Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik z sigmy 3.0 w lancerku? albo 6a12 2.0 v6 z gala?
Autor Wiadomość
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 17-04-2010, 19:05   silnik z sigmy 3.0 w lancerku? albo 6a12 2.0 v6 z gala?

podstawowe pytanie zmiesci sie i co ze skrzynia co z kolyska itd

a moze 2.0 v6 z galanta?
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
Ostatnio zmieniony przez damsand 27-09-2010, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 18-04-2010, 22:03   

chłopie, ja się zastanawiam jak tu upchnąć te 2,5 v6 z gala, a Ty z 3,0 wyjeżdżasz :p cholera, jeżeli też nie śpisz po nocach, to jest nas dwóch ;)

koledzy twierdzą że się da, o tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46880

ale jak to jest w praktyce? ...
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-04-2010, 16:04   

tomekk napisał/a:
koledzy twierdzą że się da, o tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46880


Koledzy twierdzą, że się da, ale w CKO ;)

U nas nie ma takiej pewności ;)

Trzeba przeszukać forum czy było o tym pisane. Na pewno wchodzi 1.8 gti z lancera.

Rosomak1983 przerabiał temat w naszych miśkach.
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 19-04-2010, 16:58   

tomekk napisał/a:
chłopie, ja się zastanawiam jak tu upchnąć te 2,5 v6 z gala, a Ty z 3,0 wyjeżdżasz :p cholera, jeżeli też nie śpisz po nocach, to jest nas dwóch ;)

koledzy twierdzą że się da, o tutaj:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46880

ale jak to jest w praktyce? ...


powiem ci chopie ze nie sypim i mam ciezkie problemy z zasypianiem
teraz mam 1,6 ale wsadzil bym cos konkretnego bo zwykle 2.0 z eclipsy bez turba to mnie nie kreci to juz lepiej 2.0 v6 z galanta tylko pewnie skrzynie tez bym musial zmienicokablowanie i komputer jak bym mugl zostawic skrzynie z 1.6 to ona ma fajne przelozenia niezle by sie zbieral
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 21-04-2010, 23:37   

stary alfer napisał/a:

Rosomak1983 przerabiał temat w naszych miśkach.

W teorii...
W praktyce temat przerobil Czarnuch23, Browar, w trakcie jest harpagan, "wydumke 2w1" robi pawela (w Colcie, bo w Colcie ale to prawie to samo).
Na „aledrogo” był 2 litrowy do sprzedania.
Włożyć da się każdy silnik, pytanie czy finansowo udźwigniesz…


PS. i jeszcze paru, ktorych w tej chwili nie pamietam :)
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-04-2010, 09:07   

mkm napisał/a:
W teorii..


Racja, racja ;)
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 22-04-2010, 09:38   

chodzi ci o spalanie czy o to zeby wszystko dobrze dzialalo czy moze o wydatki na magikow?
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 22-04-2010, 18:27   

Mozliwe jest wszystko.... kwestia jest kasy jaka dysponujesz na ta operacje
prosty SWAP na 1.8 samego silnika z bebechami od gti to koszt okolo 2000-2500zl a pozniej kolejne wydatki na ewentualne problemy z silnikiem bo ciezko o "wypasiony silnik" ktory bedzie tip top....

Swap na 2.0 est o tyle trudniejszy ze trzeba dobierac lapy (temat opracowany przez colt4g63)
tu koszty rosna odpowiednio - silnik moze latwiej dostac (2.0) ale to tylko 150 koni a o zdrowe 4g63 tez trudno i ceny wyzsze + wiecej kombinacji alpejskich.

o ile nie masz duzo samo zaparcia i troche kasy na zapas SWAP bedzie ciezkim doznaniem i moze cie zniechecic do marki bo moga sie dziac rzeczy na ktore dlugo bedziesz szukal odpowiedzi.

Mozesz szukac silnikow 4g94 sa to silniki 2.0 ktore sa plug and play i mialy glowice DOHC ale silniki tylko na rynku japonskim.

Taniej i mysle ze ciekawiej zrobic hybryde 1.6 i glowe z osprzetem GTi frajda z posiadania czegos czego nie ma zbyt wiele jest duza. (kolega ktory ma 1.8 silnik i wlasnie 1.6 dohc woli rozebrac 1.8 bo 1.6 ciekawiej pracuje.)

Tanio i latwo sie nie da :( wybralismy marke ktora nie ma "wsparcia" tak jak honda...
Powodzenia z ewentualnymi projektami.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 22-04-2010, 23:16   

to wychodzi na to ze najlepiej pojechac do raichu kupic sigme za 500 euro i przekladke zrobic i czekac az sie [edit]:D albo turbo zalozyc do 4g92 wiem ze w colcie ktos ma turbo z volvos60 ale nie znam jego niku a jezdzi na 0.4bara i ponoc dosc fajnie : :rolleyes:
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
Ostatnio zmieniony przez londolut 23-04-2010, 11:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-04-2010, 22:12   

ale założenie turbo to zabawa m.in z elektroniką, inne zawiasy, lepsze hamulce, wymiana sprzęgła, półosiek, pewnie też skrzyni biegów... nie mówie o zmiana w silniku
pozatym podobno 4g92 nie jest za wytrzymały do turbo...
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
damsand 
Forumowicz


Auto: Outlander I Lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 106
Skąd: olesno
Wysłany: 25-04-2010, 10:42   

wiesz ja nie mowie o turbo przy doladowaniu silnika zeby w kosmos odlecial . O jakims lekkim tylko zeby go wzmocnic a nie zuzyc. Poza tym na zawieszenie teraz wydalem cala wyplate i w planach wypadalo by wzmocnic jednostke napedowa
_________________
http://forum.mitsumaniaki...p=683418#683418
 
 
 
lejm 
Mitsumaniak

Auto: Colt CA0 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: Koszalin
Wysłany: 25-04-2010, 11:00   Re: silnik z sigmy 3.0 w lancerku?

damsand napisał/a:
a moze 2.0 v6 z galanta?


Co prawda w colcie w sedanie, który dziwnie nazywają lancerem coupe :P Mam tylko wrażenie, że udało się go zmieścic, bo kierownica jest po pogańskiej stronie.



foto ze stronki http://www.v6lancer.com/
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 25-04-2010, 11:05   

no nie wiem ....teoretycznie masz dwa silniki - 177/225 - wybrałbym ten 225 konny i skrzynkę manualną - tylko ? jest to dość duży ciężar dla lancerka .napęd oczywiście przedni- tylko czy to wszystko wytrzyma na naszych drogach? napręzenia były by ogromne bo v6 i skrzynia waża więcej niż owe 1,6 .do tego cały układ chłodzenia cieczy i oleju....zawieszenie twarde i hamownia ...a i elektronika - nie wiem czy 10 000 starczy na części a co z "magikami "
sama skrzynka manualna to ok.2000tys i silniczek drugie tyle i powodzenia żebyś znalazł w dobrym stanie bo remont tego silnika przerasta finansowo .jak walną panewki to bieda ,wał jest nie do szlifowania...i żaden spec go nie oszlifuje bo jest tylko jeden rozmiar panewek i akurat cięzko dostępny temat. sigmy za 500E nawet bym nie ciagnął z raichu .
na allegro była sigma za 3500 - ogólnie wrak .przeraził finansowo własciciela i skonczyło sie tylko na remoncie silnika .reszta w rozsypce .
coś więcej na temat kosior,noritsu - sigma/diamante -pisz na pw
skrzynka biegów podejdzie jak i reszta od 3000Gt Sl - cała elektryka wraz z ecu
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
yaro 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 GLI Auto
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 33
Skąd: Płońsk
Wysłany: 25-04-2010, 19:13   baaaaa:)

Panowie poruszyliście dosyć ciekawy temat, który spędza sen z oczu niejednemu właścicielowi ślicznego CBO, czyli co tu zrobić żeby szło. Odpowiedź jest prosta:"sentyment kosztuje" tzn chcąc zrobić z naszych fur prawdziwego ściganta to tak naprawdę trzeba zostawić tylko samą budę dla sentymentu, a reszta podzespołów to już skarbonka bez dna....ma to jednak potem swoje pozytywne strony....ucieramy nosa wszystkim w zależności od zasobności skarbonki..:)powodzenia życzę tym podejmującym to zadanie..ja póki co cieszę się z tego niezawodnego 1.6...
_________________

 
 
biriapro 
Forumowicz


Auto: colt79 gal86 colt 94 cbw95
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 233
Skąd: Pruszcz gdański
Wysłany: 26-04-2010, 15:44   

Myśle że seryjne 1,8 4g93 140km za 2tysie tworzy z tego auta małego potwora.0-100 7,5 sek przy tak starym aucie to aż nadto.A teraz chciałem przytoczyć przykład golfa 3 vr6 który z prawie 180 konnym motorem i tak nie daje rady lancerowi 140 km,dlaczego?....masa.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.