| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] MSS 1.8 GDI - pluje olejem z rury wydechowej. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kuzi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-04-2010, 15:52   [Cari 1.8 GDI] MSS 1.8 GDI - pluje olejem z rury wydechowej. |   
 |  
               | 
 |  
               | Piszę w tym dziale, bo chodzi o silnik GDI. 
 Matka dziś miała wymieniany olej. Przypadkiem zauważyliśmy ciekawą rzecz, otóż przy przegazówce (przy obrotach 5-6tys) leci czarny dym wraz z olejem... Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną takiego stanu?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-04-2010, 17:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej uszczelniacze zaworów ale może być również wina pierścieni. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | pelo99   Forumowicz
 
  
 Auto: Carisma 1.8 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 03 Lip 2009
 Posty: 95
 Skąd: Rzeszów
 
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-04-2010, 20:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | enanthate, może napisz jakie ma zużycie oleju, bo jeżeli jak to mówisz przy dodaniu gazu pluje olejem, to oleju napewno nie starczyło by Ci pomiędzy wymianami   Wg mnie to co widzisz ze pluje to woda zabrudzona sadzą, patrzyłes wogóle palcami co to jest
   
 Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zrywania głowicy to max 300zł.
 
 Wymiana uszczelniaczy zaworowych i pierścienie to wydatek conajmnniej 1000zł.
 
 Ceny orientacyjne obejmują częśći z robocizną
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kuzi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-04-2010, 17:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Eeech, to po prostu woda i pojawiający się czarny dym przy obrotach 6-7 tys. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |