[E54A 2.0 V6] demontaz nawiewu |
Autor |
Wiadomość |
Bercik76
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 Sport edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Zdunska Wola
|
Wysłany: 11-04-2011, 13:16 [E54A 2.0 V6] demontaz nawiewu
|
|
|
Witam.Zmieniam wlasnie podswietlenia i we wszystkich przelacznikach juz to zrobilem.Pozostaje mi tylko przelacznik ogrzewania tylnej szyby i zegarek i tu moje pytanie czy moze ktos to rozbieral i moze cos podpowiedziec bo nie chcialbym czegos urwac.Z gory dziekuje za podpowiedzi. |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 11-04-2011, 21:49
|
|
|
mój brat raz to rozebrał i źle się to skończyło choc chyba dlatego że brak mu było cierpliwości (w nerwach plastików lepiej nie demontowac ) poza tym ze na zaczepy trzeba uważac to prowadnice nawiewów (tych krateczek) można pogubic, są malutkie i delikatne więc jak się zdarzy że Ci wypadną (choc same z siebie nie powinny ale różnie bywa) to trzeba uważac żeby ich nie połamac...aha i uważaj na przyciski od zegarka bo też łatwo zgubic.
Brat zgubił wszystkie prowadnice i guziki, udało mi się zlokalizowac po jednej sztuce w tunelu pod wykładziną, prowadnica pękła mi w palcach a guzik jakoś się trzyma ale zegarek działa kiedy chce |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2011, 23:53
|
|
|
luz nie jest tak źle spokojnie podważać od dołu potem od góry ale delikatnie patrzeć czy wszystkie zaczepy puściły na spokojnie bez pośpiechu za to gorzej jest wsadzić to z powrotem :/ trawienie tymi wlotami powietrza na miejsce to jest trochę pitolenia |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 12-04-2011, 00:51
|
|
|
Jeszcze zależy, czy klimatronik, czy zwykła klima...o ile jest Obie wersje przerabiałem i z klimatronikiem jest łatwiejsza - w drugim przypadku dochodzą linki sterujące Nie ma co, pomyśleli nad przykręceniem tych przycisków (szyba, awaryjne) od tyłu, jakby to się nie dało na zatrzaskach
Aha, a co do tych prowadniczek, to też zgubiłem za pierwszym razem, ale bajer jest z kleju na gorąco uformować i zdaje egzamin |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Bercik76
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 Sport edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 42 Skąd: Zdunska Wola
|
Wysłany: 12-04-2011, 08:36
|
|
|
Dzieki bardzo. Bede probowal,moze sie uda bez zadnych strat |
|
|
|
 |
|