 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cykanie po jeździe... [e54a] |
Autor |
Wiadomość |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18-06-2010, 16:13 Cykanie po jeździe... [e54a]
|
|
|
Witam.
Ostatnio często po jeździe sprawdzam stan chłodnicy i wycieki... po 10minutowej jeździe na wysokich obrotach, po zgaszeniu auto cyka... nie wiem czy to normalne... może to w związku ze zmianami temperatury, ale prosiłbym o informacje czy u Was też tak jest.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 18-06-2010, 16:20
|
|
|
Musisz bliżej określić,jakiego rodzaju to cykanie,i z której części silnika dochodzi |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuba18
Forumowicz
Auto: Galant 2,0 V6 1996 EXCEED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 46 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 18-06-2010, 16:26
|
|
|
to kolektory wydechowe oddaja cieplo... u mnie tak samo cyka w galanice, i tak samo jak dasz w palnik w czyms innym tez bedzie cykac kolektor wydechowy... nie boj ie nic sie nie dzieje... |
|
|
|
 |
gabriel86
Forumowicz

Auto: był E54A - jest Civic Aerodeck
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 145 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-06-2010, 13:43
|
|
|
Dzięki bardzo za informacje.
A mam jeszcze jedno pytanie...
Jest sobie górna część silnika, i po lewej stronie taka gruba czarna rurka do chłodnicy obok wlewu wchodzi. I ta właśnie rurka jest po jeździe gorąca bardzo i półtwarda... tzn można ją uginać ale nie jest jak gąbka, ale też nie jak kamień. Ostatnio któryś z kolegów pisał że korek od chłodnicy może nie upuszczać ciśnienia i dlatego rurka jest półtwarda.
Auto nie dymi, nie bierze wody, oleju... z dołu silnika miska olejowa jest trochę w oleju.
Pozdrawiam i proszę o sugestię. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 19-06-2010, 16:16
|
|
|
Nie ma się chyba czym przejmować... jeśli masz na korku napisane to znamionowe ciśnienie wynosi ok. 0,9 bara. Tak więc w czasie rozgrzewania silnika, temp chłodziwa też rośnie, rozszerza się i rośnie ciśnienie. Wtedy, gdy pokona siłę sprężyny w korku nadmiar ciśnienia upuszczany jest do zbiorniczka wyrównawczego.
I każdą chłodnicę na gorącym silniku jakbyś próbował otworzyć, praktycznie zawsze buchnie ciśnieniem.
Nie ma się czym martwić |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|
|