Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
30-04-2007, 02:59
Nie odpala - colt 1.5 GLXi '89
Autor Wiadomość
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 13:55   Nie odpala - colt 1.5 GLXi '89

Jestem laikiem i nie za bardzo znam sie na mechanice, ale moje przypuszcenia padaja na pompe paliwowa. Problem polega na tym, ze nie moge odpalic auta. Kluczyk w stacyjce przekrecam- rozrusznik chodzi wysmieniciea ale silnik zaskoczyc nie chce. Pytanko czy to moze byc cos innego niz pompa paliwowa?

Drugi problem to obrotomierz (mniej wazny ale milo by bylo jak by ktos cos zasugerowal). Normalnie nie dziala (jazda po miescie), ale jak jade gdzies dalej >100km to nagle odzywa do czasu jak nie wpadne w jakas dziurke na drodze. W czym tkwi problem?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-10-2006, 14:07   

Kondensatory w ECU - strona Krzyzaka

obrotomierz
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-10-2006, 14:12   

sprawdz zaplon, a obrotomierz wystarczy klepnac od gory i jest ok chyba wszystkie miski to maja
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 14:15   

Strona Krzyzaka nie trybi p[oczekamy to moze zacznie. Co znaczy klepnac od gory :>? Bo jezeli uderzyc w rozdzielcza to to nie pomaga :P Nic na sile wszystko mlotkiem :>?
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 14:19   

josie napisał/a:
Kondensatory w ECU - strona Krzyzaka

obrotomierz
po co te kondensatory to bym sprawdził na końcu, żeby sprawdzić pompę wystarczy zdjąć przewód i zobaczyć czy jak kręcisz czy pompa podaje paliwo . pozatym wykręć świecę i zobacz czy jest iskra. Od takich rzeczy się zaczyna sprawdzanie dlaczego nie odpala.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2006, 14:26   

wojmi1 napisał/a:
obrotomierz
a nie
Jasiu napisał/a:
rozdzielcz


Kondensatory Mitsubishi wsadziło wadliwe i traca parametry przez co samochód przestaje jeździć bo silnik nie ma sterowania jak komputer od wtrysku padnie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 14:29   

A dlaczego odrazu obstawiacie kondensatory, nie widomo czy jest iskra a to jest podstawa, pozatym żeczywiście mogła paść pompa to trzeba najpierw wyeliminować. a jak dalej nie będzie działać to dopiero szukać usterki w ecu.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2006, 14:31   

kostuch napisał/a:
A dlaczego odrazu obstawiacie kondensatory

Bo to najczęstsza przyczyna kłopotów które opisuje Jasiu.
kostuch napisał/a:
nie widomo czy jest iskra a to jest podstawa
zgadza się - do sprawdzenia
kostuch napisał/a:
pozatym żeczywiście mogła paść pompa
mogła fakt - jak jeździł na gazie a w zbiorniku benzyny nie było to mogła
kostuch napisał/a:
to trzeba najpierw wyeliminować. a jak dalej nie będzie działać to dopiero szukać usterki w ecu.
Wyeliminowac trzeba wszystko. Znaczy kompletny przegląd zrobić. Cholera wie co jeszcze poprzedni własciciel "zostawił za niespodzianki" w tym samochodzie.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 06-10-2006, 14:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jasiu
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 14:43   

To jak na razie poczekam na lepsza pogode (brak garazu :( ) i zobaczymy czy jest iskierka pozniej czy pompka smiga a na koncu (jak wszystko bedzie ok) pobawie sie ECU. Jak juz pogrzebie w aucie to napisze jakie byly tego rezultaty. Dzieki za wstepna pomoc :)
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 06-10-2006, 14:55   

Stawiam na ECU... 17lat dla kędziorów to i tak o 7 za dużo :mrgreen:

Teraz to tylko sie modlić żeby wymiana kędziorów coś dała...

Pozzdrówka
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2006, 14:57   

Jak jeszcze będzie w czym grzebać. Niewyleczone ECU potrafi kaputnąć na amen i z kosztu 2 zł za kondensatory zrobi się 500 za nowe (używane) ECU.
Kondziory i tak musisz zmienić, więc zacznij od tego, posprawdzaj ścieżki, bo elektrolit potrafi je zeżreć.
Wykręć świece - sprawdź czy jest zapłon, bo ten model generalnie potrafi się wys..ć z 2 powodów:
- ECU
- cewka zapłonowa.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 15:00   

A ja uprę się przy swoim, zanim zacznie się grzebać przy ecu trzeba wyeliminować inne rzeczy czyli:
1. iskra
2. pompa
3. cewka
a dopiero po tym wszystkim ECU

Jak to nie pomoże to trzeba zobaczyć czy zapłon jest dobrze ustawiony, i rozrząd.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-10-2006, 15:03   

kostuch, ale przyznasz że jak padnie ECU to
kostuch napisał/a:
1. iskra
nie ma bo nie ma sygnału z ECU
kostuch napisał/a:
2. pompa
Nie działa bo nie ma sygnału z ECU
kostuch napisał/a:
3. cewka
patrz punkt 1.
kostuch napisał/a:
Jak to nie pomoże to trzeba zobaczyć czy zapłon jest dobrze ustawiony, i rozrząd.
To mieści się w kategorii przegląd samochodu wspomniany przeze mne.

Od ECU należy zacząć a resztę sprawdzić tak czy inaczej.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 15:09   

Hubeeert napisał/a:
Od ECU należy zacząć a resztę sprawdzić tak czy inaczej.
Tak wszystko się zgadza ale żeby oszczędzić sobie roboty to sprawdził bym iskrę, szybciej wykręcisz świecę niż wymienisz kondensatory, a jeśli iskra będzie to szykuje się grubsza robota. Czyli tak jak napisałeś przeglądzik. :mrgreen:
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-10-2006, 15:32   

jest iskierka sprawdzam rozrzad zaplon chwala krzyzakowi za opis ecu ale to nie wszysko.
Nie mozesz a odpalasz czy wogole bo chyba otpalasz skoro masz drugi problem???
a kondziole wymien tak czy siak bo ci spokoju nie dadza - imaja racje
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.