Odpalanie 4G15 |
Autor |
Wiadomość |
zbyhoo [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 15:58 Odpalanie 4G15
|
|
|
W moim Lancerku zaobserwoałem dziwną rzecz, mianowicie czasem odpala "na dotyk" a czesem trzeba nim pokręcić nawet i kilka sekund. Rosrusznik kręci jak wariat, więc go nie podejrzewam. Nie ma w tym co ciekawsze reguły, raz na zimnym jest dobrze, raz na deszczu innego dnia na odwrót... nie wiem nawet za bardzo od czego zacząć diagnozować problem.
HELP |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:38
|
|
|
kondensatory w ECU wymienione? |
|
|
|
 |
zbyhoo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 11:30
|
|
|
Że co proszę??
A tak serio, to gdyby nie to forum to takie pyanie pierwsze mi do głowy przyszło. Na szczęście trafiłem na opis ze zdjęciami i znów jestem madrzejszy autko mam od niedawna i jestem pewien że poprzedni właściciel nawet nie wiedział co to jest ECU.
Oczywiście nie wymieniałem. Jeśli moze pomóc to chętnie pobawie sie lutowniczką. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2006, 12:19
|
|
|
Na pewno nie zaszkodzi. Do sprawdzenia też wszystkie ścieżki wokół kondziorów. Opis wymiany na mojej WWW. |
|
|
|
 |
zbyhoo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 12:35
|
|
|
Krzyzak, Napewno skorzystam. Jak zawsze wielkie dzieki i jak w weekend zrobie pożytek z prezentu od mej ukochanej (w postaci lutownicy precyzyjnej) to dam znaka o efekcie mych prac.
Pozdro.
[ Dodano: 27-09-2006, 12:53 ]
choć z przykrością stwierdzam, że próbując wejść na Twoją www napotkałem informację:
Cytat: | Przekroczony został maksymalny limit transferu dla tej strony.
Strona ponownie będzie widoczna po upływie czasu obowiązywania limitu.
Spróbuj później, jeśli chcesz zobaczyć tę stronę. |
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2006, 13:24
|
|
|
spróbuj godzinkę później - niestety nic nie poradzę na limity... (no chyba, że jeden z klubowiczów mi załatwi miejsce na swoim serwerze) |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 13:32
|
|
|
Krzyzak, chyba trzeba Cię będzie na serwerze umieścic |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 14:58
|
|
|
po sprawdzeniu tego co krzyżak napisł, i jakby nadal był problem to sprawdził bym pompę paliwka bo może być na wykończeniu. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 29-09-2006, 16:00
|
|
|
kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-10-2006, 20:39
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | kopulke sprawdz i kable wn
W kopulce tzw kamien- szczoteczka grafitow i czy niejest peknieta |
he he - może zrobię fotki Colta:
kamień w kopułce starty całkowicie, wręcz wżarty do środka, kopułka w tym miejscu pęknięta, palec czarny itd.
kable WN - 3 dobre, 1 popękany, kable jeszcze oryginalne z przebiegiem 220 tkm
a Colt pali od razu i jeździ
oczywiście mowa o tym Colcie z podpisu
oczywiście kable, kopułka itd. już zamówione (o kopułce dowiedziałem się w sobotę) |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 02-10-2006, 23:13
|
|
|
Krzyzak, wiem ze jestes bos ale zacznij od jak najprostszych rzeczy bez kamienia nie odpalisz pozdrawiam jade spac i jeszcze jedno podobna kwestie mialem z konektorem przy cewce zaplonowej w gaznikowym ukladzi raz bylo wszystko ok innym razem jw |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-10-2006, 00:31
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | bez kamienia nie odpalisz |
Odpalisz - iskra sobie skoczy. |
|
|
|
 |
zbyhoo [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 09:49
|
|
|
No to muszę was chłopaki poinformować, bo moje zdziwienie było ogromne jak podjechałem po swą kobietę do pracy i wogóle przestał kręcić... spod kanapy dochodziło jedynie ciche buczenie... hmmm podniosłem kanapę pomachałem kostkę przy pompie paliwa i jak ręką odjął. Oczywiście zainwestowałem w środek do czyszczenia styków i sukcesywnie czyszczę zlacza w całym aucie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2006, 11:02
|
|
|
Wojmi - ja w żaden sposób nie chciałem dyskredytować Twojej informacji. Podaję tylko to, co zobaczyłem teraz zdejmując od niechcenia kopułkę. W sobotę wieczorem postanowiłem ją przeczyścić i już w poniedziałek zamówiłem nową. Kopułka miała konpletnie starty ten grafit w środku - nawet nie wspomnę o jakichś sprężynkach itp. Do tego byłe pęknięta. A nie miałem żadnych problemów przez 3 miechy - nawet nie podejrzewałem, że jest tak tragicznie. Przy okazji okazało się, że kabel WN 4 cyl., tuż przy świecy jest popękany - też już dawno zamówiłem u Japaneze, a tymczasowo go zaizolowałem...
Użycie kontakt spraju potrafi czynić cuda... |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:20
|
|
|
nawiasem mowiac co do wn kable zawsze poratujesz uzywajac smar silikonowy /mn uzywa sie w zasilaczach impulsowych mosfet radiator/ma bardzo wysoka rezystancje przebicia a dzieki konstytencji zamyka pory na przewodach dobrze odprowadza cieplo -- na gazie mozna nawet stanac przy takim stanie wg twojego opisu |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|