Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Nietypowy problem
Autor Wiadomość
toma88 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: wwa
Wysłany: 11-10-2010, 16:03   [CAxA] Nietypowy problem

Witam. Regulowałem zawory w moim misku CA4A. Pech chciał, że gdy ustawiałem zawory wydechowe pojedyncza blaszka szczelinomierza wpadła mi do kanału olejowego :oops:
Wiem, ze sie nie popisałem, ale co mam teraz zrobic? Jak wyjac to g***o? Jedynym wyjściem jest zdjęcie miski olejowej?
Piszcie, bardzo licze na Wasze rady i sugestie!
Ostatnio zmieniony przez karolgt 12-10-2010, 00:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-10-2010, 11:46   

toma88, nie wiem z czego jest ten szczelinomierz ale mozna spróbowac magnesem :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 12-10-2010, 13:36   

toma88 napisał/a:
Jak wyjac to g***o? Jedynym wyjściem jest zdjęcie miski olejowej?

Jest jeszcze metoda Rosomaka o ile nie wpadł już do miski olejowej. Gdyby jednak wpadł to bym się tym raczej nie przejmował, bo smok go na pewno nie zaciągnie. Inna sprawa, że może trochę przyblokować ssanie oleju. Moim zdaniem sprawa "nie pali się", ale jak będziesz zmieniał olej to lepiej zdejmij miskę i wyjmij gadzinę:)
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
toma88 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: wwa
Wysłany: 12-10-2010, 14:18   

rosomak1983 i idas dzięki za odpowiedzi :)

Wczoraj próbowałem magnesem wyciągnąć skurczybyka, ale jak na razie bez rezultatów.
Więc chyba zdecyduje się na zdjęcie tej miski olejowej, bo olej tak czy tak musze niedługo wymienić.

Powiedzcie mi proszę jeszcze, czy do zdjęcia miski w ca4a niezbędne jest tylko odkręcenie tych kilkunastu śrubek mocujących ją?

Czy wydech nie będzie przeszkadzał w jej demontażu?

Czy jak będę miał już zdjętą miskę olejową, powinienem jeszcze coś zrobić, na coś zwrócić jeszcze uwagę (np sprawdzić drożność pozostałych kanałów olejowych, wyczyścić miskę z nagaru itd) ??? Zaopatrzyłem się już w silikon-uszczelniacz do miski.

Sorry za tyle pytań od laika, ale chcę to zrobić jak najlepiej :wink:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 12-10-2010, 14:55   

toma88, może być jeszcze na silikonie. Wydech lepiej odkręć na portkach - będzie łatwiej.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-10-2010, 15:48   

londolut napisał/a:
Wydech lepiej odkręć na portkach - będzie łatwiej.

raczej konieczne chyba ze zajmnie sie tym McGiver :D

Masz taki magnes na takim teleskopku czy cos co mozna do włożyc w jakies szczeliny ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
toma88 
Nowy Forumowicz

Auto: colt ca4a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 4
Skąd: wwa
Wysłany: 12-10-2010, 22:50   

co do magnesu, to po prostu zamontowałem na końcu druta kawałek magnesu. Ale tak jak pisałem - póki co bez efektu
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 13-10-2010, 07:02   

znajdziesz go w misce, i masz teraz nauczke zeby nie rozbierac szczelinomierza :lol:
sciagnij kolektor a potem miske, jesli go nie znajdziesz to daj sie przeholowac przez droge z dziurami
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-10-2010, 09:01   

puntspusy napisał/a:
sciagnij kolektor a potem miske,

kolektor ??? wystraczy odpiac wydech od kolektora :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 13-10-2010, 09:07   

jaki wydech ? te dwie rurki to dalej kolektor kolego
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-10-2010, 15:34   

puntspusy napisał/a:
jaki wydech ? te dwie rurki to dalej kolektor kolego

dwururka juz kolektorem nie jest :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 13-10-2010, 18:54   

nalezy do kolektora wydechowego, to byl skrot myslowy wiec sie nie czepiaj :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 13-10-2010, 20:30   

rosomak1983 napisał/a:
dwururka juz kolektorem nie jest :wink:
Jest, nazywa się downpipe :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-10-2010, 21:08   

londolut napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
dwururka juz kolektorem nie jest :wink:
Jest, nazywa się downpipe :)
Żadna rura wychodząca z kolektora, czy to pojedyncza czy podwójna nie jest kolektorem, a downpipe z tego co ja wiem to ponoc poczatkowa czesc układu wydechowego
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mateusz071 
Forumowicz


Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-10-2010, 21:19   

idas napisał/a:
toma88 napisał/a:
Jak wyjac to g***o? Jedynym wyjściem jest zdjęcie miski olejowej?

Jest jeszcze metoda Rosomaka o ile nie wpadł już do miski olejowej. Gdyby jednak wpadł to bym się tym raczej nie przejmował, bo smok go na pewno nie zaciągnie. Inna sprawa, że może trochę przyblokować ssanie oleju. Moim zdaniem sprawa "nie pali się", ale jak będziesz zmieniał olej to lepiej zdejmij miskę i wyjmij gadzinę:)


No dobra a powiedz mi co dzieli wał korbowy od komory miski olejowej??? Jak listek zawjeje w wał to moze nawej dojsc do gładzi cylindrów i narozrabiać...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.