silnik z sigmy 3.0 w lancerku? albo 6a12 2.0 v6 z gala? |
Autor |
Wiadomość |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 17-04-2010, 19:05 silnik z sigmy 3.0 w lancerku? albo 6a12 2.0 v6 z gala?
|
|
|
podstawowe pytanie zmiesci sie i co ze skrzynia co z kolyska itd
a moze 2.0 v6 z galanta? |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 |
Ostatnio zmieniony przez damsand 27-09-2010, 20:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomekk
Forumowicz
Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19-04-2010, 16:04
|
|
|
Koledzy twierdzą, że się da, ale w CKO
U nas nie ma takiej pewności
Trzeba przeszukać forum czy było o tym pisane. Na pewno wchodzi 1.8 gti z lancera.
Rosomak1983 przerabiał temat w naszych miśkach. |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 19-04-2010, 16:58
|
|
|
tomekk napisał/a: | chłopie, ja się zastanawiam jak tu upchnąć te 2,5 v6 z gala, a Ty z 3,0 wyjeżdżasz cholera, jeżeli też nie śpisz po nocach, to jest nas dwóch
koledzy twierdzą że się da, o tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46880
ale jak to jest w praktyce? ... |
powiem ci chopie ze nie sypim i mam ciezkie problemy z zasypianiem
teraz mam 1,6 ale wsadzil bym cos konkretnego bo zwykle 2.0 z eclipsy bez turba to mnie nie kreci to juz lepiej 2.0 v6 z galanta tylko pewnie skrzynie tez bym musial zmienicokablowanie i komputer jak bym mugl zostawic skrzynie z 1.6 to ona ma fajne przelozenia niezle by sie zbieral |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-04-2010, 23:37
|
|
|
stary alfer napisał/a: |
Rosomak1983 przerabiał temat w naszych miśkach. |
W teorii...
W praktyce temat przerobil Czarnuch23, Browar, w trakcie jest harpagan, "wydumke 2w1" robi pawela (w Colcie, bo w Colcie ale to prawie to samo).
Na „aledrogo” był 2 litrowy do sprzedania.
Włożyć da się każdy silnik, pytanie czy finansowo udźwigniesz…
PS. i jeszcze paru, ktorych w tej chwili nie pamietam |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-04-2010, 09:07
|
|
|
mkm napisał/a: | W teorii.. |
Racja, racja |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 22-04-2010, 18:27
|
|
|
Mozliwe jest wszystko.... kwestia jest kasy jaka dysponujesz na ta operacje
prosty SWAP na 1.8 samego silnika z bebechami od gti to koszt okolo 2000-2500zl a pozniej kolejne wydatki na ewentualne problemy z silnikiem bo ciezko o "wypasiony silnik" ktory bedzie tip top....
Swap na 2.0 est o tyle trudniejszy ze trzeba dobierac lapy (temat opracowany przez colt4g63)
tu koszty rosna odpowiednio - silnik moze latwiej dostac (2.0) ale to tylko 150 koni a o zdrowe 4g63 tez trudno i ceny wyzsze + wiecej kombinacji alpejskich.
o ile nie masz duzo samo zaparcia i troche kasy na zapas SWAP bedzie ciezkim doznaniem i moze cie zniechecic do marki bo moga sie dziac rzeczy na ktore dlugo bedziesz szukal odpowiedzi.
Mozesz szukac silnikow 4g94 sa to silniki 2.0 ktore sa plug and play i mialy glowice DOHC ale silniki tylko na rynku japonskim.
Taniej i mysle ze ciekawiej zrobic hybryde 1.6 i glowe z osprzetem GTi frajda z posiadania czegos czego nie ma zbyt wiele jest duza. (kolega ktory ma 1.8 silnik i wlasnie 1.6 dohc woli rozebrac 1.8 bo 1.6 ciekawiej pracuje.)
Tanio i latwo sie nie da wybralismy marke ktora nie ma "wsparcia" tak jak honda...
Powodzenia z ewentualnymi projektami. |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 22-04-2010, 23:16
|
|
|
to wychodzi na to ze najlepiej pojechac do raichu kupic sigme za 500 euro i przekladke zrobic i czekac az sie [edit]:D albo turbo zalozyc do 4g92 wiem ze w colcie ktos ma turbo z volvos60 ale nie znam jego niku a jezdzi na 0.4bara i ponoc dosc fajnie : |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 |
Ostatnio zmieniony przez londolut 23-04-2010, 11:40, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-04-2010, 22:12
|
|
|
ale założenie turbo to zabawa m.in z elektroniką, inne zawiasy, lepsze hamulce, wymiana sprzęgła, półosiek, pewnie też skrzyni biegów... nie mówie o zmiana w silniku
pozatym podobno 4g92 nie jest za wytrzymały do turbo... |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
damsand
Forumowicz

Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: olesno
|
Wysłany: 25-04-2010, 10:42
|
|
|
wiesz ja nie mowie o turbo przy doladowaniu silnika zeby w kosmos odlecial . O jakims lekkim tylko zeby go wzmocnic a nie zuzyc. Poza tym na zawieszenie teraz wydalem cala wyplate i w planach wypadalo by wzmocnic jednostke napedowa |
_________________ http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 |
|
|
|
 |
lejm
Mitsumaniak
Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 25-04-2010, 11:00 Re: silnik z sigmy 3.0 w lancerku?
|
|
|
damsand napisał/a: | a moze 2.0 v6 z galanta? |
Co prawda w colcie w sedanie, który dziwnie nazywają lancerem coupe Mam tylko wrażenie, że udało się go zmieścic, bo kierownica jest po pogańskiej stronie.
foto ze stronki http://www.v6lancer.com/ |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 25-04-2010, 11:05
|
|
|
no nie wiem ....teoretycznie masz dwa silniki - 177/225 - wybrałbym ten 225 konny i skrzynkę manualną - tylko ? jest to dość duży ciężar dla lancerka .napęd oczywiście przedni- tylko czy to wszystko wytrzyma na naszych drogach? napręzenia były by ogromne bo v6 i skrzynia waża więcej niż owe 1,6 .do tego cały układ chłodzenia cieczy i oleju....zawieszenie twarde i hamownia ...a i elektronika - nie wiem czy 10 000 starczy na części a co z "magikami "
sama skrzynka manualna to ok.2000tys i silniczek drugie tyle i powodzenia żebyś znalazł w dobrym stanie bo remont tego silnika przerasta finansowo .jak walną panewki to bieda ,wał jest nie do szlifowania...i żaden spec go nie oszlifuje bo jest tylko jeden rozmiar panewek i akurat cięzko dostępny temat. sigmy za 500E nawet bym nie ciagnął z raichu .
na allegro była sigma za 3500 - ogólnie wrak .przeraził finansowo własciciela i skonczyło sie tylko na remoncie silnika .reszta w rozsypce .
coś więcej na temat kosior,noritsu - sigma/diamante -pisz na pw
skrzynka biegów podejdzie jak i reszta od 3000Gt Sl - cała elektryka wraz z ecu |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
yaro
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLI Auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 33 Skąd: Płońsk
|
Wysłany: 25-04-2010, 19:13 baaaaa:)
|
|
|
Panowie poruszyliście dosyć ciekawy temat, który spędza sen z oczu niejednemu właścicielowi ślicznego CBO, czyli co tu zrobić żeby szło. Odpowiedź jest prosta:"sentyment kosztuje" tzn chcąc zrobić z naszych fur prawdziwego ściganta to tak naprawdę trzeba zostawić tylko samą budę dla sentymentu, a reszta podzespołów to już skarbonka bez dna....ma to jednak potem swoje pozytywne strony....ucieramy nosa wszystkim w zależności od zasobności skarbonki..:)powodzenia życzę tym podejmującym to zadanie..ja póki co cieszę się z tego niezawodnego 1.6... |
_________________
 |
|
|
|
 |
biriapro
Forumowicz

Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2009 Posty: 233 Skąd: Pruszcz gdański
|
Wysłany: 26-04-2010, 15:44
|
|
|
Myśle że seryjne 1,8 4g93 140km za 2tysie tworzy z tego auta małego potwora.0-100 7,5 sek przy tak starym aucie to aż nadto.A teraz chciałem przytoczyć przykład golfa 3 vr6 który z prawie 180 konnym motorem i tak nie daje rady lancerowi 140 km,dlaczego?....masa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|