Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Obroty szaleją na LPG.
Autor Wiadomość
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-01-2013, 10:21   [EA5A/W 2.5] Obroty szaleją na LPG.

Witam. Autko to Galant 2.5 Kombi przed liftem (automat).
Przebieg 280 000. Na gazie przejechane ponad 50 tyś.
Instalacja KME. Reduktor KME Red. Wtryski Magic.
Wymienione zostały świece, przewody, kopułka.
Instalacja nie ruszana.
Na filmiku widać jak się auto zachowuje. Dodam tylko że zdarza się że gaśnie.
Gdy silnik jest zimny tak się nie dzieje, nawet na gazie, czym cieplejszy tym gorzej.
Pozdrawiam.

http://youtu.be/f_ZkE3S8b0w
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-01-2013, 11:39   

Na filmiku jedziesz czy stoisz na D z wciśniętym hamulcem?
 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-01-2013, 11:42   

D i hamulec
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 04-01-2013, 13:19   

Może coś z serwem hamulcowym.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-01-2013, 13:54   

Hugo napisał/a:
Może coś z serwem hamulcowym.

Albo sprzęgłem... ?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 04-01-2013, 13:59   

wonsz, mówisz, że na PB jest normalnie?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-01-2013, 17:35   

Tak na pb jest idealnie. Na parkingu jest 3/4 mniej.
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 04-01-2013, 18:00   

A czy na przełożeniu N jest tak samo ??
jeśli tak to możesz mieć przebicie na cewce lub samej fajce
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
wonsz 
Mitsumaniak
Ultras Sur


Auto: Galant 2.5V6 sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-01-2013, 00:10   

Więc tak
Benzyna + D i hamulec obroty są w granicach 650-700, wskazówka ani drgnie, ale czuć delikatne szarpanko na aucie (to samo jest w moim Galu).
Gaz: na P tak jak pisałem wyżej jest 3/4 lepiej niż na filmiku z YT. Kolega dziś sprawdził na N i jest tak samo jak na P.
_________________
2.5V6 Tiptronik. BRC P&D.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-01-2013, 01:58   

wonsz napisał/a:
Tak na pb jest idealnie. Na parkingu jest 3/4 mniej.


To nie wiem nad czym dalej dywagować.

Do sprawdzenia mnożnik na biegu jałowym, wielkość dyszy, czasy wtrysków, ew. korekty ciśnienia. Przyczyn może być mnóstwo. Np zbyt wysokie ciśnienie zatykające wtryskiwacze, małe ciśnienie powodujące zapętlanie itd. Podjedź do dobrego gazownika. Bez analizy oscylogramów możemy wróżyć z fusów..
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 07-01-2013, 07:55   

Owczar napisał/a:
To nie wiem nad czym dalej dywagować.

Do sprawdzenia mnożnik na biegu jałowym


Witam,

Dokładnie bym zrobil to co Owczar, zaproponował.
Jak na Pb masz ok to tylko w/w.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.