 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Wymiana płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
MichuGdy
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Lip 2007 Posty: 389 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14-07-2010, 12:29 [Cari 1.8 GDI] Wymiana płynu chłodzącego
|
|
|
Witajcie,
Noszę się z zamiarem wymiany płynu chłodzącego w mojej carismie.
Chciałbym wymienić cały płyn, łącznie z tym co znajduje się w bloku silnika.
Mam klimatyzacje.
Jak wygląda procedura wymiany płynu ?
Pozdrawiam,
Michał |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-07-2010, 12:35
|
|
|
Odkręcasz korek z tyłu bloku silnika, niedaleko skrzyni, on jest na klucz imbusowy, dodatkowo ściągasz dolny wąż od chłodnicy, jak wszystko skapie, to ponownie montujesz wąż i korek i zalewasz nowy płyn |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14-07-2010, 19:28
|
|
|
robertdg w którym mniej więcej miejscu ona jest(znaczy się rzeczona srubka),pytam bo ostatnio walczę z wszelakimi usterkami min; wymieniałem czujnik płynu i termostat.Co mi zleciało tego płynu to zleciało,tyle że jak dolewałem to weszło mi tylko 3l a to chyba trochę za mało. |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 14-07-2010, 20:47
|
|
|
Z tyłu bloku, od strony ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym, kilka centymetrów od skrzyni. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-07-2010, 18:55
|
|
|
Wielkie dzięki,musze zrobić porządek w tym temacie bo trochę fisiuje.
[ Dodano: 15-07-2010, 19:10 ]
robertdg jeszcze mam jedno pytanko,bo forum przeczytałem ze 100 razy ale ni diabła nie moge znaleść jednej w miare sensownej odpowiedzi.Do rzeczy,miałem problem z pompą paliwa(tą w zbiorniku),wyła cholera i ją wymieniłem i wtedy zaczęły się problemy:szarpał,dławił się po prostu makabra.Wymieniłem filtr paliwa,przepływomierz,przepustnicę z krokowym,wtryski,pompe WC,świece dedykowane NGK i nic.Trochę pojezdzi i wydaje się że wszystko jest ok i nagle znowu to samo,szarpnie,zamuli tak że aż hamuje silnikiem.Najgorsze jest to że u siebie niemogę "wymrygać" błędów.Jeżeli miałbyś jakieś sugestie to bardzo proszę. |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-07-2010, 19:13
|
|
|
Ugadaj się z kimś kto ma Evoscana i trzeba przepatrzeć parametry, możliwe, że pompa zaciągła jakiś syf ze zbiornika i pchnęła dalej, albo któryś wąż paliwa stawia opory, strzelam w ciemno, bo ciężko określić tak jednoznacznie. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
klawy
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 29 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-07-2010, 19:26
|
|
|
I ja mam jakieś przeczucia że może coś z którymś przewodem paliwowym bo wszystko było ok aż do wymiany tej nieszczęsnej pompy.Myślałem że syf gdzieś osiadł na filtrze i go wymieniłem.Dziwne jest właśnie to że mogę nim przejechać 100km i jest ok a czasmi dodaję gazu i wtedy cyrk jakby mu brakowało paliwa,takie "odcinanie". |
_________________ REKINOS |
|
|
|
 |
|
|