Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolor oleju na korku silnika
Autor Wiadomość
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 26-03-2011, 12:17   Kolor oleju na korku silnika

Witam . Wczoraj przyjechał do mnie kolega Eclipsem z problemem ponieważ na korku silnika zamiast oleju jest kremowa maź , co to oznacza ?? Jakiś remont potrzebny ?? Obawiam się że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą ;/ ... Co wy sądzicie ?? Opiszcie szczegółowo jak możecie ;)
 
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 26-03-2011, 12:21   

Cytat:
Obawiam się że trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą ;/ ... Co wy sądzicie ??

Dokładnie , uszczelka
_________________

 
 
tomaszhereda 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse RS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 42
Skąd: Pietrzyków/Wrocław
Wysłany: 26-03-2011, 13:27   

Ale na bagnecie jest normalny olej więc może się para wodna tam zebrała bo kolega całą zimę nie jeździł ;) Boi się , że jeśli to usczelka to drogo to będzie go kosztować ;/ ...
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 26-03-2011, 16:05   

tomaszhereda napisał/a:
Ale na bagnecie jest normalny olej więc może się para wodna tam zebrała

mozesz łatwo to sprawdzic, wyczysc maż, pojedz w dłusza trase albo porzadnie zagrzej silnik, nie powinno byc zadnego masła. Mysle ze to para, silnik pracuje OK ???
Jeszcze sprawdz płyn chłodniczy pod korkiem i w zbiorniczku wyrównawczym.
Na pracujacym silnilku otwórz przepustnice (dodaj gazu recznie) i zajrzyj czy nie bulgota w zbiorniczku wyrównawczym.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
brzoza73 
Mitsumaniak


Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 86
Skąd: Łódź
  Wysłany: 26-03-2011, 20:38   

Dokładnie jak napisał ROSOMAK... Trzeba zabrać autko na dłuuuuuugi "sapacer" i rozgrzać porządnie silniczek. Przy bardzo małej eksploatacji auta w silniku na korku jest możliwość osadzania się wilgoci co skutkuje widoczną "śmietaną". Jeśli na bagnecie jest okej to raczej płyn nie idzie do oleju. Pozdrawiam
 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-03-2011, 06:11   

Jazda na niedogrzanym silniku, krótkie trasy zimą skutkują oddzielaniem się wraz z nagrzewającą się wilgocią w komorach smarnych silnika osadzaniem się wraz z lżejszymi frakcjami olejowymi po rozbryzganiu w skrzyni korbowej, czasami świadczy o uszkodzonym termostacie (ciągle otwarty) co po czasie skutkuje osadzaniem/zatykaniem odm silnika, w ecli są to odmy separatywne (kanał oraz cztery "dysze" na każdy cylinder) oraz dolotu przed przepustnicą zatykając komory silnika krokowego oraz FIAVu, co doprowadza czasem do ich zaklejenia i uszkodzenia (brak ssania, wolnych obrotów), problemy te nie dotyczą silnika z wyeliminowanymi odmami, lecz skutkuje osadzaniem się większej ilości tego gówna na ściankach pokrywy itp wewnątrz silnika.
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.