Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Serwis w Trójmieście
Autor Wiadomość
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-11-2010, 13:12   Serwis w Trójmieście

Dwa dni temu wybrałem się w ramach wymiany paska rozrządu + kilku drobiazgów do Autoryzowanego Salonu PLICHTA w Gdyni. Nie chcę robić reklamy czy antyreklamy, ale każdemu koledze z Trójmiasta pozostawiam samodzielną ocenę moich doświadczeń:

1. Wymiana paska rozrządu: wykonana (na razie jeździ, zobaczymy w trakcie kolejnych 120tys. km). Cena, dodam, była atrakcyjna.
2. Wymiana klocków hamulcowych (miałem swoje EBC Green Stuff) + płyn hamulcowy: wykonana, dlaczego panowie pomalowali wszystkie zielone części na klockach miedzianą farbą, pozostaje ich słodką tajemnicą...
3. Poziom płynu chłodzącego: pod górny korek (równo!) - znacznie powyżej wartości maksymalnej - odciągnąłem w domu strzykawką, inaczej płyn pewnie wylałby się po np. dłuższej jeździe...
4. Regulacja hamulca ręcznego - zaskakiwał mi po 4 ząbku, teraz z trudnością wchodzi na pierwszy - poddałem się (z czasem po zużyciu klocków z tyłu będzie lepiej, a przy okazji wyrobię sobie mięśnie).
5. Następny dzień po naprawie zauważyłem źle spasowaną maskę (duża szpara z jednej strony) - panowie w serwisie odesłali mnie do ich blacharza (Wejherowo), który usunął problem w 15 minut. Pozstaje pytanie, co drodzy mechanicy robili z tą maską w warsztacie - wolę nie myśleć na ten temat...
6. Samochód umyty po naprawie - duży plus (aczkolwiek dach zostawili brudny, ale co tam - nie każdy patrzy tak wysoko...)
7. Bezpłatne sprawdzenie poziomu płytu w mostach - plus.
8. Cofnięcie wskaźnika przeglądu - NIE MOZEMY, bo przecież nie zamawiam przeglądu. Co tam, mogę przecież zrobić samemu...
8. Jakość kontaktu z Panami w serwisie - bardzo mili (naprawdę) i pomocni.

No to tyle opowieści...
bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-11-2010, 15:07   

bonito napisał/a:
Pozstaje pytanie, co drodzy mechanicy robili z tą maską w warsztacie - wolę nie myśleć na ten temat...
proste - zdjęli, aby mieć lepszy dostęp do silnika.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-11-2010, 17:25   

rezon napisał/a:
proste - zdjęli, aby mieć lepszy dostęp do silnika.


pierwszy raz słyszę żeby na przeglądzie odkręcali maskę żeby mieć dobry dostęp do silnika.

[ Dodano: 05-11-2010, 17:28 ]
Cytat:
panowie pomalowali wszystkie zielone części na klockach miedzianą farbą, pozostaje ich słodką tajemnicą...


To nie jest farba tylko taki miedziany smar w sprayu
Smaruje się nim miejsca które się zapiekają np.
pomiędzy tarczą a felgą żeby się felga nie przyklejała.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 05-11-2010, 18:12   

Taaa.
Zaowazylem ze ostatnio kazdy smaruje Molikotem miedzianym gdzie popadnie.A przeciez tani to on nie jest a stosowany powinien byc na gasketach z temp. ,kolektorach wydechowych -tam gdzie wysoka temperatura.
Ale jesli nawet takowy zastosowali to sie nie martw.
Wazne ze ci w tym serwisie tarcz tym nie przesmarowali......
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-11-2010, 19:04   

Gunner napisał/a:
A przeciez tani to on nie jest a stosowany powinien byc na gasketach z temp. ,kolektorach wydechowych -tam gdzie wysoka temperatura.


Na pewno
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-11-2010, 21:17   

13zbyszek13 napisał/a:
pierwszy raz słyszę żeby na przeglądzie odkręcali maskę żeby mieć dobry dostęp do silnika.
wymieniali pasek i rolki - to nie był zwykły przegląd.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
MadMax.PL 
Nowy Forumowicz

Auto: 2010 2.0 DID 6 MT Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Słupsk
Wysłany: 06-11-2010, 14:39   

Wczoraj odebrałem auto po montażu "Webasto" w Motorcentrum na Miałkim Szlaku i powiem szczerze jestem mile zaskoczony, ale po kolei:

1. Montaż webasto - szukałem takiego rozwiązania żeby nie stracić gwarancji...ściągneli gościa z Webasto i zrobili montaż u siebie z odpowiednim wpisem w książkę o cały tysiąc taniej niż sugeruje cennik webasto w ich autoryzowanym serwisie
2. Zamówiełem śruby zabezpieczające do alu...handlowiec zamówił do orginalnych a alu na zimę sprzedał mi Att do których orginały nie pasuja...dostałem drugi komplet śrub za 1 zł - duzy plus dla kierownika serwisu :wink:
3. Przy poprzedniej wizycie przyklejano mi fabryczne listwy na drzwi...jak się okazało jedna podobno była za długa i nie dociska właściwie kleju na końcówce..zgłoszone do centrali, czekamy na odpowiedź
4. Jestem z poza Trójmiasta, otrzymałem auto zastępcze /nowego Lancera/..montaż trwał dwa dni
Reasumując o ile dział handlowy jest bardzo opieszały w załatwianu tzw. drobiagów juz po sprzedaży :? to serwis stanął na wyskości zadania no może po za małymi niedomówieniami...montowali antenę do zdalnego sterownia webasto na przednim podszybiu od strony kierowcy i jakoś mam wrażenie że poprzednio w naroznikach po obu stronach wystawały kawałki jakieś gąbki a teraz ich nie ma ale idą w zaparte że nie zdejmowali przedniej konsoli. Jakoś im nie wieżę ale niech tam póki co duży PLUS
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2010, 20:39   

MadMax.PL napisał/a:
Wczoraj odebrałem auto po montażu "Webasto"


Ile Cię ta przyjemność kosztowała i jaka to jest wersja (co i jak możesz ustawiać) ?
 
 
MadMax.PL 
Nowy Forumowicz

Auto: 2010 2.0 DID 6 MT Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 16
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-11-2010, 10:44   

Grzesq napisał/a:

Ile Cię ta przyjemność kosztowała i jaka to jest wersja (co i jak możesz ustawiać) ?


Coż, duużo 7K za wersję 5kW z rozbudowanym pilotem zdalnego sterowania / T100 THM - zasięg ok 1000m/. Auto jest fabrycznie nowe a, że firmowe to zostanie pewnie z nami co najmniej 5 lat/amortyzacja/. Parkowane pod chmurką musi być co najmniej dwa razy dziennie odśnieżane i dlatego zaszalałem z tym luksusem :wink:
Ustawienia:
1. Preselekcja czasu - z pilota ustawiasz czas odjazdu oraz stopień komfortu / są chyba 4 od grzania silnika do tzw. "parówki" w kabinie/ a automat uwzględniając temp. w aucie dobiera optymalny czas pracy urządzenie.
2. Ręczne uruchomienie na określony czas, dostępne od 10 min 1 godz.
3. W lato jest możliwość "wymiany" nagrzanego powietrza wewnątrz samochodu
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 07-11-2010, 10:55   

MadMax.PL napisał/a:
Coż, duużo 7K za wersję 5kW z rozbudowanym pilotem zdalnego sterowania / T100 THM - zasięg ok 1000m/. Auto jest fabrycznie nowe a, że firmowe to zostanie pewnie z nami co najmniej 5 lat/amortyzacja/. Parkowane pod chmurką musi być co najmniej dwa razy dziennie odśnieżane i dlatego zaszalałem z tym luksusem
Ustawienia:
1. Preselekcja czasu - z pilota ustawiasz czas odjazdu oraz stopień komfortu / są chyba 4 od grzania silnika do tzw. "parówki" w kabinie/ a automat uwzględniając temp. w aucie dobiera optymalny czas pracy urządzenie.
2. Ręczne uruchomienie na określony czas, dostępne od 10 min 1 godz.
3. W lato jest możliwość "wymiany" nagrzanego powietrza wewnątrz samochodu


To zaszalałeś :lol:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Tomski 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0 did Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 32
Skąd: Rumia
Wysłany: 07-11-2010, 11:53   

Cytat:
Dwa dni temu wybrałem się w ramach wymiany paska rozrządu + kilku drobiazgów do Autoryzowanego Salonu PLICHTA w Gdyni. Nie chcę robić reklamy czy antyreklamy, ale każdemu koledze z Trójmiasta pozostawiam samodzielną ocenę moich doświadczeń:

Podzielę sie tez swoimi doswiadczeniami z parokrotnych odwiedzin w serwisie PLICHTA w Gdyni.W większości z pierdołami.tzn pierwsza wymiana oleju po 4 tys.,montaz chlapaczy przód i tył ( Miła i szybka obsługa z tym ze coś chłopakom nie idzie dobrze przyklejenie przednich chlapaczy bylem juz parokrotnie zeby podlepic, ale za kazdym razem to samo,tłumaczą to tym że oryginalne otwory na sruby nie pokrywają się z tymi w chlapaczach i dlatego tasma puszcza),ostatnio była już grubsza sprawa otóż niestety mój Outek został ochrzczony we wrzesniu przez grad w Rumi ( pewnie słyszeliście na temat tej nawałnicy grad wielkości piłek golfowych).Na szczęście firma ubezpieczeniowa przyznała mi wymianę maski silnika.Złożylem zamówienie w serwisie i w ciągu 10 dni nowa maska była na swoim miejscu ( sciągnięcie z centrali plus czas na lakierowanie i wyschnięcie ) montaż trwał koło godziny w tym czasie siedzieliśmy sobie z żonką w saloniku prasowym i raczyliśmy sie kawką no i oczywiscie śledziliśmy wymianę maski przez szybę,przy okazji wizyty w serwisie na moją prośbę wrzucili mi nowe oprogramowanie.Obsługa jak zawsze miła.Na następny dzień zgodnie z umową starą maskę dostarczono mi do domu
Cytat:
5. Następny dzień po naprawie zauważyłem źle spasowaną maskę (duża szpara z jednej strony)

To samo u mnie.Ja niestety akurat wyjeżdzałem z kraju na pare tygodni ale mam nadzieje że po powrocie panowie z serwisu poprawią maskę z uśmiechem na twarzy :biggrin:
Mam nadzieje że moje wizyty w serwise ograniczą sie do tych związanych tylko z wymianą olej, filtrów i części przewidzianych w harmonogramie.Jak na razie nie mam az takich zastrzezeń Aby tak dalej.
MadMax- Super sprawa tylko rzeczywiście troche ten luksus kosztuje,szkoda ze nie pakują tego w standarcie.
_________________
Pozdrawiam

TOMSKI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.