałem podobny objaw na trasie przy 120-140 ( lało cały czas) delikatne bicie na kierownicy na felgi przylepił się piaseczek po przeczyszczeniu wszystko oki
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2010, 14:59   

Deluvian napisał/a:
W ASO stwierdzili że napewno felgi są zle i koniec rozmowy.


co znaczy złe ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.