Regulacja pedału hamulca |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 09:40
|
|
|
Sorki za OT , ale Marcin probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-12-2011, 11:22
|
|
|
deejay napisał/a: | probowales zwiekszyc skok pedalu regulacja przy pedale hamulca , jest tam taka sama regulacja ja przy sprzegle . Proponuje zwiekszyc skok i wtedy podzielic sie wrazeniami | Co to może dać? Torp12 napisał/a: | Swoja droga nie ma takiej kombinacji jak 276/26 i dwu tłoczek? | Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 11:41
|
|
|
Hugo napisał/a: | Co to może dać? |
Wydloz skok , a sie przekonasz
Zasady dzialania sprzegla chyba nie musze tlumaczyc |
Ostatnio zmieniony przez deejay 06-12-2011, 11:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-12-2011, 11:45
|
|
|
Chodzi o to by pedał brał niżej?
Może dać tyle, że będzie inny punkt pracy dźwigni, a więc inne przełożenie.. Ale czy zmiana będzie aż tak duża? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 11:52
|
|
|
Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy . |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-12-2011, 11:59
|
|
|
No tak, zapomniałem o serwie. Tłok serwa będzie miał większy skok Potestuję, dzięki za wskazówkę |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-12-2011, 12:05
|
|
|
deejay napisał/a: | Marcin wydluzajac skok na pedale , zyskasz na skutecznosci hamulca , Juiceman niech sie wypowie bo jemu to wykonywalem Samo serwo i jedo zakres pracy sie powieksza a co za tm idzie hamulec bedzie bral szybciej i jego czas reakcji bedzie szybszy . |
Fakt, teraz hamowanie można porównać hmm do wciśnięcia lewą nogą sprzęgła w automacie! Bajka:) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-12-2011, 19:31
|
|
|
deejay napisał/a: | Wydloz skok , a sie przekonasz | Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 19:46
|
|
|
Hugo napisał/a: | Patrzyłem tam i nie do końca chyba czaje. Wkręcać śrubę czy wykręcać? czujnik STOP-u trzeba też regulować? |
Wykrecając śrubę zwiekszasz skok , stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty , sam włącznik reguluje sie sam pod naciskiem pedału , zresztą bedziesz widział kiedy ci sie zapalają światła stopu , jesli z duzym opóznieniem to wkrecasz czujnik . |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-12-2011, 19:58
|
|
|
Hugo napisał/a: | Teoretycznie w załozeniu konstruktorów tych pseudohamulców nie, ale jak lekko podszlifujesz jarzma od zacisków dwutłoczkowych po lifcie to podobno wsadzisz tarczę 276/26 mm. |
A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same? |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 20:00
|
|
|
Torp12 napisał/a: | A klocki poliftowe i dwutlokowe sa takie same? |
Nie
Klocek po drugim lifcie :
Klocek to zacisków dwutłoczkowych :
 |
Ostatnio zmieniony przez deejay 06-12-2011, 20:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-12-2011, 20:00
|
|
|
deejay napisał/a: | stycznik pedału hamulca wykrecasz o ok 2 obroty | Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-12-2011, 20:05
|
|
|
Hugo napisał/a: | Czyli wykręcam nakrętkę na tym pręcie co idzie do serwa? |
Tym własnie regulujesz skok i reakcje pedału hamulca.
Ps: Moze przeniesiemy dyskusje do innego tematu , bo śmiecimy Sveno w temacie |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-12-2011, 19:49
|
|
|
Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro" |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-12-2011, 19:52
|
|
|
Hugo napisał/a: | Podregulowałem pedał hamulca i faktycznie bierze "ostro" |
Tylko nie przesadz , bo musi byc lekki luz na pedale |
|
|
|
 |
|