[E5xx] Koło pasowe |
Autor |
Wiadomość |
jeepo
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: legnica
|
Wysłany: 26-11-2008, 10:40 [E5xx] Koło pasowe
|
|
|
Witam. Czy ktoś ma może lub wie gdzie mógłbym zakupić koło pasowe wału korbowego do 4G63?
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 27-07-2010, 12:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 12:24
|
|
|
jeepo napisał/a: | gdzie mógłbym zakupić koło pasowe |
powinni mieć tutaj 4-cars tel. 426403540 Łódź. Nie jest to jednak tania impreza z tego co wiem bo występują tylko w oryginale a jak wiemy Mitsu z częściami się mocno ceni
[ Dodano: 27-11-2008, 12:26 ]
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ? |
|
|
|
 |
jeepo
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: legnica
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:13
|
|
|
jeszcze jedno pytanko ? Co Ci się stało z tym kołem ? Posypało się kompletnie ? Stanęło ? Czy go słychać zbyt głośno ?
Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy |
|
|
|
 |
MadMax [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2008, 13:43
|
|
|
Cytat: | Zewnętrzny pierścień odkleił się od gumy |
o kur.... !!! To niedobrze będzie spory wydatek do mojego E88A 2.0 tyś |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-11-2008, 16:33
|
|
|
Podobną chisorię miałem, najpierw zespawałem stare koło na stałe, później dałem do ślusarza i wytoczył mi nowe za 400zł z aluminium... Efekt niesamowity i jakie leciutkie |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jeepo
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: legnica
|
Wysłany: 27-11-2008, 21:08
|
|
|
no własnie swoje też zaspawałem w zeszłą sobote. wszystko swietnie, zero bicia, kręci sie fajnie ale nie wiem jak długo to wytrzyma...z tym toczeniem to niezły pomysł...spróbuje wytoczyć sam zewnętrzny pierścień i spasować ze starym rdzeniem na ciasno. wycięcie tej turbinki z tyłu to niezła rzeźba wiec chyba bedzie łatwiej zrobić tylko sam zewnętrzny. dzięki za podsunięcie dobrego pomysłu. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-11-2008, 22:18
|
|
|
Nie ma sprawy |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jeepo
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: legnica
|
Wysłany: 11-12-2008, 17:02
|
|
|
no i zrobiłem to koło. tokarz mi wytoczył zewnętrzny pierścień i zaprasowałem go na oryginalny rdzeń. efekt bardzo pozytywny. Koszt materiału 45 zł. robocizna 0,7 luksusowej. działa bez zarzutu. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 11-12-2008, 18:16
|
|
|
Oby Ci służyło jak najdłużej |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
pipi_ja
Forumowicz
Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 574 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 11-12-2008, 23:39
|
|
|
Kurde a juz chciałem sie zaoferować, że mam takie koło. Jakiś rok temu uśmierciłem jeden silnik i mam masę dobrych części. Ogólnie rzecz biorąc to mam cały, kompletny silnik tyle, że 14 zaworów jest bardzo delikatnie pouchylanych( ok 1mm). Olałem hydrauliczny napinacz paska rozrządu i sie zemściło.
Jak by ktoś był zainteresowany to zapraszam.
Pozdrawiam.
Ps. Przy silniku jest pogięta miska olejowa. Silnik który kupiłem miał ten defekt i musiałem ją podmienić. |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 16-07-2010, 11:10 [E55A 2.0] koła pasowe
|
|
|
Witam. Chcę wymienić uszczelkę pod głowicą i nie wiem jak zdjąć te wszystkie koła pasowe aby zdjąć głowicę. Czekam na wasze odpowiedzi. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2010, 11:16
|
|
|
Kolego chodzi ci o koło pasowe na wale korbowym? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11169 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-07-2010, 16:00
|
|
|
Żeby zdjąć głowicę,wystarczy zdjąć koło rozrządu.Blokujesz koło (kluczem,lub jakimś prętem)luzujesz śrubę.Potem zwalniasz napinacz paska rozrządu,odkręcasz śrubę mocującą koło,i powinno bez problemu zejść.Dobrze jest przed tą czynnością ustawić rozrząd na znakach
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|