 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Spryskiwacze. Nie działa pompka. PILNE. |
Autor |
Wiadomość |
strk [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2011, 17:43 Spryskiwacze. Nie działa pompka. PILNE.
|
|
|
Jak w temacie.
Wycieraczki działają, pompki nie słychać. Płyn nie zamarzł. Bezpieczniki spawdzone.
Macie jakieś sugestie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-02-2011, 20:24
|
|
|
Dziura w instalacji albo zatarta pompka. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
krzysztof1904
Forumowicz krzysztof1904
Auto: Mitsubishi Lancer X 2.0 GTS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 56 Skąd: Imielin
|
Wysłany: 22-02-2011, 20:51
|
|
|
Przeczyść styki i kostkę przy pompce i psiknij trochę WD-40, czy czymś takim, może pomoże. Jeszcze można sprawdzić, czy dochodzi prąd. Powodzenia. |
|
|
|
 |
strk [Usunięty]
|
Wysłany: 26-02-2011, 22:23
|
|
|
Dzięki za rady, na szczęście wszystko jest ok.
Zalałem zimowego płynu, ale jak się okazało w serwisie, chyba trefny był.
Tzn. zamarzł wewnętrznie na pompce (stąd też widziałem jak się przelewa). Stwierdzenie tego kosztowało 30pln w serwisie (sprawdzenie prądu na wejściu+podgrzanie zbiornika).
Odtajało i działa.
Dla waszej wiadomości:
nowa pompka 370pln , na Allegro jakieś 50pln. Wymiana sprowadza się do odkręcenia prawego wnętrza nadkola (4 śruby) i pompki (jedna śruba). |
|
|
|
 |
|
|