[3.2 DID] Jak zdemontować plastiki tylnej klapy ? |
Autor |
Wiadomość |
robs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DID 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011 Posty: 1 Skąd: Międzybrodzie Bialskie
|
Wysłany: 01-02-2011, 17:31 [3.2 DID] Jak zdemontować plastiki tylnej klapy ?
|
|
|
Witam wszystkich
Mam problem z otwarciem tylnej klapy w moim Miśku. Klamka jest luźna jakby się oberwała,
lub spadła z jakiegoś zaczepu. Chciałem dostać się do niej od wewnątrz, lecz nie wiem jak zdemontować plastikową obudowę drzwi. Proszę o pomoc
pozdrawiam robs |
|
|
|
 |
watcher79
Mitsumaniak

Auto: Pajero 3,2 DID V78
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 227 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-02-2011, 19:39
|
|
|
Miałem ten sam problem... Po zdjęciu nie będziesz miał co prawda mechanizmu "jak na dłoni" a dostępny jedynie przez otwory w drzwiach. Jest jednak szansa i na demontaż i na nasmarowanie. Same plastykowe elementy są na zatrzaski. Trzeba delikatnie podważać i zatrzaski powinny "puścić" bez samozniszczenia
Jedynie kieszeń z tego co pamiętam jest na śrubki.
Wcześniej się przyjrzyj bo chyba górny element schodzi wcześniej. |
_________________ Pajero '01 - 3,2 DID, automat (V78)
Galant '98 - 2,5 V6 24V, EA5A - SPRZEDANY
 |
|
|
|
 |
Morox
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 51 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 01-02-2011, 19:54 Re: Jak zdemontować plastiki tylnej klapy ?
|
|
|
robs napisał/a: | Witam wszystkich
Mam problem z otwarciem tylnej klapy w moim Miśku. Klamka jest luźna jakby się oberwała,
lub spadła z jakiegoś zaczepu. Chciałem dostać się do niej od wewnątrz, lecz nie wiem jak zdemontować plastikową obudowę drzwi. Proszę o pomoc
pozdrawiam robs |
Elo... może być tak ze ci wypadł bolec wiec zanim zaczniesz demontować wewnętrze plastiki spróbuj od łatwiejszej strony czyli od zdemontowania blendy tam gdzie jest rejestracja plastik ten jest mocowany na 4 klipsach powinien puścić bez większych problemów i nie zapomnij o przesmarowaniu mechanizmu
Pozdrawiam |
_________________ Nie wiem czy starczy jedno dobre słowo,
Aby odrodzić się i żyć na nowo.
Na zgliszczach, które płoną wybuduję nowy dom.
Otworzę okno w nim i głośno puszczę to... |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Kodi
Nowy Forumowicz Bawaria
Auto: PAJERO 3,2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Chiemsee
|
Wysłany: 28-02-2011, 11:36
|
|
|
Witam,dokładnie tak samo zawiesiła mi się klamka ,oglądałem tapicerkę od wewnątrz i stwierdziłem ze może być problem,wiec zabrałem się od zewnętrznej strony.Ściągłem plastik na którym jest zamocowana (zatrzaski) tablica rejestracyjna ostrożnie bo plastik będzie wisiał na kablach oświetlenia tablicy,następnie ukazała mi się zardzewiała klamka mocowana na 2 dużych śrubach krzyżakowych i miedzy śrubami otwór ,popsikałem śruby Wd40 aby łatwiej poszło od zewnątrz i do środka przez otwór i chyba miałem dożo szczecią bo po chwili klamka zaczęła działać zanim zdążyłem rozkręcić śruby.Osad od rdzy prawdopodobnie spowodował zawieszenie klamki.To tyle Teraz muszę poszukać jaki jest oryginalny olej do ASB bo troszkę mi go ubyło
pozdrawiam |
_________________ Kodi PAJERO 3,2 2001
 |
|
|
|
 |
maczu70
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3,2 DID 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 7 Skąd: Pisz
|
Wysłany: 10-03-2011, 18:47
|
|
|
Witam, i dziękuję wszystkim Mitsumaniakom, którzy udzielali porad odnośnie kłopotów z klamką tylnych drzwi. Prześledziłem wszystkie i dzisiaj dobrałem się od wewnątrz i ją naprawiłem. Na razie to prowizorka bo użyłem tylko WD40 i czeka mnie jeszcze pewnie czyszczenie wszystkich zardzewiałych elementów, ale mam sukces, po raz pierwszy od zakupu auta(miesiąc temu) otworzyłem bagażnik. Jest tylko mały problem. Podczas demontażu wewnętrznych plastików urwałem kilka zaczepów. Gdzie można takie dostać? Czy to są jakieś standardowe części jak do innych aut japońskich, czy jak? Nie zawracałbym sobie tym głowy, ale osłona trochę odstaje bo akurat poszły trzy sąsiednie. |
|
|
|
 |
czarnypaw1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-05-2011, 11:38
|
|
|
Witam, miałem ten sam problem ale już po kłopocie jeśli ktoś potrzebuje zdjęć żeby nie uszkodzić plastików to się polecam. Po za tym proponuję uszczelnić plastik tablicy rejestracyjnej tak żeby woda z szyby nie wciekała między plastik a blachę drzwi i nie lała się na klamkę.
A oto fotki:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
 |
_________________ Pajero |
Ostatnio zmieniony przez czarnypaw1 14-09-2011, 17:54, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
 |
jaro555
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 14 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 26-08-2011, 00:06
|
|
|
to jest chyba standardowa ułomność i prędzej czy później każdego spotka - u mnie problemy pojawiły się jakieś 2 miesiące po koleżce (auto z tego samego roku, czyżby jakaś synchronizacja? )
WD40 pomoże na chwilę (jeśli w ogóle). Trzeba zrobić to co pisze czarnypaw1 - rozebrać drzwi (są na spinki), zdjąć plastiki tablicy rejestracyjnej, wyczyścić i uszczelnić. Powinno dłużej wytrzymać |
|
|
|
 |
kriss499
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: darłowo
|
Wysłany: 28-08-2011, 21:15
|
|
|
u mnie również było to samo wd-40 rozwiązało problem i od 5m-cy działa bez problemu a zatrzaski można kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym tylko trzeba dopasować rozmiar |
|
|
|
 |
|