Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulacja pedału hamulca
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 09:40   

Sorki za OT , ale Marcin probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-12-2011, 11:22   

deejay napisał/a:
probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami
Co to może dać?
Torp12 napisał/a:
Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek?
Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 11:41   

Hugo napisał/a:
Co to może dać?


Wydloz skok , a sie przekonasz :wink:

Zasady dzialania sprzegla chyba nie musze tlumaczyc :?:
Ostatnio zmieniony przez deejay 06-12-2011, 11:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-12-2011, 11:45   

Chodzi o to by pedał brał niżej?

Może dać tyle, że będzie inny punkt pracy dźwigni, a więc inne przełożenie.. Ale czy zmiana będzie aż tak duża?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 11:52   

Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem :wink: Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy .
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-12-2011, 11:59   

No tak, zapomniałem o serwie. Tłok serwa będzie miał większy skok :) Potestuję, dzięki za wskazówkę :)
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 06-12-2011, 12:05   

deejay napisał/a:
Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem :wink: Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy .


Fakt, teraz hamowanie można porównać hmm do wciśnięcia lewą nogą sprzęgła w automacie! Bajka:)
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-12-2011, 19:31   

deejay napisał/a:
Wydloz skok , a sie przekonasz
Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 19:46   

Hugo napisał/a:
Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować?


Wykrecając śrubę zwiekszasz skok , stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty , sam włącznik reguluje sie sam pod naciskiem pedału , zresztą bedziesz widział kiedy ci sie zapalają światła stopu , jesli z duzym opóznieniem to wkrecasz czujnik .
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-12-2011, 19:58   

Hugo napisał/a:
Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm.


A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same?
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 20:00   

Torp12 napisał/a:
A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same?


Nie

Klocek po drugim lifcie :



Klocek to zacisków dwutłoczkowych :

Ostatnio zmieniony przez deejay 06-12-2011, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-12-2011, 20:00   

deejay napisał/a:
stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty
Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-12-2011, 20:05   

Hugo napisał/a:
Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa?


Tym własnie regulujesz skok i reakcje pedału hamulca.


Ps: Moze przeniesiemy dyskusje do innego tematu , bo śmiecimy Sveno w temacie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-12-2011, 19:49   

Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro" :wink:
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2011, 19:52   

Hugo napisał/a:
Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro"


Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.