Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4GDI kopci na niebiesko
Autor Wiadomość
pitrex2425 
Forumowicz
4444

Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 10-09-2016, 20:18   2.4GDI kopci na niebiesko

Witam.
Niedawno zakupiłem galanta 2.4gdi 99r po malym dzwonie z przodu i niestety nie miałem okazji sie nim przejechać .
DO RZECZY po odpaleniu ostro kopci na niebiesko. Rozgrzeje się dalej kopci ale trochę mniej. Po dodaniu gazu z wydechu wydostaje sie olej.
Pytanie brzmii Za co sie najpierw zabrać. Uszczelniacze zaworów? gdzie je wgl dostane allegro puste.
Pierścienie tłoków? Jeszcze mogą byc jakies przyczyny?

SILNIK Suchutki ;ddd
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24292
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-09-2016, 20:36   

niebieski = spala olej
raczej uszczelniacze to za mało, silnik w stanie agonalnym pewnie jest bo przy ubywaniu litra oleju na 500 km to nic niebieskiego jeszcze nie widać - zobacz czy nie musisz tankować oleju wraz z tankowaniem paliwa
silnik do remontu (lub wymiany)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-09-2016, 20:42   

Miałem GDI z tym problemem. Okazało się, że pierścienie olejowe były zapieczone na amen. Musiał być przegrzany.

Remont tego silnika nie ma sensu, tylko wymiana na sprawną używkę z gwarancją rozruchową.
 
 
pitrex2425 
Forumowicz
4444

Auto: Mitsubishi Galant 2.4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 42
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 10-09-2016, 21:01   

Mało kto chce sprzedać z gwarancją. Nie ma sensu? Części nie są aż tak drogie z tego co teraz widzę.
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-09-2016, 22:22   

Są na rynku porządne płukanki olejowe , nie raz uratowałem silnik wiedząc ze to przyczyną problemu sa zapieczone pierścienie .
Na twoim miejscu warto spróbować najpierw od płukanki , jak nie mamy pewności skąd dostaje sie olej do komory spalania .

Polecam bdb środek , naprawdę skuteczny .

http://www.petrostar.pl/c...lush,p847548426


Ps: Całą gamę środków FORTE używamy na serwisie , powiem krótko robią robotę.... :wink:

http://www.forte-nwe.pl/produkty/forte-motor-flush
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.