Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA2W swap M/T na A/T
Autor Wiadomość
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 03-10-2016, 16:51   EA2W swap M/T na A/T

Witam. Chcę przerobić swojego misia na automat, i teraz moje pytanie:

Jakie dokładnie części muszę dostawić/ wywalić/ wymienić. czy muszę zmieniać ECU, ETACS itp?? czy instalacja jest rozprowadzona uniwersalna czy trza kable ciągać??
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-10-2016, 17:21   

Zależy w jakich rocznikach,. ale po ostatnim lifcie to już komplet wiązek silnika i skrzyni ze sterownikami trzeba zmieniać, wczesniej trzeba było dolozyc wiazke do sterowania automatu plus sterownik, do tego:
licznik, konsola centralna z lewarkiem zmiany biegów, zestaw pedałów, kolumna z blokada stacyjki, chłodnica silnika, oczywiście poduchy/mocowania skrzyni, skrzynia w komplecie z tarcza plus konwerter
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 03-10-2016, 21:57   

Auto jest po I lifcie ('99). Nie bardzo rozumiem po co zmieniać kolumne i chłodnice. Ktoś wyjaśni? Jeszcze pytanko czy można pozniej dołożyć tempomat? Czy wystarczy dołożyć graty czy trza coś zmieniać.
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-10-2016, 07:26   

djc1985 napisał/a:
Nie bardzo rozumiem po co zmieniać kolumne i chłodnice. Ktoś wyjaśni?

Bo w kolumnie a konkretniej w stopce mocujcej stacyjke masz zabezpieczenie wyciagniecia kluczyka na biegu - jest ono polaczone ze sterowaniem skrzyni
Chłodnica - bo zabudowana jest w niej chlodnica oleju skrzyni biegów
djc1985 napisał/a:
Jeszcze pytanko czy można pozniej dołożyć tempomat?
Można jest nawet na ten temat odpowiedni watek
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 04-10-2016, 10:57   

To się nazywa wyczerpująca odpowiedź. A czy ktoś posiada w/w podzespoły na sprzedarz/ zamianę?
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 04-10-2016, 11:38   

Jechałeś już EA2 z automatem?
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 04-10-2016, 11:41   

Nie, a co? Chyba automat jak każdy. Nie potrzebuje rakiety
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 04-10-2016, 11:45   

djc1985 napisał/a:
Nie potrzebuje rakiety

Nie no spoko ale warto się przejechać żeby się nie rozczarować. EA2 jedzie jako tako. Z automatem już słabo, a jak włączysz klimę to :roll:
Ale jak ma się toczyć to nie powinno być problemu ;)
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 04-10-2016, 12:05   

Jesli dla ciebie ea2 jedzie jako tako to polecam maseratti 3200gt.
Dla mnie jest to auto do pracy. Jak dla mnie jedzie wystarczająco. Napewno lepiej od ea6 a i ten daje rade (mam oba). Może to nie są bolidy ale za to niezawodne wózki. Ea6 mam od 4,5 roku i zawsze mnie dowozi na miejsce. Tego typu dywagacje nie wnoszą nic konstruktywnego do tematu.
Ps. Wciąż czekam na odp. na poprzednie pytanie.
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 04-10-2016, 12:36   

Ale o co to spinanie dupy? :shock:
Delikatnie zasugerowałem w dobrej wierze, a Ty się zachowujesz jakbym Ci matkę obraził...
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 04-10-2016, 13:50   

Sorki ale nikt nie spina dupy. Poprostu komentarze typu "ea2 jedzie słabo" nic nie wnoszą. Wiadomo że ea5 jedzie dużo lepiej, ale mnie ea2 w zupełności wystarczy (nawet zamulony przez automat).

Wracając do tematu, czy ktoś posiada graty do przeszczepu?
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 04-10-2016, 15:38   

Spoko ;)

Co do gratów to pisz do użytkownika Hugo.
Na FB na grupie ''szukam, sprzedam Mitsubishi części'' dużo osób handluje gratami do Galantów. Sam brałem tam kilkukrotnie.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
djc1985 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W było/EA6A było/EA5W jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 23
Skąd: Gryfice
Wysłany: 06-10-2016, 08:23   

a teraz takie pytanie: czy musze zmieniać półosie czy będą pasować od manuala( ja mam rocznik 99 a dawca 98), kolumnę kier. trza całą wymieniać czy rtylko tą stopkę? co z wkładką do stacyjki, bo nie uśmiecha mi się zmiana kluczy... :/ konsolę centralną też całą czy tylko zaślepkę do lewarka bo w manualu to sie poprostu odpina i z głowy, jak to jest z automatem ???

Ps. Booohal dzięki za namiar na FB :)
_________________
2.5V6 tiptronic
 
 
booohal 
Forumowicz
ale o co chodzi?


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 1186
Skąd: ELW / ESI
Wysłany: 06-10-2016, 09:22   

djc1985 napisał/a:
Ps. Booohal dzięki za namiar na FB :)

Spoko. Wczoraj widziałem, że cały polift na części w automacie właśnie był.
_________________
Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-10-2016, 09:43   

djc1985 napisał/a:
czy musze zmieniać półosie czy będą pasować od manuala( ja mam rocznik 99 a dawca 98)
Weź lepiej skrzynię z półosiami. Same półosie są takie same w manualu i automacie, ale jest możliwe, że te z 1998 r. będą miały 25 zębów na kielichu wewnętrznym do skrzyni, a Twoje mogą mieć 27 zębów. W 1998 r. było to zmieniane.
djc1985 napisał/a:
co z wkładką do stacyjki, bo nie uśmiecha mi się zmiana kluczy... :/
Powinno dać radę przełożyć samą wkładkę.
djc1985 napisał/a:
konsolę centralną też całą czy tylko zaślepkę do lewarka bo w manualu to sie poprostu odpina i z głowy, jak to jest z automatem ???
Nic nie musisz zmieniać tylko odkręcasz 4 wkręty od spodu mocujące mieszek zmiany biegów z manuala i mocujesz gumkę z A/T. Każdy panel jest przystosowany pod M/T i A/T. Gumkę do A/T mocujesz na kilka kołków od spodu. Wyjmij i obróć panel i wszystko będzie jasne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.