[E55A 2.0] łapie ale nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 21-08-2010, 14:06 [E55A 2.0] łapie ale nie odpala
|
|
|
Witam mam dalszy problem z miśkiem ;/ Otóż silnik łapie cały silnik się buja ale nie odpala. Co może być tego przyczyną, a mam imobilajzer czy imobilajzer był by uszkodzony ?
Druga rzecz która mnie dziwi jest taka że z rurki z której wyjmuję się bagnet do sprawdzania oleju , wydobywa się dym . Od czego to jest ?? U was też tak jest czy te bagneto po prostu jest nie szczelne ? Czekam na odpowiedz |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-08-2010, 14:54
|
|
|
19freeq94, Było by łatwiej coś powiedzieć,jak byś napisał co tam za silnik masz |
_________________
 |
|
|
|
 |
wojtasw007
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 v6 - 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-08-2010, 15:24
|
|
|
U mnie nawet jak całkiem wyciagne bagnet nic sie nie wydobywa xP |
|
|
|
 |
19freeq94
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 27 Skąd: Lipno
|
Wysłany: 21-08-2010, 15:51
|
|
|
przecież jest jaki silnik mam "[E55A 2.0] łapie ale nie odpala" pierw przeczytaj potem pisz. Teraz jakoś silnik odpalił lecz puściłem gaz z około 2.5tys RPM to odrazu zgasł. Cheat Engine czy jak to tam jest napisane org. nic nie pokazuje nie miga nic. wojtasw007 u mnie nawet jak nie wyjmę to leci dym ale troszkę słabiej. Czekam na odp a co do immobilajzera to już nie ważne ponieważ jak napisałem silnik odpalił lecz kulawo szedł do góry obrotami. A i ja piszę w imieniu taty. |
_________________ http://www.polskajazda.pl...i/Galant/100083 |
|
|
|
 |
wojtasw007
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 v6 - 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-08-2010, 16:31
|
|
|
Kolego E55A to wersja nadwozia a nie silnika, chodzi o to czy masz benzyne czy diesla itd
I może grzeczniej, chcemy Ci pomóc, a nikt nie kiwnie palcem aby pomóc jak będziesz odpowiadal w taki sposób. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-08-2010, 18:48
|
|
|
wojtasw007 napisał/a: | Kolego E55A to wersja nadwozia a nie silnika, chodzi o to czy masz benzyne czy diesla itd |
Tak się składa, że ten kod oznacza nie wersję nadwozia, lecz rodzaj i pojemność silnika...
dla przykładu:
E52A - 1.8 R4 - obojętne czy nadwozie 4, czy 5-cio drzwiowe, za to odpowiada inna literka w kodzie VIN...
E54A - 2.0 V6
E55A - 2.0 R4
E56A - 2.4 R4
E57A - 2.0 TD
itd...
P.S.
Sorki za OT |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
wojtasw007
Forumowicz
Auto: GALANT 2.0 v6 - 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 35 Skąd: ...
|
Wysłany: 21-08-2010, 19:58
|
|
|
W takim razie mój błąd i przepraszam |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-08-2010, 21:18
|
|
|
Sprawdź taki bajer, wyjmij miarkę i spróbuj odpalić, jeżeli nic to znaczy, że to nie to (zapchana odma może blokować silnik - dobry przykład silniki BMW 2.5 TDS - jak już się udało odpalić to wysadzało bagnet olejowy i zaraz zasuwał tamtędy olej). Jeżeli nawet to by nie było to, to wyczyść odmę, bo to szkodzić może dla silnika.
Następna sprawa, czy silnik, jak go już odpaliłeś, chodził równo dopóki nie zgasł? |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-08-2010, 13:32
|
|
|
19freeq94 napisał/a: | przecież jest jaki silnik mam "[E55A 2.0] |
Faktycznie
Na początek,sprawdźcie instalację zapłonową.Znaczy,kopułka,palec,świece przewody.Dobrze by było sprawdzić kody błędów.Tu masz opis,jak to zrobić
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435
Co do dymienia,to nie powinno występować.Może świadczyć również o uszkodzonych pierścieniach na tłokach.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 22-08-2010, 15:30
|
|
|
Dorzucić można sprawdzenie kompresji, może też być moduł zapłonowy, który będzie kończył swój żywot. Jak kręci i próbuje złapać, można sprawdzić świece, czy nie są mokre. Jeśli tak to raczej iskra będzie niedomagać. Sam z tym walczyłem swego czasu w poprzednim Galu jak i w obecnym |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
|