Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
21-11-2007, 16:53
wyciek ze wspomagania
Autor Wiadomość
Awaii
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2006, 21:17   wyciek ze wspomagania

Witam. Po wizucie u mechanika stwierdzony spory wyciek ze wspomagania kierownicy. Na razie nie określił dokładnie przyczyny, ale sugeruje kolumnę kierownicy i poważną naprawę. Na ile to może być poważne i kosztowne? Wspomaganie działa, ale szybko ubywa płynu, a spód auta jest cały mokry. Lancer kombi 1,6 16v 96r.. Dzięki za pomoc - jak zwykle.
 
 
matt81 
Mitsumaniak
RED DIAMOND


Auto: LANCER 1.6 16v 1995r 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Maj 2006
Posty: 94
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-10-2006, 00:26   

Witam ,są 2 opcje:
1.Szukaj używki na szrotach ,allegro.pl (nie porywaj sie na kupno tego elementu w ASO bo możesz być nie mile zaskoczony odnośnie ceny;)
2. Regeneracja (wymiana uszczelniaczy i innych drobiazgów) nie wiem czy akurat w naszych misiach popaprańcy są w stanie to zrobić bo się nie dowiadywałem ale na 100% jest to wykonalne w większości aut, na ile jest to skuteczny zabieg nie wiem dlatego wstrzymam sie od komentarzy :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-10-2006, 19:04   

Najczęściej pada maglownica - ta przekładnia na dole, mocowana do ściany grodziowej. Regeneracja z reguły jest droga (słyszałem o kwocie ok. 800 zł wzwyż) i nie zawsze daje rezultaty. A często potem kierownica chodzi już inaczej - a to w prawo lżej, a to nie odbija z lewej itd. itp. Najlepsza opcja to kupno używanej w dobrym stanie (czyli brudna i bez wycieków).
 
 
gumisss1
[Usunięty]

Wysłany: 31-10-2006, 22:48   

Witam,jeśli to maglownica to czeka cie spory wydatek,dowiadywałem się ostatnio i usłyszałem cene 680 zł i ponad tydzień czasu czekania.Kupiłem używaną w dovrym stanie i jak narazie chodzi bez problemów a cena to 200 zł.Różnica jest,oby chodziła jak najdłużej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.