Regulacja gaźnika Samemu czy w warsztacie? |
Autor |
Wiadomość |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2010, 09:00 Regulacja gaźnika Samemu czy w warsztacie?
|
|
|
Witam muszę wyregulować gaźnik poniewarz silnik dostaje za dużo benzyny a za mało powietrza. Czy jest sposub na wyregulowanie w domowym warsztacie czy trzeba oddać do gaźnikowca? Ile taka usługa może kosztować? Wyczytalem że od 200 nawet do 400. |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-03-2010, 11:33
|
|
|
Gaźnik?? Galant to nie motorower wtryski sterują paliwem |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-03-2010, 12:53
|
|
|
kotos0, Twój galant jest na wielopunktowym wtrysku paliwa. Skąd wniosek, że silnik dostaje za dużo paliwa?
Kiedy wymieniałeś filtr powietrza? |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2010, 22:29
|
|
|
Wszystkie filtry wymieniałem jakiś 1 ms. temu a sądze dlatego poniewarz jak się doda mocniej gazu to strasznie śmierdzi paliwem i tak jakby się mulił. pompka nie ma wycieków itp. z tego mój wniosek że to mieszanka jest za bogata o paliwo. |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-03-2010, 22:45
|
|
|
kotos0, jezeli jest tak jak sadzisz jedz na stacje diagnostyczna na analizator spalin, napewno powinno wyjsc, zreszta powinienes tez to odczuc po spalaniu. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2010, 23:35
|
|
|
Spalanie jest rzędu 20l na 100km zapomniałem dodać. |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-03-2010, 23:38
|
|
|
Wymrugaj błędy, byc może sonda lambda jest temu winna. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 06-03-2010, 16:10
|
|
|
Tak jak pisze <b>robertdg</b> to może być sonda. Sprawdź też układ zapłonowy tzn świece, przewody i aparat zapłonowy. Nie zapala Ci sie na desce lampka od silnika? |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 08-03-2010, 11:33
|
|
|
Nic na desce się nie zapala. świece i przewody również wymieniałem miesiąc temu więc na bank są ok. Sonda z tego co widze to nie była wymieniana od nowości więc napewno jest do wymiany. Co myślicie o sondzie NGK? Świece mają super a jak z pozostałymi częściami? |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-03-2010, 19:44
|
|
|
kotos0 napisał/a: | Co myślicie o sondzie NGK? Świece mają super a jak z pozostałymi częściami? |
Uważam,że to bardzo dobry produkt |
_________________
 |
|
|
|
 |
tom11
Forumowicz
Auto: galant 4g93
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2008 Posty: 163 Skąd: lubartów
|
Wysłany: 09-03-2010, 15:48
|
|
|
Cytat: | Nic na desce się nie zapala. |
że nic sie nie zapala nie znaczy że błędów niema |
|
|
|
 |
galant1.8
Forumowicz Meloman

Auto: Galant 1.8 4G93
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Gru 2009 Posty: 59 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 25-03-2010, 22:14
|
|
|
dolacze sie do tematu , moj gal pali tez okolo 15 litrow , swiece kable filtry itp wymienione
ostatnio czyscilem cala przepustnice , ale zauwazylem jeden z wezykow ktore sa podlaczeone w gornej czesci przepustnicy (3 wezyki , przekroj okolo 1cm) jest zapchany i nie da rady go odetkac nawet cieniutkim drucikiem , pozostale dwa sa idealnie drozne .
po czyszczeniu obroty wzrosly na 1800 wiec musialem go troche wyregulowac , calkiem inaczej chodzi samochod , ale gdyby jeszcze mniej palil
myslicie ze u mnie tez sonda jest na wymiane ??
byl podlaczany pod komputer i niby bylo wszystko ok , ale widac po sondzie ze nie byla nigdy wymieniana |
_________________ Meloman
Moj Galancik - http://forum.mitsumaniaki...p=687412#687412
Drugie autko - VW Passat B6 2.0 TDI 170KM (nowy )
Piszę poprawnie po polsku.
Jednostka sterująca - ALPINE CDE-9870RM
Tweetery - FUSION NV-TW10X
Głośniki przód - ALPINE SXE-1025S
Skrzynia i wzmacniacz - Fusion Reactor Bass Pack - RE-PK112
Kondensator - HP AUDIO 1F
Kable - Przekrój 2*10mm skrzynia i wzmacniacz
Przekrój 2*3,5mm głośniki przód i tył
Przekrój 2*2mm tweetery
RCA Cinch Hifonics HFP 5RCA 3*ekranowany
 |
|
|
|
 |
kotos0
Forumowicz

Auto: Galant E5xA v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 99 Skąd: Tłuszcz\Warszawa
|
Wysłany: 27-03-2010, 20:20
|
|
|
Witam ponownie wymieniłem sonde udało mi się kupić za 50 zł oryginalna urzywaną w celu sprawdzenia i teraz spalanie juz się unormowalo w granicy 14l wiec juz nie ma tragedi jeszcze troche poczyszcze układ dolotowy i wszystko inne co da rade bez wiekszych ingerecji i zobaczymy co bedzie dalej. |
_________________ kotos0@wp.pl
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 27-03-2010, 20:49
|
|
|
Koledzy podłączę się, bo widzę że temat aktywny. Mój Gal 2.0 16V... Mianowicie złożyłem jedną sprawną przepustnicę z dwóch niedomagających i wszystko na początku wyglądało ok...ale po dwóch dniach coś się zaczęło dziać...raz jak odpalę to nie trzyma obrotów i przygasa a drugi raz na biegu jałowym wysokie obroty rzędu 1700 na benzynie Błąd silniczka wyskoczył raz ale jak zresetowałem to teraz już się ponownie nie pojawił...nie mam pojęcia co to może być. Przed ingerencją nie było problemu z utrzymaniem obrotów ale mimo to były troszkę zbyt wysokie bo koło 1300.
PZDR |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|