[EA5A/W 2.5] Obroty szaleją na LPG. |
Autor |
Wiadomość |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-01-2013, 10:21 [EA5A/W 2.5] Obroty szaleją na LPG.
|
|
|
Witam. Autko to Galant 2.5 Kombi przed liftem (automat).
Przebieg 280 000. Na gazie przejechane ponad 50 tyś.
Instalacja KME. Reduktor KME Red. Wtryski Magic.
Wymienione zostały świece, przewody, kopułka.
Instalacja nie ruszana.
Na filmiku widać jak się auto zachowuje. Dodam tylko że zdarza się że gaśnie.
Gdy silnik jest zimny tak się nie dzieje, nawet na gazie, czym cieplejszy tym gorzej.
Pozdrawiam.
http://youtu.be/f_ZkE3S8b0w |
_________________ 2.5V6 Tiptronik. BRC P&D. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-01-2013, 11:39
|
|
|
Na filmiku jedziesz czy stoisz na D z wciśniętym hamulcem? |
|
|
|
 |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-01-2013, 11:42
|
|
|
D i hamulec |
_________________ 2.5V6 Tiptronik. BRC P&D. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-01-2013, 13:19
|
|
|
Może coś z serwem hamulcowym. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-01-2013, 17:35
|
|
|
Tak na pb jest idealnie. Na parkingu jest 3/4 mniej. |
_________________ 2.5V6 Tiptronik. BRC P&D. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
wonsz
Mitsumaniak Ultras Sur

Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-01-2013, 00:10
|
|
|
Więc tak
Benzyna + D i hamulec obroty są w granicach 650-700, wskazówka ani drgnie, ale czuć delikatne szarpanko na aucie (to samo jest w moim Galu).
Gaz: na P tak jak pisałem wyżej jest 3/4 lepiej niż na filmiku z YT. Kolega dziś sprawdził na N i jest tak samo jak na P. |
_________________ 2.5V6 Tiptronik. BRC P&D. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-01-2013, 01:58
|
|
|
wonsz napisał/a: | Tak na pb jest idealnie. Na parkingu jest 3/4 mniej. |
To nie wiem nad czym dalej dywagować.
Do sprawdzenia mnożnik na biegu jałowym, wielkość dyszy, czasy wtrysków, ew. korekty ciśnienia. Przyczyn może być mnóstwo. Np zbyt wysokie ciśnienie zatykające wtryskiwacze, małe ciśnienie powodujące zapętlanie itd. Podjedź do dobrego gazownika. Bez analizy oscylogramów możemy wróżyć z fusów.. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 07-01-2013, 07:55
|
|
|
Owczar napisał/a: | To nie wiem nad czym dalej dywagować.
Do sprawdzenia mnożnik na biegu jałowym |
Witam,
Dokładnie bym zrobil to co Owczar, zaproponował.
Jak na Pb masz ok to tylko w/w. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
|